SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Was met EL ook al hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Zo mooi dat Fox he..als je ff een goal mist staat hij in no time op de site en kan je hem terugkijken
you jelly?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het wijf van van der Vaart van der Vaart van der Vaart
Het wijf van van der Vaart verdient haar centen op straat
Ja, maar die hadden geen BPLquote:
Djeetjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
lol wie heeft al die kloons aangemaakt?
haha jij bent sws dreetjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
link? zie het nog niet staan op foxsports.comquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden geen BPL
Bazige goal van Benteke hoor
http://foxsports.nl/video(...)aston-villa-1-1.htmlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
link? zie het nog niet staan op foxsports.com
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports International GO abonnement te hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)aston-villa-1-1.html
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports International GO abonnement te hebben.
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldertquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://nos.nl/artikel/542(...)od-op-matavz-af.htmlquote:PSV slaat Spaans bod op Matavz af
PSV heeft een bod van de Spaanse club Málaga op Tim Matavz afgeslagen.
De club van de Duitse trainer Bernd Schuster wil naar verluidt zes miljoen euro neertellen voor de Sloveense spits.
Technisch manager Marcel Brands van PSV benadrukte echter dat een vertrek van de 24-jarige Matavz onbespreekbaar is.
ooh dat klinkt niet zo goed, is een keizersnede niet mogelijk ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldert
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldert
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut man.
Gaan ze het nu halen via een keizersnee of wachten ze het nog af?
Was al bekend op twittarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/542(...)od-op-matavz-af.html
Oh damn dat is naar..flinke stress dus ook. Veel succes en sterkte ermee man..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vast wel, maar als we dat moeten gaan aanhouden kunnen we hier nooit meer iets posten Thaddeus.quote:
Ik zeg niet dat je het niet mag postenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar als we dat moeten gaan aanhouden kunnen we hier nooit meer iets posten Thaddeus.
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut man.
Gaan ze het nu halen via een keizersnee of wachten ze het nog af?
bakkes danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet mag posten
quote:
shit...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.
quote:
jaquote:
Houd je bek dicht kutventquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Pauper Ivanovic..had rood moeten hebben en nu scoort hij
Benteke ellebogenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Branislav <3
[..]
Houd je bek dicht kutvent
nepsupquote:
Ik hoor telkens: the eye of the tigerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Zhano het volgende:
Ik moet steeds denken aan die Rocky reclame van Bol.com als de naam van die scheids bij #fenars genoemd word.
leuke scheids hebben ze uitgezocht ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen Feyenoord.. wedden dat het weer uit de hand loopt
Hopen dat ze toen niet al zijn tuinkabouters kapot hebben gegooid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
leuke scheids hebben ze uitgezocht ook
Uit Nancy![]()
Je kijkt dus wel meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht al hebben jullie het nou gewoon niet door
Niks aan te doen, Arsenal is gewoon twee maten te groot, nog nooit zo'n slechte Fener gezien.quote:
quote:
Dat blijkt zo.quote:
Ik wou alleen maar even Ozz uitlachenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
The Djeetje is back in the house
Ik dacht het die kloon was
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
The Djeetje is back in the house
Ik dacht het die kloon was
Echt een tegenvaller was dat dit jaar zeg..zulke stats en dan zo kut zijn..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
Giovanni Sio speelt bij Basel. Leuke link met Yapi volgend jaar
Truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een tegenvaller was dat dit jaar zeg..zulke stats en dan zo kut zijn..
Ginger, en nu opdonderen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar even Ozz uitlachen
Je hebt nog niet het genoegen gehad om met hem samen te spelen. Wat is dezen.quote:
idd wil ik ook nog zienquote:
Echt een toffe film, was in de bios vooral leuk, omdat de hele zaal gefascineerd was met alles.quote:
bij The Lord of the Rings heb je dan zo'n 43 minuten meer film over 3 delen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd wil ik ook nog zienWat houdt de extended cut in ipv normale?
Goede screenshot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor verbetering zouden jullie doorvoeren? Ongeveer 60k te besteden. Zit te denken aan Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Waarom die Affelay?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor verbetering zouden jullie doorvoeren? Ongeveer 60k te besteden. Zit te denken aan Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Meestal bij dat soort dingen zijn het 2 of 3 extra scenes die de final cut niet gehaald hadden voor de bios.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd wil ik ook nog zienWat houdt de extended cut in ipv normale?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij The Lord of the Rings heb je dan zo'n 43 minuten meer film over 3 delen.
ahh oke thxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal bij dat soort dingen zijn het 2 of 3 extra scenes die de final cut niet gehaald hadden voor de bios.
Doe dan de Affelay van Schalke.quote:
Een andere cameraquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Elia lm gotze camquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Soms wordt het misschien iets langdradiger, maar het tempo in die film is vrij hoog, dus daar ga je je inderdaad niet aan storen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ahh oke thxzal er vast niet slechter door worden dan
Wat een kut team eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is wel fail ja. is me nooit opgevallen dat dit die van barca is .quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe dan de Affelay van Schalke.
Of Michel Bastos.
jezus wat slechtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er?quote:
Goh. Ik heb nu 60k te besteden de rest zit al in het team. Pak er overigens wel gewoon gouwen pakkies mee dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kut team eigenlijk
Beter Elia, Schweinsteiger ipv Martinez, Naldo en Santana, Neuer, Diego.
gr gr xquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Maar ik ga weer op mijn kloon account
Ik vind het een geniaal team.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Post iemand eens een team met weinig pace, gaan jullie nog haten
Mourinho is echt een flikker en oefent alweer invloed uit op de media.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Zuivere pingel Aston Villa onthouden..jezus wat een pauperscheids dit. Eerst die elleboog van Ivanovic en nu dit
Zegt de man die mij na 2 potjes FM gaat feliciteren met de titelquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die mij na 2 potjes FM gaat feliciteren met de titel
Höger is beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maar Schweinsteiger is dus de moeite waard voor 60k?
nee, Mlapa op CDM.quote:
shit...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die niet naar Barca - Atletico gaan kijken. Om 23:35 begint 28 Weeks Later op RTL7.
Ik pak tussendoor in ieder geval die brute opening scene even mee
Zag ik idd ja, thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
@tim die sparks versie is wel verneukt lees ik (nuked)niet die downloaden du s maar die nieuwste rerip
Thanks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die niet naar Barca - Atletico gaan kijken. Om 23:35 begint 28 Weeks Later op RTL7.
ritme in de vakantie kan sowieso nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit...
Daar gaat mijn ritme...
Youri zal wel een baas zijn met FM.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef wieisboos het volgende:
Arsenal had Ibrahimovic of Neymar moeten halen aldus Youri Mulder
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Youri zal wel een baas zijn met FM.
mijnenvegerquote:
Maar ik moet weer naar een goed ritme toewerken, want ik moet maandag om 9.00 een Duits overgangsexamen maken...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:44 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
ritme in de vakantie kan sowieso niet
UVT / Wedden op Sport #1355 - Nieuw seizoenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:45 schreef Zhano het volgende:
Tim, houd jij je bets op een of andere manier bij?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
Youri is echt raar
Koscielny slecht vinden
Nu ga ik echt weer voor een tijdje
Heb hem na rust geen duel zien winnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
Youri is echt raar
Koscielny slecht vinden
Verkeerde Quinteroquote:
KUT!!!!!quote:
Nee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:47 schreef Djeetje het volgende:
Youri is echt raar
Koscielny slecht vinden
Ik vind dit een van je slechtste timmiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Heb hem na rust geen duel zien winnen.
De lat ligt hoog idd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:49 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik vind dit een van je slechtste timmie
Youri is konko-deskundig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:50 schreef Ozz-03 het volgende:
Youri heeft echt helemaal gelijk over Fener, kopen en maar neer zetten. Vooral de afgelopen jaren.
Mooi CDM koppeltje hoorquote:
Konko-deskundig..dat klinkt niet lekker.quote:
4-2-2-2 is toch ruimte achter de spitsen. Zo breng ik de tegenstander in verwarring, want ruimte achter WELKE spitsen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Fener moet echt in zee gaan met een Nederlandse trainer, want die Turken die we de afgelopen jaren hebben zijn echt blind.quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
4-2-2-2 is toch ruimte achter de spitsen. Zo breng ik de tegenstander in verwarring, want ruimte achter WELKE spitsen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het lijkt me misschien wel eens leuk om te testen; Maakt het bij een CDM nog uit of ze goede defending stats hebben, of is het belangrijker dat ze snel en vooral groot zijn, omdat ze dan toch wel duels winnen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Mlapa CDM een grap was maar het is ook nog echt zo
Wat zijn z'n workrates? Die lijken me ook wel belangrijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt me misschien wel eens leuk om te testen; Maakt het bij een CDM nog uit of ze goede defending stats hebben, of is het belangrijker dat ze snel en vooral groot zijn, omdat ze dan toch wel duels winnen?
Danny Blind wat voor jullie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:52 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Fener moet echt in zee gaan met een Nederlandse trainer, want die Turken die we de afgelopen jaren hebben zijn echt blind.
Strength is mega belangrijk..dat maakt Ibarbo ook zo'n beest. En nog med/med ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Het lijkt me misschien wel eens leuk om te testen; Maakt het bij een CDM nog uit of ze goede defending stats hebben, of is het belangrijker dat ze snel en vooral groot zijn, omdat ze dan toch wel duels winnen?
Ik heb het idee dat het vooral om lengte en kracht gaat. Bij een CDM nog meer dan bij een CB.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:53 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ibarbo heeft wel high/med, maar Mlapa gewoon med/med...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wat zijn z'n workrates? Die lijken me ook wel belangrijk.
Med/med dus, maar die staan ook op het plaatje lieverd.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:54 schreef diedjuh het volgende:
[..]
Wat zijn z'n workrates? Die lijken me ook wel belangrijk.
ok doei hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Maarja, dat bewaar ik voor morgen, want ik ben kaputt...
Welterusten allemaal.
Nee, maar Co Adriaanse zou ik zeker geen nee tegen zeggen. Als is het maar afwachten hoe serieus hij zo'n baan neemt dan.quote:
En nu echt plz/quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:57 schreef TBakkert het volgende:
Maarja, dat bewaar ik voor morgen, want ik ben kaputt...
Welterusten allemaal.
Ik merk hetquote:
Wie zou er eerder staan? Zanka of Gaymar?quote:
geen Livequote:
Zanka natuurlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:59 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie zou er eerder staan? Zanka of Gaymar?
Belachelijkquote:
Dat is een andere Rukavina, die ene 0 weight die ik heb heeft gek genoeg het hele seizoen voor Valladolid gespeeld.quote:
peijnenburgquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat is een andere Rukavina, die ene 0 weight die ik heb heeft gek genoeg het hele seizoen voor Valladolid gespeeld.
Ik zie wat jij daar doet.quote:
5 seconde tussen de 2 fluitsignalen ofzoquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:14 schreef wieisboos het volgende:
DM stream aubdan maar zonder Sierd
ben luiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:17 schreef Tim86 het volgende:
Streams van dit soort potjes zijn toch makkelijk te vinden lijkt me? Op sportlemon/frombar enzo? Veel makkelijker ga je ze niet vinden. Zie er zo 20 staan daar
die loopt letterlijk een minuut achter op de stream die ik nu hebquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:19 schreef Ozz-03 het volgende:
sop://broker.sopcast.com:3912/145800
50 FPS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon niet in dit topic kijken, dan merk je er letterlijk niks van.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:21 schreef wieisboos het volgende:
[..]
die loopt letterlijk een minuut achter op de stream die ik nu heb
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Zhano het volgende:
Krijg een stream van Athletico - Korona Kielce?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles beter dan dit...Op dinsdag 26 augustus 2014 23:13 schreef Toefjes het volgende:
Iedere kerel heeft wel eens gekeken tot hoever hij kwam bij zichzelf.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:22 schreef Zhano het volgende:
Krijg een stream van Athletico - Korona Kielce?Wie is dat Athletico dan waar de shirts van Atletico Madrid op lijken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
Hmm, dom ja. Ik weet het wel normaal gesproken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wie is dat Athletico dan waar de shirts van Atletico Madrid op lijken? [ afbeelding ]
Ik zou mn geld er wel aan uitgeven. Geen problemen mee.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het wijf van van der Vaart van der Vaart van der Vaart
Het wijf van van der Vaart verdient haar centen op straat
Ik geloof dat we de kloonverwekker hebben gevonden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:36 schreef Baje het volgende:
[..]
Ik zou mn geld er wel aan uitgeven. Geen problemen mee.
nu dus, B-film ervoor was uitgelopenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Verlenging en pingels bij een film?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:45 schreef Tim86 het volgende:
[..]
nu dus, B-film ervoor was uitgelopen
ja, dat weet ik bijna zeker. Imo is het exact de huidige 41212, met als enige verschil dat je andere spelers kan kiezen voor op de flank door die positie.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:45 schreef Zhano het volgende:
[ afbeelding ]
Zou dit nou heel anders spelen dan 4312 btw?
Kan gebeuren met zo'n veldslaggiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef Zhano het volgende:
[..]
Verlenging en pingels bij een film?
En misschien doordat er een CDM staat dat mensen vaker ook daadwerkelijk een defensieve speler daar plaatsen ipv CAM's, wat ik nu vaak zien. Middenvelden met Mata - Silva - Oscar oid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:46 schreef Tim86 het volgende:
[..]
ja, dat weet ik bijna zeker. Imo is het exact de huidige 41212, met als enige verschil dat je andere spelers kan kiezen voor op de flank door die positie.
Tja, met workrates en het type spelers kan je het zelf indelen hoe je het wel natuurlijk, maar dat kan met RM/LM ook. Wel een verschil of je een high/low neerzet of bijv TOTS Lichtsteiner.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:47 schreef Zhano het volgende:
[..]
En misschien doordat er een CDM staat dat mensen vaker ook daadwerkelijk een defensieve speler daar plaatsen ipv CAM's, wat ik nu vaak zien. Middenvelden met Mata - Silva - Oscar oid.
In principe is 4312 dus de gehandicapte versie van 4-3-3 met valse spitsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:50 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Tja, met workrates en het type spelers kan je het zelf indelen hoe je het wel natuurlijk, maar dat kan met RM/LM ook. Wel een verschil of je een high/low neerzet of bijv TOTS Lichtsteiner.
Mijn grootste klacht bij 4312 is dat het echt een trechter is waarbij de CF het meest in scoringspositie komt en de spitsen veredelde wingers worden..staat gewoon niet lekker en op het middenveld mis je dan het breed houden van het veld echt. Dat probleem zie ik bij deze formatie niet. Je hebt wel wat loopvermogen nodig op die wide CM plekken though..
Ik win toch een weddenschap wat over het kampioenschap gaat, dus geld genoeg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:40 schreef Ajacied7 het volgende:
[..]
Ik geloof dat we de kloonverwekker hebben gevonden.
Ligt aan jouquote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:09 schreef Tim86 het volgende:
Thad, steam offline? Of ligt het aan mij?
De kans dat er zo een lekker wijf naast je onder de wol kruipt is groter.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:23 schreef DarkSonic2 het volgende:
De web app doet weer eens raar.. ik moet de hele tijd refreshen en dan doet hij het niet. Hopelijk gaan ze vannacht de TP eens fixen.
Was dat maar waar. Ik heb dat liever dan dat de TP het weer doet.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:24 schreef Tim86 het volgende:
[..]
De kans dat er zo een lekker wijf naast je onder de wol kruipt is groter.
Legit surprisequote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik heb dat liever dan dat de TP het weer doet.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:25 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Was dat maar waar. Ik heb dat liever dan dat de TP het weer doet.
quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:29 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Zo zie je dat ik niet altijd even voorspelbaar ben. Nu daarentegen wel, weltrusten!![]()
Kloon.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:31 schreef DarkSonic3 het volgende:
hee mijn internet doet het nog. wat raar
Iets beter wel nu, maar het is geen boeiende pot. Was ook wel te verwachten. Thuis winnen ze toch simpel.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:35 schreef Zhano het volgende:
Kijken jullie Barca nog? Zijn ze beter, of was die goal luck?
Wel handig zo'n kleine CB in het centrum en je enige linkspoot op RCBquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:18 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Heb een Ligue 1 squad gemaakt, speelt anders, maar wel lekker
Edit: Verkeerde M'vila
Edit: Opgelost
Coins kopen, coin sponsoren en traden.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Hoe komt die kerel aan al die coins weet je dat?
Wat maakt het uit als je middelste CB klein is? Bij corners staan ze toch ergens anders?,quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:25 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Wel handig zo'n kleine CB in het centrum en je enige linkspoot op RCB
Bij 3atb formaties komt je middelste CB veruit het meeste aan koppen toe.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:28 schreef Topiek het volgende:
[..]
Wat maakt het uit als je middelste CB klein is? Bij corners staan ze toch ergens anders?,
Ah... dus Sahko links, die andere neger in het midden en Silva rechts?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:29 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Bij 3atb formaties komt je middelste CB veruit het meeste aan koppen toe.
koulou is ook vrij klein, dan sakho maar in het midden. Laatste plek voor hem is RCB in ieder geval.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:30 schreef Topiek het volgende:
[..]
Ah... dus Sahko links, die andere neger in het midden en Silva rechts?
Heb je verder nog tips voor het middenveld/ aanval gedeelte?quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:32 schreef Tim86 het volgende:
[..]
koulou is ook vrij klein, dan sakho maar in het midden. Laatste plek voor hem is RCB in ieder geval.
Hahahahaha geojen garpje!quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:31 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Dit was trouwens de opstelling bij deze goal:
Ik vond zelf Matuidi vrij matig. Sissoko fijner (beide Sissoko's..die van PSG is een beest en die van Toulouse is wat meer een alleskunner).quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:33 schreef Topiek het volgende:
[..]
Heb je verder nog tips voor het middenveld/ aanval gedeelte?
Hmm, ja inderdaad, ik moet echt meer naar de voet gaan kijkenquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ik vond zelf Matuidi vrij matig. Sissoko fijner (beide Sissoko's..die van PSG is een beest en die van Toulouse is wat meer een alleskunner).
En Matuidi als linker CDM is dan wellicht fijner als je hem laat staan (linkspoot)_
Gatsby is sosoquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:43 schreef BDIL het volgende:
Tim welke van de 3 films moet ik het eerste zien? The Great Gatsby, Assault on Wallstreet of Hummingbird ?
soso ?quote:
Mwah vond ik hem. Soundtrack leuk, hoe het gefilmd is ook maar het verhaal zelf vond ik niet zo boeiendquote:
Geen enkele van gezien, maar Assault on Wallstreet lijkt me de minste van de 3.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:43 schreef BDIL het volgende:
Tim welke van de 3 films moet ik het eerste zien? The Great Gatsby, Assault on Wallstreet of Hummingbird ?
Real laat Benz echt niet gaan voor 40 mil, zeker niet nadat ze Higuain al hebben verkochtquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal are working on deals to sign Real Madrid pair Karim Benzema and Angel Di Maria.
The Gunners are prepared to pay £40m for 25-year-old France striker Benzema after missing out on Gonzalo Higuain and Liverpool's Luis Suarez.
Bron: BBC
Niet dat het gaat gebeuren
Als Falcao en Bale naar Real gaan zie ik dit wel gebeuren.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:52 schreef Tim86 het volgende:
Arsenal are working on deals to sign Real Madrid pair Karim Benzema and Angel Di Maria.
The Gunners are prepared to pay £40m for 25-year-old France striker Benzema after missing out on Gonzalo Higuain and Liverpool's Luis Suarez.
Bron: BBC
Niet dat het gaat gebeuren
Falcao? DAt verhaal dat ze hem meteen verkopen is onzin johquote:Op donderdag 22 augustus 2013 01:55 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Als Falcao en Bale naar Real gaan zie ik dit wel gebeuren.
Die zou ongelukkig zijn toch volgens diverse berichten in de media. Ze willen dat spelers in Monaco vanaf nu ook belasting gaan betalen.quote:
1 | {"packId":406,"usePreOrder":true,"useCredits":0} |
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |