ja, Eus, maar dat wil je niet horen. je kunt Rob of Wim proberen, dan weet je zeker dat je met een gedrocht op je licvhaam eindigt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Luuk0172 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief. Mijn hoop was namelijk volledig op Eus gezet juist omdat ik veel goede verhalen hoorde... Mijn ervaring is niet verkapt hoor. Helemaal eerlijk en direct als je het mij vraagt, echter... Nu dus op zoek naar een andere tattooshop, Suggesties Mirjam, Deadprez? Aan dit soort reacties heb ik niet zoveel.
Wat een onzin, TS klaagt toch niet dat die knakker niet sociaal isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:01 schreef Mirjam het volgende:
eus is een prima tattoo-artiest, hij is niet de meest sociale man maar je komt daar toch ook niet om beste vrienden te worden, of wel?
sociaal/handig/probleemoplossend, vul maar wat inquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Griebus het volgende:
[..]
Wat een onzin, TS klaagt toch niet dat die knakker niet sociaal is
Ja daag, gewoon onbetrouwbaar, klaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Mirjam het volgende:
[..]
sociaal/handig/probleemoplossend, vul maar wat in
op basis van het kwijtraken van 1 velletje papier ja?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Griebus het volgende:
[..]
Ja daag, gewoon onbetrouwbaar, klaar
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
Wat is dat met al die standaard namen van tattoo shopsHier heb je Tattoo Arie.
Welke fokking nitwit raakt iets kwijt wat een klant net aan hem heeft gegeven en reageert daarna alsof het de normaalste zaak van de wereld is?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:16 schreef Mirjam het volgende:
[..]
op basis van het kwijtraken van 1 velletje papier ja?
ik weet dat eus en aanverwanten niet zo handig kunnen zijn, maar het werk dat ze zetten is wel van bijzonder goede kwaliteit. Ik zou dus niet meteen het label onbetrouwbaar erop plakken
nou, eus dus?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:19 schreef Griebus het volgende:
[..]
Welke fokking nitwit raakt iets kwijt wat een klant net aan hem heeft gegeven en reageert daarna alsof het de normaalste zaak van de wereld is?
Bekijk via fb eens River of ink. Zit ook in leiden. Vraag naar Marvin.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef Luuk0172 het volgende:
Ik ben op zoek naar een alternatief. Mijn hoop was namelijk volledig op Eus gezet juist omdat ik veel goede verhalen hoorde... Mijn ervaring is niet verkapt hoor. Helemaal eerlijk en direct als je het mij vraagt, echter... Nu dus op zoek naar een andere tattooshop, Suggesties Mirjam, Deadprez? Aan dit soort reacties heb ik niet zoveel.
Succesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:28 schreef Luuk0172 het volgende:
"Bekijk via fb eens River of ink. Zit ook in leiden. Vraag naar Marvin.
Een ware kunstenaar is het. En tevens een super Chille gast."
Ik ga er naar kijken Joe-Momma! Bedankt!!
Hier ookquote:
Hier hebben we Bas Tat2Shop, met een enorme spelfout in de banner boven de ingang en op zijn autoquote:[..]
Hier ook
En ik vind die tattoo's van Tattoo Eus maar lelijk
Goeie postquote:Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef vinniepaz het volgende:
Grappig dat de TS ergens anders al gebashed heeft, en er daar een reactie geplaatst is door tattoo eus zelf:
"Ze zijn onvriendelijk en niet professioneel! Ze raken je tekening kwijt en maken GEEN excuses. Ze tonen totaal GEEN respect voor de situatie!
LAAT NOOIT JE TATTOO DAAR ZETTEN!!"
Reactie:
"Hier Anita, de vrouw van Tattoo Eus, en meteen degene waar je mee te maken hebt gehad. Dat je gefrustreerd bent en het hier afreageert moet je zelf weten. Maar dat je de waarheid niet verteld, valt mij van jou tegen! Je vergeet te vertellen, dat ik de hele dag naar jou ontwerpje van twee letterjes heb lopen zoeken, in de drukte jou vergeten bent te bellen, of je hem mee kon nemen voor in de avond, zodat hij alsnog gezet kon worden.. Toen je arriveerde, ik jou uitgelegd heb wat de situatie was, je vriendin was erbij alsmede meerdere klanten. Ik weer ben gaan zoeken, en helaas de lettertjes niet heb kunnen vinden, jou aanbood, om het te verplaatsen naar een andere datum. Je reactie was allerminst relaxed, en je zei meteen: Ik ga wel naar een ander! Waarop ik dus vroeg: kun je geen begrip hebben, voor het feit dat er wel eens een tekening zoekt raakt? ( wij hebben met honderden ontwerpen te maken, en soms gaat er wel eens een tekening de hort op, tja, fouten maken we allemaal wel eens) waarop je reactie duidelijk was: geen begrip! Eus, zei nog: het is onze fout, je krijgt je aanbetaling terug, zoveel begrip hebben wij wel! En dan ga jij roepen dat wij niet proffesioneel zijn?? Erg jammer jongeman! Ik hoop dat jij in je leventje geen fouten maakt, want je zou zelf nog eens diep kunnen vallen!"
http://www.snizoo.nl/tattoo-shops/leiden/tattoo-eus
Triest geval
quote:Op zaterdag 28 september 2013 14:47 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb eus los laten gaan op mijn rug
het resultaat was schokkend ik loop nu al jaren bij de psychiater
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |