Ok...ik krijg dus vandaag een mailtje van een "visionair brand designer"
quote:
Hi Ferry,
ik zag dat jij je bezig hield met graphics enzo,
ik heb een aantal graphics nodig, hoelang gaat het duren voordat je zoiets kan leveren.
Gr, [...]
Dit is natuurlijk al een beetje rare vraag.
Ik bel ook de NS niet met de vraag:
ik moet met de trein ergens heen, hoelang duurt dat? Maar goed, ik heb hem vriendelijk bedankt voor de interesse in mij en gevraagd of hij iets specifieker kon zijn in hetgeen hij aan mij vroeg zodat ik mijn inschatting ergens op kon baseren. Zie hier de reactie:
quote:
Ferry,
De kern waar de meest uiteenlopende ideeën omheen cirkelen, allen uniek en van toegevoegde waarde, tevergeefs' zullen slechts enkele hiervan zich ronduit verwezenlijken, zoals slechts enkele onder ons de zoete nectar van het leven zullen bezigen.
Een ronddraaiend filmpje (gif-je) zijn van
dit beeld.
Een ronddraaiende triangle hebben met de woorden die ik er onder heb t gezet, right?
Wil ronddraaien met je punten van driehoek.
Achtergrond melkweg stelsel, de bedoeling van animatie in deze is dat het lijkt alsof er nieuwe sterren bijkomen, maar in feite draait het rond
Driehoek in het midden, draaiend om zijn as,. daarbijhorende de kern, waar alle sterren omheencirkelen.
Gr, [...]
Ik was met stomheid geslagen.
Wat moet ik hier nou mee? Serieus? Wat is dit?
Ik voorzie in ieder geval een hoop onnavolgbare instructies en "eigen visies" die (logischerwijs) niet goed aangevoeld zouden kunnen worden door mij. Dus ik heb dusdanig hoog ingezet dat hij waarschijnlijk verder is gaan zoeken. En gaat ie straks alsnog akkoord met mijn geclaimde uurtarief, dan wil ik het risico wel nemen.
Dit was wel even mijn WTF momentje van de week.
Klacht: zie TT