Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heb ik nog steeds hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij hebt ooit krullend haar gehad als ik mij niet vergis.
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit over gedacht om curly te doen, maar ook zo fucking slechtJammer wel
Maar niet zoals ik wel eens had gezien op een oude foto van jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds hoorAlleen met curly worden de krullen er echt ingezet zegmaar, je kan zelf de grootte van de krullen kiezen en zo blijft het ook echt zitten, ik heb onhandelbaar haar als het droog is
bruinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?
Dan zou ik van die grote golven/krullen willenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds hoorAlleen met curly worden de krullen er echt ingezet zegmaar, je kan zelf de grootte van de krullen kiezen en zo blijft het ook echt zitten, ik heb onhandelbaar haar als het droog is
omdat ze het altijd strak plat doetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar niet zoals ik wel eens had gezien op een oude foto van je
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Met de paint zo kun je zo meespelen in grave encountersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
![]()
Maar je haar is niet lelijk hoormss wat langer laten groeien?
zo tof als het los hing. vond ik echt nice.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krullender dan dat van mij dus
[..]Jongen dat ziet er gewoon prima uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
Ik verwachte echt een enorm pluizige afro ofzo
![]()
[..]sinds wanneer verberg je je hoofd op fotos op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
Ik snap de grap nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de paint zo kun je zo meespelen in grave encounters![]()
Hahaha, wil je een foto van m'n haar zien als ik het geföhnt heb?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jongen dat ziet er gewoon prima uitIk verwachte echt een enorm pluizige afro ofzo
Had ik vroeger ook met mijn krullen, ik haatte ze zo erg niet normaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo tof als het los hing. vond ik echt nice.
Maar altijd vast.
meh, ik vond het echt doodzonde, want ik vond het zo prachtig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook met mijn krullen, ik haatte ze zo erg niet normaalKon er ook niet mee omgaan (kammen als het droog is en dergelijke
) dus het was een bol pluis.
Waarschijnlijk even erg als dat van mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, wil je een foto van m'n haar zien als ik het geföhnt heb?![]()
Dát is pas erg
Ohhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De film had slechte CGI
picsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even erg als dat van mijFöhnen is een no go voor mij.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk even erg als dat van mijFöhnen is een no go voor mij.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het erger?![]()
Tja als je dat zelf niet ziet schiet het niet opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:11 schreef Murdera het volgende:
[..]
meh, ik vond het echt doodzonde, want ik vond het zo prachtig.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]omgSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het erger?![]()
tru, maar check die froquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:12 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Tja als je dat zelf niet ziet schiet het niet op
[..]zo kk gruwelijk.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het erger?![]()
[..]Even erg en dan langerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Is het erger?![]()
Rip jouw fictieve haarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:13 schreef Murdera het volgende:
shit, als ik zulk haar had
Elke dag lijpe shit met mn haar doen
die je had gemaakt toen ik in de tuin zat of die met mijn lange haar?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:14 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Doet me weer denken aan een oude foto van je. Je weet welke ik bedoel
Die met lang haar.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:15 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
die je had gemaakt toen ik in de tuin zat of die met mijn lange haar?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:18 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]Hahaha godverSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.!
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Jep dieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]Mijn godSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]hahaha, shitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
wutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
heb tegenwoordig zo'n justin bieber kapsel
Whut whutquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
nee flikker opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:20 schreef hamerhaaitje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gast op de achtergrond wou er persé opstaan![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef hamerhaaitje het volgende:
lang was beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gast op de achtergrond wou er persé opstaan
En dan ook nog zo verlept op de achtergrond willen staanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
maar zo is je haar ook wel prima.
Hoe is dat bieber?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gast op de achtergrond wou er persé opstaan
Ik heb het echt al 2 maanden niet gedaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
En dan ook nog zo verlept op de achtergrond willen staan![]()
maar zo is je haar ook wel prima.
Het is bodylotion, kon je dat niet zelf bedenken?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:25 schreef Murdera het volgende:
the fuck is met die vaseline spray reclame
Dat wijf spuit haar hele benen en hele armen in. Waarom zou je dat doen?
Ja je draagt idd vaak petten ja dan boeit het ook niet zoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Ik heb het echt al 2 maanden niet gedaan![]()
maar heb ook altijd een pet op
moeten we bijhouden wat bieber doet met zijn kapsel om het altijd goed te benoemen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bieber heeft zelf geen lang Bieber haar meer he
nee, ze zeggen vaselinespray.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Het is bodylotion, kon je dat niet zelf bedenken?
jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
moeten we bijhouden wat bieber doet met zijn kapsel om het altijd goed te benoemen?
vervelendquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:26 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Bieber heeft zelf geen lang Bieber haar meer he
Jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
moeten we bijhouden wat bieber doet met zijn kapsel om het altijd goed te benoemen?
Babyhoofdjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel beetje bieberkapsel op je fb foto
Ricko FLquote:
Beetje hongerig maar verder prima, met jou ook?quote:
O, valt wel mee ditSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maar waaorm dan met de handen zo in de lucht?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahaha fl die opmerking over verlept vond hij niet zo grappig
Dan moet ie zich ook maar gedragen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef hamerhaaitje het volgende:
hahaha fl die opmerking over verlept vond hij niet zo grappig
sigaretquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar waaorm dan met de handen zo in de lucht?
bedanktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Jij hebt wel beetje bieberkapsel op je fb foto
exact hetzelfdequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:31 schreef Hooidraad het volgende:
Beetje hongerig maar verder prima, met jou ook?
Wat zou die anders aan het doen zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Oh, sorry dan dat zag ik niet zo goed
Staan niet zoveel recente foto's van mij op the interwebz. Een paar van vakanties en verder niks eigenlijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:32 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Kuchi Kuchi. Jammer wel dat ik nooit een recente foto heb gezien
Maar die kan ik ook niet zienquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Typisch het volgende:
[..]
Staan niet zoveel recente foto's van mij op the interwebz. Een paar van vakanties en verder niks eigenlijk.
heel rustig en opzichtig een foto van haar maken, ik garandeer je dat ze stopt.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:34 schreef Sardu het volgende:
Er zit een sjinees naast me in de trein, vakkundig haar neushaar te verwijderen.
autofellatioquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:33 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wat zou die anders aan het doen zijn
Ik kan haar ook aantikken en vertellen dat het een fetisj van me is en als ze niet rap stopt ik me ga aftrekken.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:35 schreef Murdera het volgende:
[..]
heel rustig en opzichtig een foto van haar maken, ik garandeer je dat ze stopt.
of de combinatie van hijgen en fotos makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:36 schreef Sardu het volgende:
[..]
Ik kan haar ook aantikken en vertellen dat het een fetisj van me is en als ze niet rap stopt ik me ga aftrekken.![]()
Watte?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef Sardu het volgende:
5 minuten voor het station al bij de deuren gaan staan... Wtf voor trein ben ik ingestapt.
Misschien verstrekken ze acid ergens dat ik het niet begrijp.
Wat loop jij te FOK!ken met vrienden op bezoek dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:37 schreef hamerhaaitje het volgende:
hehehe hij loopt een beetje mee te lezen![]()
"wat is dat, dat autofellatio"
Hij loopt te gamen op het beeldscherm naast me. we gaan zo naar andere vriendenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:38 schreef Sardu het volgende:
[..]
Wat loop jij te FOK!ken met vrienden op bezoek dan?
Nou, mijn voltallige coupe staat al voor de deur terwijl we 5 minuten voor het station stilstaan.quote:
Oh op die manier. Nou lekker boeiend tochquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou, mijn voltallige coupe staat al voor de deur terwijl we 5 minuten voor het station stilstaan.
Stel kuddedieren, gaat er 1 staan en de rest volgt.
als de overstap echt een halve minuut is ofzo snap ik het wel, dan sta ik ook altijd liever vast opquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:39 schreef Sardu het volgende:
[..]
Nou, mijn voltallige coupe staat al voor de deur terwijl we 5 minuten voor het station stilstaan.
Stel kuddedieren, gaat er 1 staan en de rest volgt.
Mensen die hun neus moeten ontharenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:45 schreef hamerhaaitje het volgende:
Mensen die hun neus niet ontharen in de trein
Niet moeten werken om mooi te zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Mensen die hun neus moeten ontharen
Mensen die mooi zijnquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:56 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Niet moeten werken om mooi te zijn
ik ben snel jaloers dus ik wil je alleen voor mzelfquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
[..]
genoeg mur voor iedereen schatjes.
Doe deze als UIquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:18 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
ik ben snel jaloers dus ik wil je alleen voor mzelf
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
team krullen, wijSardu, krul, ik, (wp vroegah).
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
gewoon creatief zijn danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Volgens mij kan je in paint een gif niet kleiner maken.
challenge acceptedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:25 schreef FL_Freak het volgende:
Als iemand hem dan 60 bij 60 maakt dan doe ik hem als UI
Sluit mij maar buiten hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:12 schreef Vaseline_ het volgende:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:29 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Maar ik zit liever bij de platharigen
Oh gifje is te lang, die ander is korterquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:31 schreef FL_Freak het volgende:
Hoe kan die kleine afbeelding nou zo groot zijn?
kost fok ruimte johquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Christus te paardWanneer fixen ze dat nou eens dat je gifjes groter mogen zijn
Gaan ze niet doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:39 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Christus te paardWanneer fixen ze dat nou eens dat je gifjes groter mogen zijn
Na twee pimps houd ik het wel bij het simpele aboquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:40 schreef hamerhaaitje het volgende:
fix jezelf anders even pimp abo fl
vraag het in dat topicquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na twee pimps houd ik het wel bij het simpele abo
Goeie tijden dat ik random een abo cadeau kreeg van een onbekendequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:41 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Na twee pimps houd ik het wel bij het simpele abo
alleen maar omdat je vrouw bent op fokquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Goeie tijden dat ik random een abo cadeau kreeg van een onbekende
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:42 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
alleen maar omdat je vrouw bent op fok
Nehquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
pic van mn tetten
wil graag een full abo bvd
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:47 schreef hamerhaaitje het volgende:
[ afbeelding ]
pic van mn tetten
wil graag een full abo bvd
Ik kijk altijd, maar heb vakantie dus sowieso minder aanwezigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:49 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
He he kom jij ook weer eens even in het topic kijken.
Ik heb nu een 4daagse mini vakantiequote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kijk altijd, maar heb vakantie dus sowieso minder aanwezigdagjes weg enzuks.
Dat is ook lekkerquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik heb nu een 4daagse mini vakantie
Lekker manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:51 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Dat is ook lekkerik gewoon drie weken, hierna nog een weekje.
Gelijk heb je, lekker fokloos doen enzoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:50 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik kijk altijd, maar heb vakantie dus sowieso minder aanwezigdagjes weg enzuks.
FOK!loos ben ik niet, doe achter de schermen zat en heb er ook een mailbox bij tegenwoordigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker fokloos doen enzo
wanneer ga jij dat doen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:53 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Gelijk heb je, lekker fokloos doen enzo
wie niet?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:55 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
Wil je haar weg hebben ofzo
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:56 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
wie niet?nu ik een vrouw ben zijn alle andere vrouwen hier mijn bffsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oppassen dus
Is een fakking grote stap van geen fuck doen naar ineens school/werkenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:58 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Naja zodra school begint sowieso wel, word flink bikkelen natuurlijk
Ja ik kan het me zo voorstellen, maar heb er wel ontiegelijk veel zin in, dat niets doen ben ik wel goed zat nuquote:Op woensdag 21 augustus 2013 20:59 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Is een fakking grote stap van geen fuck doen naar ineens school/werken
gelukkig nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:02 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Ik weet niet eens meer hoe dat is
raar hoe dat altijd een paar dagen later komt hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
brakheid slaat vandaag pas in
even gewerkt net maar ik trok het echt niet dus ben ik naar huis gegaan
is illuminatiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
raar hoe dat altijd een paar dagen later komt he
gelukkig begreep mijn teamleider dat 3 dagen drugs en weinig slaap er wel inhaktquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
raar hoe dat altijd een paar dagen later komt he
Hier geen problemen hoor.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:08 schreef Studeur het volgende:
brakheid slaat vandaag pas in
even gewerkt net maar ik trok het echt niet dus ben ik naar huis gegaan
Chille teamleider welquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
gelukkig begreep mijn teamleider dat 3 dagen drugs en weinig slaap er wel inhakt
Was toch op lowlands.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Studeur het volgende:
[..]
Heb jij ook 3 dagen achter elkaar gefeest dan?
Ik heb ook wel door nu dat ik de volgende dag niet direct de dag na thuiskomst moet gaan werken, maar 2 dagen rust nemen ofzo.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:11 schreef Studeur het volgende:
[..]
gelukkig begreep mijn teamleider dat 3 dagen drugs en weinig slaap er wel inhakt
ik had voor gisteren ook al vrijgevraagd maar was blijkbaar voor vandaag dus ook wel handig geweestquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:13 schreef Murdera het volgende:
[..]
Ik heb ook wel door nu dat ik de volgende dag niet direct de dag na thuiskomst moet gaan werken, maar 2 dagen rust nemen ofzo.
ik ben nog steeds een beetje brak :") fucking een week na thuiskomst.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:14 schreef Studeur het volgende:
[..]
ik had voor gisteren ook al vrijgevraagd maar was blijkbaar voor vandaag dus ook wel handig geweest
Welkom in 2013quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Studeur het volgende:
Morgen komt dan eindelijk mijn eerste smartphone in mn hele leven binnen
De alcatel one touch x'pop, weliswaar een cheapass ding voor 170 euro maar doet precies wat ik wil, niet te overdreven en niet te slecht.
[ afbeelding ]
Nu pas? sukkelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:17 schreef Studeur het volgende:
Morgen komt dan eindelijk mijn eerste smartphone in mn hele leven binnen
De alcatel one touch x'pop, weliswaar een cheapass ding voor 170 euro maar doet precies wat ik wil, niet te overdreven en niet te slecht.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:21 schreef Murdera het volgende:
[..]
Nu pas? sukkelJaren lang gelukkig geweest met tientallen oude nokia's en samsungs, leuk om mee te gooien en geen gedoe met whatsapp enzo. maar t werd toch een keer tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heeft FOK!verkiring met Klojo120
Sowieso die dure pokketelefoons die snel kapot gaan als je ze 1x laat pleurenquote:
naar de radio luisterenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Wtf moet je met een fm radio
Heb mijn telefoon al zo vaak laten vallenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:25 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso die dure pokketelefoons die snel kapot gaan als je ze 1x laat pleurenHeb je toch niks aan
Heb je mazzel, ken zoveel iPhonebezitters met een kapot scherm oidquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:30 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Heb mijn telefoon al zo vaak laten vallen
Steve jobs als beschermengelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:35 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb je mazzel, ken zoveel iPhonebezitters met een kapot scherm oid
Plsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:36 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Steve jobs als beschermengel
vandaag ging ik dus fappen voor het eerst sinds 5 dagen. ben ik echt net klaar komt mn moeder binnenquote:
Moeders die niet kloppenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
vandaag ging ik dus fappen voor het eerst sinds 5 dagen. ben ik echt net klaar komt mn moeder binnengeen fijn gevoel als je alles snel weg moet stoppen terwijl het er nog uitkomt zegmaar
![]()
dat deed ze wel maar ik ga toch geen "nee" zeggen als ik toch al klaar ben en nog net genoeg tijd heb om alles weg te stoppenquote:
Ben ik even blij dat ik een meisje ben, hand uit je onderbroek trekken en je bent de onschuld haarzelfequote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:38 schreef Studeur het volgende:
[..]
vandaag ging ik dus fappen voor het eerst sinds 5 dagen. ben ik echt net klaar komt mn moeder binnengeen fijn gevoel als je alles snel weg moet stoppen terwijl het er nog uitkomt zegmaar
![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:41 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ben ik even blij dat ik een meisje ben, hand uit je onderbroek trekken en je bent de onschuld haarzelfe
3 dagen naar decibel + de 2 dagen daarna niet eens kunnen fappenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
5 dagen niet fappen trouwens
Nee maar lijkt me wel kut om snelsnel te moeten doenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:39 schreef Studeur het volgende:
[..]
dat deed ze wel maar ik ga toch geen "nee" zeggen als ik toch al klaar ben en nog net genoeg tijd heb om alles weg te stoppen
ja en normaal na het klaarkomen wil je toch even genieten van het moment, en niet met je moeder pratenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:44 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee maar lijkt me wel kut om snelsnel te moeten doen
Ripquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:43 schreef Studeur het volgende:
[..]
3 dagen naar decibel + de 2 dagen daarna niet eens kunnen fappen
Mijn broertje kwam een keer binnen halverwege, een heel gesprek voeren terwijl ik halfnaakt onder de dekens lagquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja en normaal na het klaarkomen wil je toch even genieten van het moment, en niet met je moeder praten![]()
Sowieso chiller als je alleen thuis bent of iedereen slaaptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:45 schreef Studeur het volgende:
[..]
ja en normaal na het klaarkomen wil je toch even genieten van het moment, en niet met je moeder praten![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn broertje kwam een keer binnen halverwege, een heel gesprek voeren terwijl ik halfnaakt onder de dekens lag
doe je t zo vaak dan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Mijn broertje kwam een keer binnen halverwege, een heel gesprek voeren terwijl ik halfnaakt onder de dekens lag
Inclusief mijn broertje die op het bed zitquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso chiller als je alleen thuis bent of iedereen slaapt
[..]Mental image is good
Nee ik denk je broertje even weg.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Inclusief mijn broertje die op het bed zit
Gelukkigquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:48 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Nee ik denk je broertje even weg.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:47 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Sowieso chiller als je alleen thuis bent of iedereen slaapt
Mijn broertje was ook met een heel groep daarheen het hele weekend.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
Tranen van heimwee bij terugzien filmpjes decibel
Welke heb je al gezien en vond je leuk?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
Welke serie moet ik vanaf het begin gaan kijken?
Ik kijk bijna nooit series maar Prison Break en Breaking Bad vond ik geniaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:57 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Welke heb je al gezien en vond je leuk?
Lost.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:56 schreef Studeur het volgende:
Welke serie moet ik vanaf het begin gaan kijken?
Zal ik vast ook hebben met Ground Zeroquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:52 schreef Studeur het volgende:
Tranen van heimwee bij terugzien filmpjes decibel
Lostquote:Op woensdag 21 augustus 2013 21:58 schreef Studeur het volgende:
[..]
Ik kijk bijna nooit series maar Prison Break en Breaking Bad vond ik geniaalBen alleen met beide gestopt met kijken helaas maar weet niet meer waar ik gebleven ben
bedankt, ben nu the walking dead aan het downloaden omdat dat me ook wel wat lijkt. maar eigenlijk wil ik eerst verder met breaking badquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:01 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Lost
Sherlock
Firefly
Rome
Misfits
Hannibal
The killing (Deense versie niet US)
The bridge
Oh ja the walking deadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:02 schreef Studeur het volgende:
[..]
bedankt, ben nu the walking dead aan het downloaden omdat dat me ook wel wat lijkt. maar eigenlijk wil ik eerst verder met breaking bad
Ik wissel echt goede series af met crap zoals glee en pretty little liarsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:03 schreef Amarantha het volgende:
Ik kijk alleen meiden serie's/programma's
Ik zag hetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:11 schreef Vaseline_ het volgende:
Die JaleesaKrijgt ze complimentjes op d'r foto en post ze altijd kapot snel een nieuwe weer voor nieuwe complimenten
Hoezo PLL crap?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Ik wissel echt goede series af met crap zoals glee en pretty little liarsGossip girl heb ik ook helemaal gezien
Het is gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar het plot gaat nergens over en de acteurs zijn ook niet topquote:
Het is niet supergoed imo maar zeker geen crap, wat Glee wel isquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:23 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Het is gewoon geen goede serie. Wel vermakelijk maar het plot gaat nergens over en de acteurs zijn ook niet top
Eerste seizoen van glee was best goed, toen ging het bergafwaarts. Zelfde als PLL imoquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:25 schreef Beach het volgende:
[..]
Het is niet supergoed imo maar zeker geen crap, wat Glee wel isdat ben ik wel met je eens.
Glee is gewoon te random en het slaat nergens meer op. PLL helaas gaat het wel achterna.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:27 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Eerste seizoen van glee was best goed, toen ging het bergafwaarts. Zelfde als PLL imo
Ik denk dat jij het heel leuk zou vinden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naam komt mij wel bekend voor, verder nog nooit gezien. Niet echt een serie voor mij denk ik.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:38 schreef Beach het volgende:
[..]
Ik denk dat jij het heel leuk zou vinden.
Ik pas.quote:Four friends band together against an anonymous foe who threatens to reveal their darkest secrets, whilst unraveling the mystery of the murder of their best friend.
Jij was toch degene die Gossip Girl ook leuk vond?quote:
Nee man.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:40 schreef Beach het volgende:
[..]
Jij was toch degene die Gossip Girl ook leuk vond?
Meiden seriequote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:37 schreef Typisch het volgende:
[..]
Naam komt mij wel bekend voor, verder nog nooit gezien. Niet echt een serie voor mij denk ik.
Ben alleen nog niet verder gekomen dan de pilotquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:48 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Goede meiden en jongens ja
Is niet de moeite waardquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben alleen nog niet verder gekomen dan de pilot
kan gebeurenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 22:51 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ben alleen nog niet verder gekomen dan de pilot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |