Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Heb ik nog steeds hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Jij hebt ooit krullend haar gehad als ik mij niet vergis.
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Ik heb er ooit over gedacht om curly te doen, maar ook zo fucking slechtJammer wel
Maar niet zoals ik wel eens had gezien op een oude foto van jequote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds hoorAlleen met curly worden de krullen er echt ingezet zegmaar, je kan zelf de grootte van de krullen kiezen en zo blijft het ook echt zitten, ik heb onhandelbaar haar als het droog is
bruinquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?
Dan zou ik van die grote golven/krullen willenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Heb ik nog steeds hoorAlleen met curly worden de krullen er echt ingezet zegmaar, je kan zelf de grootte van de krullen kiezen en zo blijft het ook echt zitten, ik heb onhandelbaar haar als het droog is
omdat ze het altijd strak plat doetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:06 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Maar niet zoals ik wel eens had gezien op een oude foto van je
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:05 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Curly? Permanent krullen bedoel je? Hoe ziet jouw natuurlijke haar er eigenlijk uit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]Met de paint zo kun je zo meespelen in grave encountersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
![]()
Maar je haar is niet lelijk hoormss wat langer laten groeien?
zo tof als het los hing. vond ik echt nice.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:08 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Krullender dan dat van mij dus
[..]Jongen dat ziet er gewoon prima uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
Ik verwachte echt een enorm pluizige afro ofzo
![]()
[..]sinds wanneer verberg je je hoofd op fotos op fok?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ZoKan er echt niks mee.
Ik snap de grap nietquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Met de paint zo kun je zo meespelen in grave encounters![]()
Hahaha, wil je een foto van m'n haar zien als ik het geföhnt heb?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Jongen dat ziet er gewoon prima uitIk verwachte echt een enorm pluizige afro ofzo
Had ik vroeger ook met mijn krullen, ik haatte ze zo erg niet normaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:09 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo tof als het los hing. vond ik echt nice.
Maar altijd vast.
meh, ik vond het echt doodzonde, want ik vond het zo prachtig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Had ik vroeger ook met mijn krullen, ik haatte ze zo erg niet normaalKon er ook niet mee omgaan (kammen als het droog is en dergelijke
) dus het was een bol pluis.
Waarschijnlijk even erg als dat van mijquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
Hahaha, wil je een foto van m'n haar zien als ik het geföhnt heb?![]()
Dát is pas erg
Ohhquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:10 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
De film had slechte CGI
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |