SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door As1981 op 25-08-2013 22:38:59 ]
De tuinbroekjes zijn zo'n 13 cm van kruis tot aan de onderkant. De spijker is ietsjes langer.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:25 schreef Suikertante het volgende:
Jemig As!
Foto 8 de tuinbroeken in maat 62, zijn dat echt 62's? Of als F iets te lange benen heeft piepen zijn enkels er onderuit?
En die vraag heb ik ook over de slaapzakjes op Foto 39.
Ik ben een noob, dus geen idee wat dat betekendquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:29 schreef Suikertante het volgende:
Hahahaha dat nijlpaard!!
Je had de foto's natuurlijk ook [img = 300] kunnen plaatsen. Het is nu inderdaad wel heeeeeul veel!
Zoveel dat ik me afvraag of je mijn vraag tussendoor nog wel gaat zien eigenlijk..
Sorryquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:30 schreef laziness het volgende:
Ik kom wel weer terug in het volgende topic. Dit is niet grappig meer op een telefoon
Bedankt voor de tip, ga ik even doen.quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:35 schreef Suikertante het volgende:
Oke ik ga even meten.
Je kunt in plaats van [ img ] het volgende neerzetten: [ img=300 ]. Dan wordt je plaatje 300 pixels breed en dus niet zo enorm.
Of je edit nu elke post met een [spoiler ]. Dan kunnen mensen 't even open klikken, blijft minder werk dan in jouw fotomap bladeren.
As ik zie er toch vanaf vanwege mijn Moonkidsbestellingquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:33 schreef As1981 het volgende:
[..]
De tuinbroekjes zijn zo'n 13 cm van kruis tot aan de onderkant. De spijker is ietsjes langer.
slaapzakjes zijn van boven tot onder 56 cm
KZquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:34 schreef kleinzusje het volgende:
Sorry, sommige dingen zijn duur. Maar ik wil het graag eerst hier neerzetten. En please val me niet aan als ik iemand vergeet![]()
Jumpsuitjes past ze nog of zijn weg. KC vestjes zijn voor nu en de winter en het dibstuniekje (belle) past ook nog.
Wat ik er nu op heb gezet past niet meer of staat niet ( zoals het I&E vestje)
Nee, helemaal geen probleem. Welke maat heeft F nu ?quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:37 schreef Suikertante het volgende:
Marjolijntje it's all yours!Het was meer hebzucht dan dat ik denk dat ik het vaak gebruik.
Mag ik dan
68 Katvig broekje velours 4 euro
62/68 broekje RBB blauw 2 euro
(of vind je dat te weinig om op te sturen?)
Ok dus dan gaat die naar Marjoleintje !quote:Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef Marjolijntje het volgende:
KZ, mag ik het KC pak als Suiker het niet wilt?
Ja, jammer he !!! Maar de jouwes heeft kleine voetjesquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:36 schreef Tante_Soesa het volgende:
[..]
KZ. Waaaarom zijn onze meisjes net zo oud
. Die kidscase kleertjes
Ik zou het niet wagenquote:Op maandag 26 augustus 2013 11:42 schreef Marjolijntje het volgende:
Oh dan is het misschien een beetje krapFaye zit nu in 80..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |