abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130425657
Weet niet welke stijl je zoekt, maar ik vind de artiesten van Bunker Tattoo wel goed. In het tattoo-topic staan trouwens ook suggesties.

quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 21:18 schreef deadprez het volgende:
Hier heb je Tattoo Arie. :')
Hier ook :')

En ik vind die tattoo's van Tattoo Eus maar lelijk :X
pi_131585240
River of Ink heb ik een grote tattoo laten zetten, ook bij Marvin. Een enthousiaste jongen en hij heeft hem echt super gezet. Het pand waar ze zitten is wel een inloop van TTT (Trailer Trash Travellers) maar zolang je relaxt doet tegen die jongens is er niks aan de hand.
  zaterdag 28 september 2013 @ 14:33:27 #28
131066 scrub_nurse
ik denk dat ik denk, denk ik..
pi_131644870
Ligt er helemaal aan welke stijl je wilt hebben, je kan niet zomaar zeggen die en die is goed voor jou
pi_131645162
ik heb eus los laten gaan op mijn rug

het resultaat was schokkend ik loop nu al jaren bij de psychiater
pi_131646951
quote:
[..]

Hier ook :')

En ik vind die tattoo's van Tattoo Eus maar lelijk :X
Hier hebben we Bas Tat2Shop, met een enorme spelfout in de banner boven de ingang en op zijn auto :') Zou ik niet aanbevelen.
  zondag 29 september 2013 @ 16:53:00 #31
147091 janeway
live long and prosper
pi_131677683
Ik heb goede ervaringen met Studio44 in zoetermeer.. Intergere man die tijd voor zijn klant heeft/neemt
pi_131693302
Ligt aan de stijl als je van old skool rock n roll houdt dan is Sacha van Dragon Tattoo in Eindhoven erg goed.
pi_131770307
Dit is wel echt een geniale tattoo! :D

Fingerspitzgefühl
pi_131773160
In Den Haag kan je nog langs Mad Science en/of Santus Deus lopen.
pi_132800285
Grappig dat de TS ergens anders al gebashed heeft, en er daar een reactie geplaatst is door tattoo eus zelf:

"Ze zijn onvriendelijk en niet professioneel! Ze raken je tekening kwijt en maken GEEN excuses. Ze tonen totaal GEEN respect voor de situatie!
LAAT NOOIT JE TATTOO DAAR ZETTEN!!"

Reactie:
"Hier Anita, de vrouw van Tattoo Eus, en meteen degene waar je mee te maken hebt gehad. Dat je gefrustreerd bent en het hier afreageert moet je zelf weten. Maar dat je de waarheid niet verteld, valt mij van jou tegen! Je vergeet te vertellen, dat ik de hele dag naar jou ontwerpje van twee letterjes heb lopen zoeken, in de drukte jou vergeten bent te bellen, of je hem mee kon nemen voor in de avond, zodat hij alsnog gezet kon worden.. Toen je arriveerde, ik jou uitgelegd heb wat de situatie was, je vriendin was erbij alsmede meerdere klanten. Ik weer ben gaan zoeken, en helaas de lettertjes niet heb kunnen vinden, jou aanbood, om het te verplaatsen naar een andere datum. Je reactie was allerminst relaxed, en je zei meteen: Ik ga wel naar een ander! Waarop ik dus vroeg: kun je geen begrip hebben, voor het feit dat er wel eens een tekening zoekt raakt? ( wij hebben met honderden ontwerpen te maken, en soms gaat er wel eens een tekening de hort op, tja, fouten maken we allemaal wel eens) waarop je reactie duidelijk was: geen begrip! Eus, zei nog: het is onze fout, je krijgt je aanbetaling terug, zoveel begrip hebben wij wel! En dan ga jij roepen dat wij niet proffesioneel zijn?? Erg jammer jongeman! Ik hoop dat jij in je leventje geen fouten maakt, want je zou zelf nog eens diep kunnen vallen!"

http://www.snizoo.nl/tattoo-shops/leiden/tattoo-eus

Triest geval :')
  zondag 3 november 2013 @ 17:34:56 #36
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_132859460
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 november 2013 18:33 schreef vinniepaz het volgende:
Grappig dat de TS ergens anders al gebashed heeft, en er daar een reactie geplaatst is door tattoo eus zelf:

"Ze zijn onvriendelijk en niet professioneel! Ze raken je tekening kwijt en maken GEEN excuses. Ze tonen totaal GEEN respect voor de situatie!
LAAT NOOIT JE TATTOO DAAR ZETTEN!!"

Reactie:
"Hier Anita, de vrouw van Tattoo Eus, en meteen degene waar je mee te maken hebt gehad. Dat je gefrustreerd bent en het hier afreageert moet je zelf weten. Maar dat je de waarheid niet verteld, valt mij van jou tegen! Je vergeet te vertellen, dat ik de hele dag naar jou ontwerpje van twee letterjes heb lopen zoeken, in de drukte jou vergeten bent te bellen, of je hem mee kon nemen voor in de avond, zodat hij alsnog gezet kon worden.. Toen je arriveerde, ik jou uitgelegd heb wat de situatie was, je vriendin was erbij alsmede meerdere klanten. Ik weer ben gaan zoeken, en helaas de lettertjes niet heb kunnen vinden, jou aanbood, om het te verplaatsen naar een andere datum. Je reactie was allerminst relaxed, en je zei meteen: Ik ga wel naar een ander! Waarop ik dus vroeg: kun je geen begrip hebben, voor het feit dat er wel eens een tekening zoekt raakt? ( wij hebben met honderden ontwerpen te maken, en soms gaat er wel eens een tekening de hort op, tja, fouten maken we allemaal wel eens) waarop je reactie duidelijk was: geen begrip! Eus, zei nog: het is onze fout, je krijgt je aanbetaling terug, zoveel begrip hebben wij wel! En dan ga jij roepen dat wij niet proffesioneel zijn?? Erg jammer jongeman! Ik hoop dat jij in je leventje geen fouten maakt, want je zou zelf nog eens diep kunnen vallen!"

http://www.snizoo.nl/tattoo-shops/leiden/tattoo-eus

Triest geval :')
Goeie post :)
Elk verhaal heeft twee kanten, dat blijkt maar weer :)
pi_132861118
quote:
0s.gif Op zaterdag 28 september 2013 14:47 schreef Jahr00n het volgende:
ik heb eus los laten gaan op mijn rug

het resultaat was schokkend ik loop nu al jaren bij de psychiater
:D Riekt naar een Liekendiek topic..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')