SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Rock you in your face and stab your brain with your nosebone
Was met EL ook al hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Tim86 het volgende:
Zo mooi dat Fox he..als je ff een goal mist staat hij in no time op de site en kan je hem terugkijken
you jelly?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Het wijf van van der Vaart van der Vaart van der Vaart
Het wijf van van der Vaart verdient haar centen op straat
Ja, maar die hadden geen BPLquote:
Djeetjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
lol wie heeft al die kloons aangemaakt?
haha jij bent sws dreetjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
link? zie het nog niet staan op foxsports.comquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja, maar die hadden geen BPL
Bazige goal van Benteke hoor
http://foxsports.nl/video(...)aston-villa-1-1.htmlquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
link? zie het nog niet staan op foxsports.com
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports International GO abonnement te hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://foxsports.nl/video(...)aston-villa-1-1.html
Ja dat sowiesoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Om deze video te bekijken dient u een FOX Sports International GO abonnement te hebben.
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldertquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:04 schreef MrvanTrapZ het volgende:
http://nos.nl/artikel/542(...)od-op-matavz-af.htmlquote:PSV slaat Spaans bod op Matavz af
PSV heeft een bod van de Spaanse club Málaga op Tim Matavz afgeslagen.
De club van de Duitse trainer Bernd Schuster wil naar verluidt zes miljoen euro neertellen voor de Sloveense spits.
Technisch manager Marcel Brands van PSV benadrukte echter dat een vertrek van de 24-jarige Matavz onbespreekbaar is.
ooh dat klinkt niet zo goed, is een keizersnede niet mogelijk ofzo?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldert
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Met mijn vriendin gaat het goed maar de kleinr heeft het moeilijk. De bevalling wil maar niet op gang komen. Doordat er te weinig vruchtwater is heeft hij bijna geen ruimte en wordt de navelstreng soms afgekneld. Dat zorgt er dus voor dat zijn hartslag soms naar beneden keldert
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut man.
Gaan ze het nu halen via een keizersnee of wachten ze het nog af?
Was al bekend op twittarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef Tim86 het volgende:
[..]
http://nos.nl/artikel/542(...)od-op-matavz-af.html
Oh damn dat is naar..flinke stress dus ook. Veel succes en sterkte ermee man..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:08 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Vast wel, maar als we dat moeten gaan aanhouden kunnen we hier nooit meer iets posten Thaddeus.quote:
Ik zeg niet dat je het niet mag postenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Vast wel, maar als we dat moeten gaan aanhouden kunnen we hier nooit meer iets posten Thaddeus.
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:09 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]![]()
![]()
Kut man.
Gaan ze het nu halen via een keizersnee of wachten ze het nog af?
bakkes danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat je het niet mag posten
quote:
shit...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Zijn nu in overleg. Ze ligt al vanaf vanmorgen 7 uur aan de hartbewaking.
quote:
jaquote:
Houd je bek dicht kutventquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef Tim86 het volgende:
Pauper Ivanovic..had rood moeten hebben en nu scoort hij
Benteke ellebogenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:17 schreef ThadCastle het volgende:
Branislav <3
[..]
Houd je bek dicht kutvent
nepsupquote:
Ik hoor telkens: the eye of the tigerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef Zhano het volgende:
Ik moet steeds denken aan die Rocky reclame van Bol.com als de naam van die scheids bij #fenars genoemd word.
leuke scheids hebben ze uitgezocht ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:19 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Morgen Feyenoord.. wedden dat het weer uit de hand loopt
Hopen dat ze toen niet al zijn tuinkabouters kapot hebben gegooid.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:21 schreef Tim86 het volgende:
[..]
leuke scheids hebben ze uitgezocht ook
Uit Nancy![]()
Je kijkt dus wel meequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:22 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik dacht al hebben jullie het nou gewoon niet door
Niks aan te doen, Arsenal is gewoon twee maten te groot, nog nooit zo'n slechte Fener gezien.quote:
quote:
Dat blijkt zo.quote:
Ik wou alleen maar even Ozz uitlachenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
The Djeetje is back in the house
Ik dacht het die kloon was
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:24 schreef MrvanTrapZ het volgende:
The Djeetje is back in the house
Ik dacht het die kloon was
Echt een tegenvaller was dat dit jaar zeg..zulke stats en dan zo kut zijn..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:26 schreef ThadCastle het volgende:
Giovanni Sio speelt bij Basel. Leuke link met Yapi volgend jaar
Truequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Echt een tegenvaller was dat dit jaar zeg..zulke stats en dan zo kut zijn..
Ginger, en nu opdonderen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Djeetje het volgende:
[..]
Ik wou alleen maar even Ozz uitlachen
Je hebt nog niet het genoegen gehad om met hem samen te spelen. Wat is dezen.quote:
idd wil ik ook nog zienquote:
Echt een toffe film, was in de bios vooral leuk, omdat de hele zaal gefascineerd was met alles.quote:
bij The Lord of the Rings heb je dan zo'n 43 minuten meer film over 3 delen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd wil ik ook nog zienWat houdt de extended cut in ipv normale?
Goede screenshot.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor verbetering zouden jullie doorvoeren? Ongeveer 60k te besteden. Zit te denken aan Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Waarom die Affelay?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Wat voor verbetering zouden jullie doorvoeren? Ongeveer 60k te besteden. Zit te denken aan Schweinsteiger.
[ afbeelding ]
Meestal bij dat soort dingen zijn het 2 of 3 extra scenes die de final cut niet gehaald hadden voor de bios.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
idd wil ik ook nog zienWat houdt de extended cut in ipv normale?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:32 schreef TBakkert het volgende:
[..]
bij The Lord of the Rings heb je dan zo'n 43 minuten meer film over 3 delen.
ahh oke thxquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:33 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Meestal bij dat soort dingen zijn het 2 of 3 extra scenes die de final cut niet gehaald hadden voor de bios.
Doe dan de Affelay van Schalke.quote:
Een andere cameraquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Elia lm gotze camquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Soms wordt het misschien iets langdradiger, maar het tempo in die film is vrij hoog, dus daar ga je je inderdaad niet aan storen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
[..]
ahh oke thxzal er vast niet slechter door worden dan
Wat een kut team eigenlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
Oh dat is wel fail ja. is me nooit opgevallen dat dit die van barca is .quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:34 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe dan de Affelay van Schalke.
Of Michel Bastos.
jezus wat slechtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:31 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
[ afbeelding ]
wat is er?quote:
Goh. Ik heb nu 60k te besteden de rest zit al in het team. Pak er overigens wel gewoon gouwen pakkies mee dusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:35 schreef DuTank het volgende:
[..]
Wat een kut team eigenlijk
Beter Elia, Schweinsteiger ipv Martinez, Naldo en Santana, Neuer, Diego.
gr gr xquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:36 schreef Djeetje het volgende:
Maar ik ga weer op mijn kloon account
Ik vind het een geniaal team.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Tim86 het volgende:
Post iemand eens een team met weinig pace, gaan jullie nog haten
Mourinho is echt een flikker en oefent alweer invloed uit op de media.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
Zuivere pingel Aston Villa onthouden..jezus wat een pauperscheids dit. Eerst die elleboog van Ivanovic en nu dit
Zegt de man die mij na 2 potjes FM gaat feliciteren met de titelquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Zegt de man die mij na 2 potjes FM gaat feliciteren met de titel
Höger is beterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:39 schreef KolonelKhedaffi het volgende:
Maar Schweinsteiger is dus de moeite waard voor 60k?
nee, Mlapa op CDM.quote:
shit...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die niet naar Barca - Atletico gaan kijken. Om 23:35 begint 28 Weeks Later op RTL7.
Ik pak tussendoor in ieder geval die brute opening scene even mee
Zag ik idd ja, thanksquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef poker4lifee het volgende:
@tim die sparks versie is wel verneukt lees ik (nuked)niet die downloaden du s maar die nieuwste rerip
Thanks.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef Tim86 het volgende:
Voor de mensen die niet naar Barca - Atletico gaan kijken. Om 23:35 begint 28 Weeks Later op RTL7.
Ik pak tussendoor in ieder geval die brute opening scene even mee
ritme in de vakantie kan sowieso nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:42 schreef TBakkert het volgende:
[..]
shit...
Daar gaat mijn ritme...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |