dat is hier nog steeds hoorquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:38 schreef Deisyy het volgende:
In die tijd had je zulke mooie zomers dat je in het donker regelmatig een fluoriserende zee zag.
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steedsquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:35 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Wij ook, elke vrijdagmiddag gingen we richting Zeeland en dan zondagavond weer terug, in de zomer zelfs 6 weken. Mooie tijden waren dat
Toch? Ik kom niet meer zo vaak aan zee als het donker isquote:
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevondenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja zelfde, Egmond aan zee dan. Ik heb daar nog tot mijn bijna dertig genot van gehad. Ik mis het nog steeds
postbode is ook import maar woonde er alquote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Alles kan![]()
Maar dat is best een stap, komt jouw man ook van het vasteland of heb je speciaal een eilander uitgezocht?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....
Ik ging er als tiener met vriendinnen heen, later met mijn vriend die ik daar ook vandaan haalde. En later met de hond van mijn moeder in mijn uppie. Helemaal prima. Nu is het een wildernis.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:44 schreef Deisyy het volgende:
[..]
's Avonds met een grote groep vrienden naar het strand voor een kampvuur, geweldig was dat. Mijn ouders zijn er mee gestopt toen ik een jaar of 25 was, maar toen had ik er wel al mijn man gevonden![]()
2 jaar geleden ben ik er met mijn zussen terug geweest, een soort memory lane gebeuren, er was zoveel veranderd maar het was zo leuk om er weer eens te zijn.
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weerquote:
Veels te druk ,om er te komen alleen al ... een crimequote:Op donderdag 22 augustus 2013 22:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is best dichtbij, maar ik waag me niet aan de kust met mooi weer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
Kan nog spannend worden....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:38 schreef chufi het volgende:
Als ik weer naar een eiland ga, ga ik naar Vlieland .... Gewoon om Sas eens te ontmoeten..
dat vind ik helemaal niet gewoonSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Maar ik neem een postzegel meequote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:45 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Kan nog spannend worden....
[ afbeelding ]
Das dat coke verhaal ....quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Waar heb je die voor nodig dan?
gewoon?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Gewoon bajjie of zo of een vette borrel en dan gewoon verder... Maak je niet druk
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaanquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:54 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
ik heb niet teruggelezen, dus geen idee waar het over ging
Is dat alles? Gewoon alles ontkennenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:56 schreef sacha het volgende:
[..]
ik ben aan het afkicken en heb mijn voorraad coke in de zee geflikkerd, dit is natuurlijk weer aangespoeld en nu zijn 2 rijdende/wandelen toeristen er mee naar de pliesie gegaan
Ja gewoon of jij wilt er meer van maken ,,,quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee Politie stuurt alles naar vaste land , maar aangezien Post.nl aan huize Sas woont krijgt ze alles gewoon weer terug ...quote:Op donderdag 22 augustus 2013 23:57 schreef FANNvanhetlaatsteuur het volgende:
[..]
Is dat alles? Gewoon alles ontkennen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |