Mijn vader heeft mij ook met heel veel geduld leren roeien, ik keek hoe hij roeidequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:03 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
Ik heb vroeger wel eens in een kano gevarenmocht ik af en toe lenen van de buurjongen
en dat was het dan ook welen mijn Pa had een roeiboot
heb ik ook wel mee geroeid
maar alleen als we met de familie naar het meer gingen, alleen mocht ik hem niet van het slot halen ,
die sleutel had hij verstopt
Mijn Pa had weinig geduldquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Mijn vader heeft mij ook met heel veel geduld leren roeien, ik keek hoe hij roeide
Jaja, ik heb nog weleens een rondje Brielse Meer gewaterskiedquote:
Ja, die mocht ook een dagje meequote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:05 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
en die blonde in die bikini is zijn vriendin?
Valt wel mee denk ik. Ik heb ook afwijkende oogwaardes en een zonnebril op sterkte. Die afwijkingen maken de prijs niet duurder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,
Heb ik een keer geprobeerd, ik ging gelijk op mijn giechelquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waterskieen is vet tof rechtuit, over die grote hekgolven in de bocht was wat lastiger.
Achter hoeveel PK?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Jaja, ik heb nog weleens een rondje Brielse Meer gewaterskied
Ik was al blij als ik recht achter de boot bleefquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waterskieen is vet tof rechtuit, over die grote hekgolven in de bocht was wat lastiger.
Het opstijgen uit het water vereist een bepaalde techniek.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:08 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Heb ik een keer geprobeerd, ik ging gelijk op mijn giechel
Dat heb ik gemerktquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het opstijgen uit het water vereist een bepaalde techniek.
Ze hadden me niets vermoedend achter een dikke 8 Cilinder inboard speedboat gehangen en waarschijnlijk ben ik blijven staan door de vaart, in de 1e bocht ging het gelijk mis.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:10 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Ik was al blij als ik recht achter de boot bleef
Goh, ik heb geen idee, maar het was achter zo'n geel bootjequote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ze hadden me niets vermoedend achter een dikke 8 Cilinder inboard speedboat gehangen en waarschijnlijk ben ik blijven staan door de vaart, in de 1e bocht ging het gelijk mis.
Ik heb het geprobeerd maar je gaat zo hard dan ineens in de bocht dat ik flink crashte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:14 schreef Deisyy het volgende:
[..]![]()
Dan is water best hard hè of liet je zelf los waardoor je langzaam het water inzakte?
Heb ik ook, en zonnebril kost niks meer dan een gewone bril dus dan is je gewone bril ook belachelijk duur?quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
In mijn geval valt dat wel erg duur uit denk ik zo,,,,,,
Dat zijn de echte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:15 schreef Deisyy het volgende:
Stoere oma![]()
http://www.rijnmond.nl/ni(...)ft-over-brielse-meer
Het gaat allemaal zo snel dat je geen tijd hebt om na te denken, je bent al blij als je blijt staanquote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:18 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik heb het geprobeerd maar je gaat zo hard dan ineens in de bocht dat ik flink crashte.
Veel opticiens hebben toch ook aanbiedingen als gratis zonnebril op sterkte?quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Heb ik ook, en zonnebril kost niks meer dan een gewone bril dus dan is je gewone bril ook belachelijk duur?
IK kreeg even wat uitleg hoe je op het water komt met de start en verder was het zelf uitzoeken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 00:24 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Het gaat allemaal zo snel dat je geen tijd hebt om na te denken, je bent al blij als je blijt staan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |