Dus een groepje mensen achtervolgd hun vriend en verstoppen zich een uur en een kwartier op de begraafplaats om toe te kijken hoe hun vriend zit te janken bij een grafsteen? En al die tijd heeft die kerel niks door?quote:
in pixels werken en niet in procentenquote:Op vrijdag 23 augustus 2013 21:10 schreef Individual het volgende:
[..]
Irritant idd, maar gelukkig kan je in PS, FW en DW de waarden intikken.
Allemaal leuk en aardig maar dat doet niks af aan het feit dat katten volkomen kut zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 11:03 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Allemaal leuk en aardig maar dat doet niks af aan het feit dat katten volkomen kut zijn.
Post dan deze ook direct even:quote:
10 jaar later...quote:
Het gaat mij om die gasten (en meid) die er een parodie op hebben gemaakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:15 schreef BORRREETJEEE het volgende:
[..]
Post dan deze ook direct even:
Nu zie ik het ja, dacht dat het gewoon de clip was.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 13:18 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Het gaat mij om die gasten (en meid) die er een parodie op hebben gemaakt.
De echte clip met die oude vrouw is ook hilarisch
Heb ze in 2003 in de Millennium Dome (nu de O2 Arena) in Londen gezien en speelden idd Danger.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.జ్ఞా
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |