quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Frey het volgende:
Geen nieuw materiaal in het nieuwe filmpje.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)877-c59b82d2ed67.mp4He thanks! :-)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van het filmpje hoop je alleen maar nog meer dat het toch Nina is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En ik ben het met je eens, laat kletteren die griet!
(En weer denk ik: alleen maar filmpjes waarin ze het 'weggeven' dat Mike valt. Te voor de hand liggend? *draait duimen*)
Wat staat er in die sms aan Nina dan?
Zozo, helemaal eens met Winston en Albert. Dat wil ook wel wat zeggen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:34 schreef PeterKelder het volgende:
Zelfs Winston zegt het: als Mike het slachtoffer is zou dat het meest voorspelbare zijn.
Inderdaad jaquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:41 schreef Frey het volgende:
[..]
Zozo, helemaal eens met Winston en Albert. Dat wil ook wel wat zeggen.
Ik word echt doodziek van hun "primeurs"quote:Televizier trouwens ook weer.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 21:28 schreef Frey het volgende:
OkShit.. Ik moet geen spoilers meer openen op m'n werk.. Collega's keken raar toe ik begon te lachen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:46 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Inderdaad jaMede door het filmpje van de app komt de hoop dat Nina toch het slachtoffer weer een beetje naar boven
Ben benieuwd of we vanavond na GTST Live al iets te weten komen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Erger nog: je krijgt dit in beeld tijdens die aflevering:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:59 schreef Frey het volgende:
Laten ze je dan ook de nieuwe aflevering meekijken, of zetten ze de stream dan op zwart?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:06 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Erger nog: je krijgt dit in beeld tijdens die aflevering:Ook echt zo ineens als bij zo'n schrik link.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
Stel je voor dat je die stream zit te kijken op de volledig scherm-modus en dit verschijnt ineens in beeldquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:07 schreef Frey het volgende:
[..]
Ook echt zo ineens als bij zo'n schrik link.
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef charmed_angel het volgende:
FAQ GTST LIVE VIA LIVESTREAM BEKIJKEN
Heb je geen kaarten weten te bemachtigen voor het uitverkochte GTST Live van vrijdag 23 of zaterdag 24 augustus? Niet getreurd, want je kunt de show van zaterdagavond 24 augustus via een livestream meekijken op gtst.nl. De kosten hiervoor zijn 4,99 euro. Met deze livestream kijk je mee via een camera die gericht staat op het podium van de show. Op die manier heb je het idee dat je zelf tussen het publiek zit.
De show die je kunt meekijken via de livestream, start om 20:15 uur en duurt tot 22:15 uur. Belangrijk is om te weten dat je anderhalf uur voordat de show begint, dus om 18:45 uur, al toegang kunt krijgen tot de livestream. Maak daar gebruik van zodat je zeker weet dat je de livestream kunt bekijken, want het kan druk zijn. Het is vanaf 22:00 uur niet meer mogelijk om de livestream te bekijken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
![]()
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 12:11 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Als je om 18:45 uur al gaat kijken, krijg je het voorprogramma te zien:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 11:12 schreef Frey het volgende:
Geen nieuw materiaal in het nieuwe filmpje.
http://pg.us.rtl.nl/stati(...)877-c59b82d2ed67.mp4Wacht even, in die tijd keek ik niet... Waarom vergeeft Nina Noud niet? Zij is toch degene die naar bed ging met Mike, of was dat plots Noud met een van Lucas geleende pruik op ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Na het zien van het filmpje hoop je alleen maar nog meer dat het toch Nina is.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ Bericht 0% gewijzigd door ArnieAlberts op 23-08-2013 13:52:53 ]Nee, het leven spaart je niet. Geloof me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |