FATHER! FATHER! FATHER!quote:Op donderdag 23 april 2015 19:37 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
When angels deserve to DIEEEEEEEEEEEEEEEEEE
Dacht ik ook, maar ik kwam er om 18:50 achter.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:38 schreef Quyxz_ het volgende:
Ik dacht 19.30 mensen. Nu ben ik een uur te laat.
same. wel beetje jammer.quote:Op donderdag 23 april 2015 19:38 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Dacht ik ook, maar ik kwam er om 18:50 achter.
quote:All you maggots smoking fags out there on Sunset Boulevard.
All you bitches put your hands in the air and wave them like you just don't care.
heerlijk nummer!quote:This is my front page,
This is my new age,
All you bitches put your hands in the air and wave them like you just don't care.
quote:Phony people come to pray
Mocht het al niet beneden op de surround afspelen, maar mijn eigen boxen set kan ook leuk dreunen volgens mijn burenquote:Op donderdag 23 april 2015 20:00 schreef chansadres het volgende:
Ook fijn dat mijn xbox de stream kan laden in de YouTube app. De buren zijn blij met mijn surround set
quote:Seven a.m. morning, came to take us away,
Little men, big guns, pointed at our heads,
Seven a.m. morning, came to take us away,
Little men, big guns, pointed at our heads,
At our, at our heads.
Geld besparen.quote:
Ja, jullie posten niet, dan lijkt het net alsof ik veel post.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:09 schreef Plastic_beker het volgende:
Dagoduck gaat het haha
Nu weer een verhaal stukje
Wij krijgen niet de tijd om te posten met jou haha!quote:Op donderdag 23 april 2015 20:12 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ja, jullie posten niet, dan lijkt het net alsof ik veel post.
Tegelijk posten kan ook.quote:Op donderdag 23 april 2015 20:13 schreef Plastic_beker het volgende:
[..]
Wij krijgen niet de tijd om te posten met jou haha!
Wou net vragen of iemand Toxicity al gehoord had, nee dusquote:Op donderdag 23 april 2015 20:21 schreef rena het volgende:
Misschien bij Toxicity nog? Dat nummer wekte het vorige week wel goed op.
Beetje dooie boel daarquote:Op donderdag 23 april 2015 20:20 schreef Corona1972 het volgende:
Mis wel de circle pits die er vorige week wel waren ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |