Dit is natuurlijk al een beetje rare vraag.quote:Hi Ferry,
ik zag dat jij je bezig hield met graphics enzo,
ik heb een aantal graphics nodig, hoelang gaat het duren voordat je zoiets kan leveren.
Gr, [...]
quote:Ferry,
De kern waar de meest uiteenlopende ideeën omheen cirkelen, allen uniek en van toegevoegde waarde, tevergeefs' zullen slechts enkele hiervan zich ronduit verwezenlijken, zoals slechts enkele onder ons de zoete nectar van het leven zullen bezigen.
Een ronddraaiend filmpje (gif-je) zijn van dit beeld.
Een ronddraaiende triangle hebben met de woorden die ik er onder heb t gezet, right?
Wil ronddraaien met je punten van driehoek.
Achtergrond melkweg stelsel, de bedoeling van animatie in deze is dat het lijkt alsof er nieuwe sterren bijkomen, maar in feite draait het rond
Driehoek in het midden, draaiend om zijn as,. daarbijhorende de kern, waar alle sterren omheencirkelen.
Gr, [...]
Dit. Gewoon zeggen: "Gast, waar de fuck heb je het over".quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef Merkie het volgende:
Lol. Ik zou reageren dat je geen idee hebt waar hij het over heeft en het daar bij laten.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef zovty het volgende:
TS wordt gerecruteerd door een een illimunatiegelover.
Dit inderdaadquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef Merkie het volgende:
Lol. Ik zou reageren dat je geen idee hebt waar hij het over heeft en het daar bij laten.
Niet alleen onprofessioneel hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef doppelgänger het volgende:
[..]
Tekst oogt behoorlijk onprofessioneel,
Nee, hij is via via bij mij terecht gekomen. Ik heb even nagevraagd, en het is echt een wazige gast.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:07 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alleen onprofessioneel hoor![]()
Die gast komt over als een dwaas die aan de drugs zit.
Kan natuurlijk zijn dat hij TS bewust loopt te fucken. Wie weet is 't wel een bekende van TS die 'm voor de gek houdt
Blowen? Die gozer heeft de hele inhoud van TIHKAL in z'n mik gestopt volgens mij.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef Kper_Norci het volgende:
Dat mailtjeJe zou toch voor je werk maar legaal mogen blowen
Ik was er klaar mee, en FredVleespet heeft me op het idee geholpen het dan maar op deze manier af te handelen:quote:Hoezo gaat dat veel uren kosten, leg dat ff uit?
Vooralsnog geen reactiequote:Dat heb ik in mijn eerdere mail al uitgelegd. Ik denk dat je voor een logo zoals jij omschrijft zo'n 3500 euro kwijt bent. Ik kan ook een alternatief bieden. Speciaal voor jou heb ik een spin ontworpen. Misschien dat je dit kan gebruiken als logo. Het is wel iets anders dan je originele idee, maar ik denk dat dit op zich ook prima is. Een stuk goedkoper in ieder geval. Voor 500 euro mag je hem houden.
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:37 schreef very het volgende:
Het verhaal gaat verder.
Ik had lekker hoog ingezet dus, omdat ik eigenlijk geen zin heb in zo'n persoon als opdrachtgever.
Dus ik heb een hoog uurtarief genoemd en gezegd dat er flink uren in zullen gaan zitten. Ik hoopte dat daarmee de kous af was, maar blijkbaar had ik te vroeg gejuicht:
[..]
Ik was er klaar mee, en FredVleespet heeft me op het idee geholpen het dan maar op deze manier af te handelen:
[..]
Vooralsnog geen reactie
Origineel? Nee.quote:Op donderdag 22 augustus 2013 09:41 schreef F.Begbie het volgende:
Weinig origineel om zoiets te jatten voor iemand die bezig is met graphics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |