Grappig dat de TS ergens anders al gebashed heeft, en er daar een reactie geplaatst is door tattoo eus zelf:
"Ze zijn onvriendelijk en niet professioneel! Ze raken je tekening kwijt en maken GEEN excuses. Ze tonen totaal GEEN respect voor de situatie!
LAAT NOOIT JE TATTOO DAAR ZETTEN!!"
Reactie:
"Hier Anita, de vrouw van Tattoo Eus, en meteen degene waar je mee te maken hebt gehad. Dat je gefrustreerd bent en het hier afreageert moet je zelf weten. Maar dat je de waarheid niet verteld, valt mij van jou tegen! Je vergeet te vertellen, dat ik de hele dag naar jou ontwerpje van twee letterjes heb lopen zoeken, in de drukte jou vergeten bent te bellen, of je hem mee kon nemen voor in de avond, zodat hij alsnog gezet kon worden.. Toen je arriveerde, ik jou uitgelegd heb wat de situatie was, je vriendin was erbij alsmede meerdere klanten. Ik weer ben gaan zoeken, en helaas de lettertjes niet heb kunnen vinden, jou aanbood, om het te verplaatsen naar een andere datum. Je reactie was allerminst relaxed, en je zei meteen: Ik ga wel naar een ander! Waarop ik dus vroeg: kun je geen begrip hebben, voor het feit dat er wel eens een tekening zoekt raakt? ( wij hebben met honderden ontwerpen te maken, en soms gaat er wel eens een tekening de hort op, tja, fouten maken we allemaal wel eens) waarop je reactie duidelijk was: geen begrip! Eus, zei nog: het is onze fout, je krijgt je aanbetaling terug, zoveel begrip hebben wij wel! En dan ga jij roepen dat wij niet proffesioneel zijn?? Erg jammer jongeman! Ik hoop dat jij in je leventje geen fouten maakt, want je zou zelf nog eens diep kunnen vallen!"
http://www.snizoo.nl/tattoo-shops/leiden/tattoo-eusTriest geval