SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja 9-1-1 word het danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef wieisboos het volgende:
jammer dat je niet gewoon custom formations kunt maken aangezien er toch geen formatiekaartjes zijn
ik zei niet dat er geen beperkingen zouden zijn. Op H2H kun je ook custom formations maken maar geen 9atbquote:
ja oke daar heb je gelijk in.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef wieisboos het volgende:
[..]
ik zei niet dat er geen beperkingen zouden zijn. Op H2H kun je ook custom formations maken maar geen 9atb
Een grapje op zijn tijd moet toch kunnenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Jij was toch die poster van 5atb-teams?
Ja als een soort van testversie ofzo. Een betaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Reemi het volgende:
[..]
Al in de fifa 13 versie inbouwen bedoel je?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Een grapje op zijn tijd moet toch kunnen
clubben vanavond???quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef jepperdeprep het volgende:
[..]
Nee. Je moet FIFA14 gewoon opnieuw kopen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Bryan_1990 het volgende:
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NAC Breda
Rèsbaarge
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Bryan_1990 het volgende:
Je kan als xbox one gebruiker ook gewoon coins kopen van een xbox 360 gebruiker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Er zijn geen gescheiden martkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?
Je kan toch je coins over transporteren ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Hoe wil je dat doen als er gescheiden markten zijn voor PS3 en PS4?
Daar had ik niet aan gedacht en hopelijk nog meer andere.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:40 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Je kan als xbox one gebruiker ook gewoon coins kopen van een xbox 360 gebruiker.
Is dit ook weer een grap?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Daar had ik niet aan gedacht en hopelijk nog meer andere.
Zal mij niks verbazen als coins voor de PS4 bijvoorbeeld 15 euro kosten en voor de PS3 10 euro.
Dat zou mij heel erg verbazen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Zal mij niks verbazen als coins voor de PS4 bijvoorbeeld 15 euro kosten en voor de PS3 10 euro.
Dus niet..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:42 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
In het begin zal het best kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:43 schreef Confetti het volgende:
[..]
Dus niet..![]()
Alles wat je doet op de PS3 synct direct met de PS4 en andersom.
Pascal maakt me af denk ikquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Ja als een soort van testversie ofzo. Een beta
Dan lok je vast wat mensen naar de site en staat hij vast in de bookmarks voor 2.0
Het ga je goed Timmyquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Dit wordt mijn laatste post voor een tijdje.
Ik wens Traps Dion en Pots alle geluk en sterkte met het opstarten van het gezinnetje, en verder wens ik iedereen hier het allerbeste, en vergeet niet dat er nog een leven naast fut is![]()
Later peepz
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Ik wens Traps Dion en Pots alle geluk en sterkte met het opstarten van het gezinnetje, en verder wens ik iedereen hier het allerbeste, en vergeet niet dat er nog een leven naast fut is![]()
Later peepz
Verlaat jij ons ook al?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
Dibs op je coins.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
Heeft die Hugo je weggepest, omdat je te veel postte volgens hem ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
Pleegt ie zelfmoord ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was gisteren toch al min of meer aangekondigd...
Nee. Iets met studie, eindelijk ook vrienden in het echte leven, en plannen met een meisje (dat zelf nog van niks wist)quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Iets met studie, eindelijk ook vrienden in het echte leven, en plannen met een meisje (dat zelf nog van niks wist)
Die groepsverkrachtingen vereisen een hoop planning tegenwoordig blijkbaar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:53 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Nee. Iets met studie, eindelijk ook vrienden in het echte leven, en plannen met een meisje (dat zelf nog van niks wist)
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Die groepsverkrachtingen vereisen een hoop planning tegenwoordig blijkbaar.
Ieder moet dingen voor zich bepalen natuurlijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef Patje1987 het volgende:
Zijn bullshit redenen natuurlijk. Ik heb het ook druk ook sociaal enzovoort maar kom hier nog gewoon. Misschien niet zo veel als andere maar je kunt altijd tijd voor vrijmaken. Al is het hallo zeggen 1x in de zoveel dagen.
Ik ben niet 24/7 op FOK!, vertel meerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:50 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Was gisteren toch al min of meer aangekondigd...
mag ik je dogtag?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Wordt wel een lijnencircus zo
Ik ga hem gewoon missenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ieder moet dingen voor zich bepalen natuurlijk
Iemand al iets van Dion gehoord vandaag?
zat je in een gay chatroom tegelijk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef DarkSonic2 het volgende:
Dafuq, ik schrok zo erg omdat ik dacht dat ik weer per ongeluk iets had gepost wat ik niet wilde posten.
Wat een tyfus zooi die nieuwe formaties.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Ga je wel missen hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
Ik typ wel eens voor de grap iets en dan vergeet ik dat weg te halen voordat ik iets postquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:58 schreef Tim86 het volgende:
[..]
zat je in een gay chatroom tegelijk?
Benteke/Lukakuquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:57 schreef Reemi het volgende:
[ afbeelding ]
Jij hebt best veel complicaties hè.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:59 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik typ wel eens voor de grap iets en dan vergeet ik dat weg te halen voordat ik iets post
dat zijn ze elk jaarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:03 schreef DuTank het volgende:
>CM kaartjes gaan echt kapot duur worden volgende FIFA
Naisquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:00 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Benteke/Lukaku
Hazard - RvP - Robben
Fellaini - Fer
Tshimanga - Tong - Kompany - Wiel/Rhijn
Ik hoop dat Serero ook CM wordt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat zijn ze elk jaar
en sommige CAM's dit jaar worden komend jaar CM omdat ze 4-3-3 spelen, o.a. Eriksen
WTF sinds wanneer is het DS3?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:07 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
Ik hoop dat Serero ook CM wordt.
Dat is dus niet gezegd, omdat ze ook die 433 attack hebben. Maar ik bedoelde ook nóg duurder. Maar we zullen het zien johquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:04 schreef wieisboos het volgende:
[..]
dat zijn ze elk jaar
en sommige CAM's dit jaar worden komend jaar CM omdat ze 4-3-3 spelen, o.a. Eriksen
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Zhano het volgende:
Tevens heb ik Timmy weggepest. Geen dank.
http://www.easports.com/f(...)mate-team-formationsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
Welke nieuwe formaties zijn er in FIFA 14?
Sinds vanavond. Wie het ook is, die kan wel mijn gedachten lezen want ik wilde net precies dat posten.quote:
http://www.easports.com/f(...)mate-team-formationsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:11 schreef Rozzje het volgende:
Welke nieuwe formaties zijn er in FIFA 14?
Dit ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
Wel nice die nieuwe formaties zeker gezien het feit dat er geen formatiekaarten meer nodig zijn.
Ja idd, dan kan je tenminste ook lekker experimenteren met dat soort dingen. Al zullen de positiekaarten nu dan wel weer extra duur gaan worden. Zeker nu mensen eindeloos kunnen hamsteren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
Wel nice die nieuwe formaties zeker gezien het feit dat er geen formatiekaarten meer nodig zijn.
Voorbereiding zegt geen fuck dus.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:17 schreef ThadCastle het volgende:
Lukaku speelt weer niet, Ba nuMata ipv De Bruyne maar geen Ginkel
Ja, kan je net een dagje spelenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:19 schreef Rozzje het volgende:
Kan ik early release krijgen?
My EA SPORTS Season ticket subcription is active through 09/21-2013 06
1 dag en dan moet ik weer voor 1 jaar season ticket kopen toch?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, kan je net een dagje spelen
Kan ook zijn dat Ba en Torres nog even in de etalage moeten zodat hij 1 vd 2 kan verkopen maarja..iedereen weet toch wel wat die gasten kunnen...quote:
Als je m eenmaal binnen hebt kun je blijven spelen toch? Of ben ik dan weer naief?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:20 schreef Confetti het volgende:
[..]
Ja, kan je net een dagje spelen
Nadeel is dat de markt waarschijnlijk te overzichtelijk gaat worden..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef ThadCastle het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:48 schreef Timmy_Turner het volgende:
Later peepz
wat een nadeel zegquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:23 schreef DuTank het volgende:
[..]
Nadeel is dat de markt waarschijnlijk te overzichtelijk gaat worden..
Geen idee eigenlijk maar EA kennende moet je waarschijnlijk een nieuwe kopen idd..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:21 schreef Rozzje het volgende:
[..]
1 dag en dan moet ik weer voor 1 jaar season ticket kopen toch?
Ik.quote:
Ja dat dacht ik ook zodra je hem hebt gedownload kan je hem gewoon spelen totdat het spel uit is dan moet je verder op de disc..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:22 schreef Zhano het volgende:
[..]
Als je m eenmaal binnen hebt kun je blijven spelen toch? Of ben ik dan weer naief?Maten van mij delen wel de CoD DLC....
Ik hoop echt dat ik dan hem gwn kan spelen zou echt nice zijn.. Heb je direct al een voordeel op de markt en tegen nieuwe spelersquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:24 schreef Confetti het volgende:
[..]
Geen idee eigenlijk maar EA kennende moet je waarschijnlijk een nieuwe kopen idd..
Nee, ik ben in april jarig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[ afbeelding ]
Is hij jarig vandaag ?
2 -> 3
Ga je kijke bro?quote:
Thanks, hebben we zeker nodig vanvond!quote:
Ik zie nu pas die CAM <-> CB linkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:35 schreef Vijf_voor het volgende:
Die 433 varianten![]()
4231 is nu nog kutter om hybrids mee te maken denk ik
Ik kijk via Horizon.tv, die NOS player doet heel raar als je even wat anders gaat kijken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Tim86 het volgende:
ubertraag of ligt het aan mij?
http://nos.nl/sport/livestream/stream/49/
Heb het even omgedraaid nu, Chelsea stream, Arsenal tv. Dacht dat mijn stream van Fox nog niet werkte (was afgelopen weekend zo), maar nu dus welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:38 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Ik kijk via Horizon.tv, die NOS player doet heel raar als je even wat anders gaat kijken.
Chelsea en Arsenal.quote:
quote:
quote:
Arsene liet hem diep gaan. Zag je hem niet met zijn controller in de weer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef DuTank het volgende:
Sagna medium attacking toch? Wat deed hij daar.
quote:
Ja ik zag etquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:48 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Arsene liet hem diep gaan. Zag je hem niet met zijn controller in de weer?
Geef maar weer de schuld aan de Nederlanderquote:
23e en jij?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef Topiek het volgende:
In de hoeveelste minuut zitten jullie nu? Stream loopt erg achter volgens mij
23equote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef Topiek het volgende:
In de hoeveelste minuut zitten jullie nu? Stream loopt erg achter volgens mij
Thad kijkt ook Chelsea volgens mij, daar is het doelpunt gevallen.quote:
Ohh ik dacht alquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:52 schreef DuTank het volgende:
[..]
Thad kijkt ook Chelsea volgens mij, daar is het doelpunt gevallen.
Ik ben gewoon geen fan van hem.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Geef maar weer de schuld aan de Nederlander
Ze spelen van links naar rechts hèquote:
Kuyt is er ook nogquote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze spelen van links naar rechts hè
dan kijken we denk ik een andere wedstrijdquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Ze spelen van links naar rechts hè
Een van je spitsen moet meer pace hebben man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Dit wordt mijn silver/gold team voor erbij
Iemand nog tips?
Jaquote:
IF De Guzman voor Fer, hij is niet heel erg verdedigend though.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips?
Barreto was vorig jaar zo verschrikkelijk goedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
IF De Guzman voor Fer, hij is niet heel erg verdedigend though.
ben je nou echt zo dom ?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef Topiek het volgende:
[..]
IF De Guzman voor Fer, hij is niet heel erg verdedigend though.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef rolls-reus het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand nog tips?
Heb ik niet nodig jongu!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef DuTank het volgende:
[..]
Een van je spitsen moet meer pace hebben man.
Dat komt omdat ze volgens Bryan_1990 met 3ATB spelen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:59 schreef Ozz-03 het volgende:
Aanvallend is Fener momenteel erg zwak. Drie centrale spitsen voorin met Webo en Kuyt die totaal niks kunnen met een bal aan de voet.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:00 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dat komt omdat ze volgens Bryan_1990 met 3ATB spelen.
Omdat jullie blijkbaar geen Chemistry hebben.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef Topiek het volgende:
[..]
Want, wat heeft dat hier mee te maken?
heeft de per niet nodig en klose krijgt dan gewoon 9 chem, per op 1, prima tochquote:
Oh wachtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Omdat jullie blijkbaar geen Chemistry hebben.
En natale op 7quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:04 schreef DuTank het volgende:
[..]
heeft de per niet nodig en klose krijgt dan gewoon 9 chem, per op 1, prima toch
binnekort ff potje doen. NE- BEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:06 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]
Even mijn Belgenverzameling compleet gemaakt met wat coins die ik over had
Is goed. Heb denk ik 3 potjes FIFA gespeeld deze maand dus ik ben uit vormquote:
Ja, ik.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Topiek het volgende:
Wie heeft er een leuke hybrid gemaakt die lekker speelt?
wie niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Topiek het volgende:
fener bakt er weinig vanquote:
http://wefut.com/squad/3407quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Topiek het volgende:
Helaas...quote:
quote:
bek dicht fucking kut ventquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef DarkSonic3 het volgende:
[..]
rot op ik heb je dog tag al.
[ afbeelding ]
quote:
In de SM-kelder van zijn ouders.quote:
Ja.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Hopelijk komt GeeftJeEnergei straks ook
En 5-voorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef Vijf_voor het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:28 schreef Vijf_voor het volgende:
Of Rijstquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef wieisboos het volgende:
ik denk dat shygirl18 hier achter zit
Aka Rijst aka rijstbal aka wonton aka gurbuh aka DarkSonic3?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef wieisboos het volgende:
ik denk dat shygirl18 hier achter zit
DutchShitlord ahahahaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Mijn oude nick was DutchSithlord, die kon je ook leuk verbasteren met wat letters omdraaien
Zei ik dit niet vorig jaar?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef DarkSonic3 het volgende:
Eindelijk heb ik een Westcarr uit een pack en toen heb ik maar een 4-4-2 versie gekocht voor 7k. Ik dacht hem binnen te hebben voor 4k maar iemand bood steeds op het laatste moment
Ik had dus gelijk:quote:
De OP van dat deel trouwens.quote:Op woensdag 1 februari 2012 16:04 schreef DarkSonic2 het volgende:
Eindelijk heb ik een Westcarr uit een pack en toen heb ik maar een 4-4-2 versie gekocht voor 7k. Ik dacht hem binnen te hebben voor 4k maar iemand bood steeds op het laatste moment
Geen hoofdletterquote:
quote:
stake ?quote:
5kquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Hoeveel zouden jullie voor IF Mokhtar overhebben?
30k ofzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
30k ofzomaar het liefst zo goedkoop mogelijk
Dit.quote:
Niet voor niks weggepaintquote:
Niet zo vroeg opstaan dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:33 schreef ThadCastle het volgende:
kut
was ook nog eens in slaap gevallen
Heel veel maar ik ga hem uit een pack halen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef SV-Spakenburg het volgende:
Ik ook.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heel veel maar ik ga hem uit een pack halen.
Mooie goal van Benteke of gewoon een simpele?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:53 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Nee had mijn koffie nog niet op
Ba moet ff gewisseld worden
Omhaal vanaf eigen helftquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mooie goal van Benteke of gewoon een simpele?
Goed geschoten binnenkant paal, heb het maar 1x half gezien. Werd wakker van: BENTEKEEEEEquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Mooie goal van Benteke of gewoon een simpele?
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:55 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Goed geschoten binnenkant paal, heb het maar 1x half gezien. Werd wakker van: BENTEKEEEEE
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat 1 IF Mokhtar op de markt met attributes kaart. 26k BIN valt nog mee maar door die attributes kaart ga ik hem niet kopen.
Nog geen minuut later heeft iemand hem gekocht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:54 schreef DarkSonic2 het volgende:
Er staat 1 IF Mokhtar op de markt met attributes kaart. 26k BIN valt nog mee maar door die attributes kaart ga ik hem niet kopen.
Wat maakt die attributes kaart nou uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog geen minuut later heeft iemand hem gekocht.
Ik heb hem gekocht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Nog geen minuut later heeft iemand hem gekocht.
Attributes kaarten zijn gay.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Wat maakt die attributes kaart nou uit?
Gewoon de tegenstander elliminerenquote:
quote:Sylvie van der Vaart en Sabia Boulahrouz waren meer dan alleen beste vriendinnen. De vrouwen konden het enige tijd ook seksueel goed met elkaar vinden. Dat blijkt uit onthullingen van Guillaume Zarka in het Duitse tijdschrift Closer.
Sylvie heeft begin van dit jaar vijf maanden een relatie gehad met de Fransman Guillaume. Hij heeft de presentatrice dus van dichtbij meegemaakt en nu besloten daarover te vertellen in de Duitse pers. Sylvie en Sabia waren samen in Parijs en konden tijdens het eten in een restaurant niet van elkaar afblijven, aldus Guillaume die aan een tafeltje naast de dames zat. De volgende avond in een nachtclub stonden de dames dan ook uitgebreid te tongrollen, ook hiervan was Guillaume getuige. Het is duidelijk dat de dames het dus meer dan goed met elkaar konden vinden.
Ook Sabia en Rafael konden het tijdens het huwelijk tussen Rafael en Sylvie al meer dan goed met elkaar vinden. De twee werden toen al regelmatig enig gespot, overigens gewoon openlijk. Het gerucht dat Sabia, Sylvie en Rafael ook regelmatig erotische avontuurtjes met zijn drieën beleefde gaat al langer. Sylvie was getrouwd met Rafael, echter ook de beste vriendin van Sylvie speelde een belangrijke rol in haar leven. Deze rol blijkt nu dus ook seksueel te zijn geweest. Anonieme bronnen beweren dat de ruzie tussen Sylvie en Rafael die hun scheiding inluidde op oudejaarsavond ook hierover ging.
Het verhaal wordt bevestigd doordat Rafael niet veel later een relatie kreeg met Sabia. Ook de foto van die bewuste avond waarop Rafael met de twee dames in zijn armen staat, zegt volgens ons meer dan 1000 Duitse woorden.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Tim86 het volgende:
Sylvie is wel een sletje![]()
http://www.powned.tv/nieu(...)minuten_mee_met.html
En dan dus ook dit wat ik vanmiddag al postte:
[..]
Wel bizar toch hoor..contract afkopen in Duitsland om vol voor je carrière te gaan en nu dan weer ordinair cashen...snap het niet echt.quote:
Toen had ze wel veel meer vleesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |