Wat doen je, nu heb ik hongerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:15 schreef Eglesiar het volgende:
Zonder augurk graag.
[ afbeelding ]
Flink duwen of gewoon een mes + vork gebruiken. Smaakt in ieder geval duizend keer beter dan zo'n fastfood hap. Komkommer, sla en tomaat uit eigen tuin trouwens.quote:
Of dit inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef blow... het volgende:
[..]
op de kop (dan valt hij niet uit elkaar)
Wat een triest hoopje, het broodje past niet eens meer dicht omdat er shit voor 3 burgers op ligt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Homo's met die prefab-McDonalds picsdat is geen hamburger, dat is een lap leer tussen twee sponzen. En maak die foto's eens zelf, hier hebben we geen kut aan natuurlijk.
Hier, tijdje terug al (11-07, moest zoeken):
[ afbeelding ]
Doe nou maar niet alsof je wat anders doet dan burgers flippen bij de Macquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Wat een triest hoopje, het broodje past niet eens meer dicht omdat er shit voor 3 burgers op ligt.
Ik zou me kapot schamen als ik dit als ober zijnde moest serveren
Klopt, ik pluk tomaten als werk en 's middags halen we bij de friettent vaak een vette hap.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:27 schreef SherlockHolmes het volgende:
Nee, hij plukt tomaten als werk, om ze later bij de Mac te serveren.
Deze man weet hoe burgers horen te zijn. Respectquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef LompeHork het volgende:
Homo's met die prefab-McDonalds picsdat is geen hamburger, dat is een lap leer tussen twee sponzen. En maak die foto's eens zelf, hier hebben we geen kut aan natuurlijk.
Hier, tijdje terug al (11-07, moest zoeken):
[ afbeelding ]
Goed plan, binnenkort volgen de pics.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Dimens het volgende:
Waar zijn de burgers met een gebakken eitje?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Dimens het volgende:
Wat hij roept, nooit een foto van gemaakt gek genoeg, bak ik vaak zat.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Goed plan, binnenkort volgen de pics.
Smeerlap.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:32 schreef Dimens het volgende:
Geen hamburger zonder gebakken eitje.
Dat geldt ook voor piemelseks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:36 schreef Dimens het volgende:
[..]![]()
Alleen mensen die dat nog nooit hebben geprobeerd, zeggen dat het vies is.
jij hebt normaal seks zonder piemels?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:38 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Dat geldt ook voor piemelseks.
Ik seks nooit.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:39 schreef meneerman het volgende:
[..]
jij hebt normaal seks zonder piemels?
Heb geen verstand van hamburgers, maar welke joekel heeft deze slappe friet gemaakt en vooral gesneden?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:41 schreef Boterbartje het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De Mac, nogmaals:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:42 schreef Fopje het volgende:
Zelfgemaakte burgers
Hoewel de Big Tasty met bacon van de Mac heerser blijft van het hamburger koninkrijk
Hij is toch echt goed hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De Mac, nogmaals:___! De Burger King is nog beter. Big King XXL met extra bacon, dat is een redelijke hamburger, maar alsnog slechter dan eigen burgers.
Die met bacon hierboven
Ik. Dat is gewoon krokant en mét schil is a) minder werk en b) lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:43 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Heb geen verstand van hamburgers, maar welke kneus heeft deze slappe friet gemaakt en vooral gesneden?
De schillen hangen er gewoon nog aan.![]()
Ja: Slap broodje, kleine burger en "bacon" (echtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
Hij is toch echt goed hoorHeb je hem al eens gegeten?
Bacon op je burger.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef LompeHork het volgende:
[..]
De Mac, nogmaals:___! De Burger King is nog beter. Big King XXL met extra bacon, dat is een redelijke hamburger, maar alsnog slechter dan eigen burgers.
Die met bacon hierboven
Dan wil je ook geen kaas op jouw burger?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bacon op je burger.![]()
Niets mis met bacon hoor, maar het verpest de rest van de burgersmaak. Alles heeft direct de sterke smaak van bacon.
Niet weten dat die sesam saatjes per stuk er op geplakt worden en de kaas er tussen gespoten wordt zodat het er super goed uitziet op de foto maar je in het echt gewoon karton krijgt.quote:
Kaas hoeft niet direct een overheersende smaak te hebben, zoals een jonge kaas.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:48 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Dan wil je ook geen kaas op jouw burger?
Oh dan heb je inderdaad een mindere gehadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ja: Slap broodje, kleine burger en "bacon" (echtwat is dezen? Waar is de bacon?).
Ik moet eerlijk bekennen dat ik deze soms wel neem wanneer ik honger heb en op station ben voor 2 uur treinen. Dan is die 2 uur nét te lang en dan zo'n burger. Opzich nog prima voor 2 euro, dikke saus verbergt de diepvries burger goed. Ze hebben nu ook een baconburger bij de snellers in Nijmegen, zit tenminste i.t.t. mac wél echte bacon opquote:
Eigengemaakte burgers kúnnen niet slecht zijnquote:Op donderdag 22 augustus 2013 06:21 schreef Brummetje_ het volgende:
Ik heb liever een Big Mac, dan een eigengemaakte burger die niet te vreten is.
Of een Whopper.
Ik vond je altijd een toffe user. Ik kon vaak om je lachen en was het regelmatig met je eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Bacon op je burger.![]()
Niets mis met bacon hoor, maar het verpest de rest van de burgersmaak. Alles heeft direct de sterke smaak van bacon.
Doe geen moeite, niemand zal je missen als vriend.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik heb even tijd en ruimte voor mezelf nodig om dingen op een rijtje te zetten. Neem aub geen contact met me op en ik laat zsm weten wat mijn beslissing zal zijn.
Echt wel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Doe geen moeite, niemand zal je missen als vriend.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef Mike4Ever het volgende:
[..]
Doe geen moeite, niemand zal je missen als vriend.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:32 schreef zovty het volgende:
[..]
Ik vond je altijd een toffe user. Ik kon vaak om je lachen en was het regelmatig met je eens.
Maar na het lezen van deze uitspraken weet ik niet of ik ooit nog wel als een toffe user kan zien. Ik weet niet of ik op deze manier nog wel verder met je kan. Of wil.
Ik heb even tijd en ruimte voor mezelf nodig om dingen op een rijtje te zetten. Neem aub geen contact met me op en ik laat zsm weten wat mijn beslissing zal zijn.
Hoeveel hamburgers eet jij per dag?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 08:04 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Eigengemaakte burgers kúnnen niet slecht zijnSowieso niet slechter dan een big mac
Fastfoodburgers zijn alleen in de VS te eten..
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hoeveel hamburgers eet jij per dag?
3/4 per week. Soms meer soms minderquote:Op donderdag 22 augustus 2013 16:21 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Hoeveel hamburgers eet jij per dag?
Held.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:44 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
[..]
3/4 per week. Soms meer soms minder
Burgers zijn dan ook gewoon gezond en lekker. Macburger is miss niet zo gezond met al die E nummers maar vers gehakt, vers broodje en zelf gekweekte sla en tomaat is hartstikke gezondquote:
neenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff tussendoortje. Had geen zin om nieuw pak gehakt bij los te trekken dus kleinere burger. Lekkerlekker!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:28 schreef Dimens het volgende:
Ik was teleurgesteld door de kleine burger van daarnet, dus ik heb een nieuw pak gehakt losgetrokken voor deze 200 grammer:quote:
Ik heb net gegeten maar shit... Krijg al weer honger als ik naar jouw foto's kijk. Ziet er echt goed uit man...quote:Op zaterdag 7 september 2013 19:59 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik was teleurgesteld door de kleine burger van daarnet, dus ik heb een nieuw pak gehakt losgetrokken voor deze 200 grammer:
Ik leg de opbouw van de burger uit:
[ afbeelding ]
Het begint met een broodje + sla + tomaat + hamburgersaus + burger + cheddar + bacon
[ afbeelding ]
Dan komen de vriendjes augurk en ketchup om de hoek. Het wordt al een stukje gezelliger
[ afbeelding ]
Bam. Ei er boven op
[ afbeelding ]
Broodje afsluiten en klaar om te smullen.
Boh wat lekker![]()
NB: eitje is naast de burger gebakken in de heerlijke burgersappen
Thanks, hij was dan ook monsterlijk lekker (en bijna niet te behappen)quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:01 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ik heb net gegeten maar shit... Krijg al weer honger als ik naar jouw foto's kijk. Ziet er echt goed uit man...
Burgers zijn niet vetquote:
Welk gehakt gebruik je, merk / samenstelling ( lam, rund, HoH, halal, of euroshopper )quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:02 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Thanks, hij was dan ook monsterlijk lekker (en bijna niet te behappen)!
Burgers krijgen nu eindelijk de waardering die ze verdienen
Gehakt van de Aldi. Ik heb een schijthekel aan de Aldi omdat het zo'n onplezierige winkel is, maar ik ga daar altijd heel voor enkel het gehakt. Lekker gehakt daar.quote:Op zaterdag 7 september 2013 20:51 schreef Spartagek het volgende:
[..]
Welk gehakt gebruik je, merk / samenstelling ( lam, rund, HoH, halal, of euroshopper )
Wat gaat er door je gehakt, kruiden, specerijen toevoegingen ?
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerquote:Op zaterdag 7 september 2013 22:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
Jongens, Jongens,
Ik raad jullie allemaal, als jullie volgende keer bij de kassa staan.
[ afbeelding ]
Hij is lekkerder als je denkt!
kurry jwz.quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerHOE KUN JE DAT DOEN?
Ketchup; écht heinz ketchup.
Ja, lekker bij patat.. net als joppie. MAAR NIET OP EEN BURGERquote:
ketchupquote:Op zaterdag 7 september 2013 23:30 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ja, lekker bij patat.. net als joppie. MAAR NIET OP EEN BURGER
Verziek jij je hamburgers met ketchup??quote:Op zaterdag 7 september 2013 23:26 schreef Boterbartje het volgende:
[..]
Ik heb joppie saus thuis. Maar dat komt never op een hamburgerHOE KUN JE DAT DOEN?
Ketchup; écht heinz ketchup.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |