En stijlenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Typisch het volgende:
[..]
kunnen ze elkaar haartjes kammen in de ochtend
Niet meer.quote:
Ik dacht dat we gelijk waren.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
je doet net alsof ik een bottomfeeder ben.
Als je ooit je haar stijl gaat laten doen dan moet je een nieuwe username met stijlenbolletje.quote:
scherpquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je ooit je haar stijl gaat laten doen dan moet je een nieuwe username met stijlenbolletje.
Wauwquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Als je ooit je haar stijl gaat laten doen dan moet je een nieuwe username met stijlenbolletje.
En dan de volgende dag weer wisselen naar krullenbolletjequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
quote:
De oplettende kijker.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
dat is toch nooit permanent?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
En dan de volgende dag weer wisselen naar krullenbolletjeNee bedankt, ik zou mijn haar sowieso nooit permanent stijlen
Gesneden brood.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:00 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zo scherp als een mes die brood snijdt.
Kapot slecht dezequote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jawel je kan je haar permanent laten stijlen bij de kapper. Gaat je haar wel ontzettend naar de klote van.quote:
Ik heb er ooit over gedacht om curly te doen, maar ook zo fucking slechtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jawel je kan je haar permanent laten stijlen bij de kapper. Gaat je haar wel ontzettend naar de klote van.
froquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit over gedacht om curly te doen, maar ook zo fucking slechtJammer wel
Jij hebt ooit krullend haar gehad als ik mij niet vergis.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit over gedacht om curly te doen, maar ook zo fucking slechtJammer wel
weg met die dreadsquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Murdera het volgende:
[..]
zal ik ook eens naar de kapper gaan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |