Mijne hebben ook allemaal iets met piemels en of konten.quote:
Ja, maar das nog niet zo makkelijk soms. Nieuw zeeland is een bitch.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Waterloos het volgende:
Oud spel en fucking makkelijk.
De truc is om iedereen te infecteren en dan pas mogen er bijwerkingen optreden, succes!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:30 schreef Fopje het volgende:
[..]
Mijne hebben ook allemaal iets met piemels en of konten.
Mijn huidige heet nu Ballsack.
In het begin alles investeren in Transmission en bij abilities die links onder staat,dat pilletje. Daar moet je er ook veel van halen zodat ze niet zo snel een cure kunnen makenquote:
Dan heb ik op het einde geen DNA meer over om het dodelijk te makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:44 schreef Fopje het volgende:
[..]
In het begin alles investeren in Transmission en bij abilities die links onder staat,dat pilletje. Daar moet je er ook veel van halen zodat ze niet zo snel een cure kunnen maken
Zodra iedereen is besmet met je al je transmissions devolven zodat je DNA puntjes krijgt. En dan maar wachten. Je hoeft maar een paar goeie symptomen te hebben en ze gaan met miljoenen tegelijk neer.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:55 schreef LookAtMe het volgende:
[..]
Dan heb ik op het einde geen DNA meer over om het dodelijk te maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll show you civilian! I'll shock you into surrender!
quote:Op donderdag 22 augustus 2013 00:38 schreef TwyLight het volgende:
Dit is trouwens wel echt aids
Top in-app aankopen
Unlock Necroa Virus1,79 ¤
Unlock Neurax Worm1,79 ¤
Unlock 7 Standard Plagues2,69 ¤
3 Special Cheats5,49 ¤
Unlock All Genes6,99 ¤
Unlock Virus0,89 ¤
Unlock Parasite0,89 ¤
Unlock Genetic Mimic gene0,89 ¤
Unlock Red DNA gene0,89 ¤
Unlock Bonus DNA gene0,89 ¤_
Inderdaadquote:Op donderdag 22 augustus 2013 17:33 schreef Amatoeter het volgende:
Vet spel, wie zegt dat het makkelijk is heeft alleen virus op easy mode gespeeld
En madagascar en groenland... De gewone ziektes vallen wel mee, ook op hard, de laatste (zombies) is lastig ivm Z-com.... Leuk spelletje.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, maar das nog niet zo makkelijk soms. Nieuw zeeland is een bitch.
Ja godver, lastig eh...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 23:33 schreef SB449 het volgende:
Echt geweldige game, alles op brutal gehaalt behalve zombies
Klopt wel. Alleen de snel muterende ziektes en degenen die langzaam verspreiden zijn dus lastig.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:31 schreef Waterloos het volgende:
Oud spel en fucking makkelijk.
De truc is om iedereen te infecteren en dan pas mogen er bijwerkingen optreden, succes!
Ik heb 'm voor iOS gekocht, ¤0,99.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 09:35 schreef LintuxCx het volgende:
Ik voel me enorm schuldig als ik dit spel speel.Maar wel lichtelijk verslavend. De op één na laatste is wel grappig dacht ik, dat onderzoek naar de cure onmiddelijk begint. Moet je snel zijn.
[edit] Kopen? Is gratis toch?
quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef JustRust het volgende:
Mijn tactiek: Zorg dat je virus eerst over de hele wereld verspreid is. Dus zorg dat er geen mensen aan dood gaan want dan gaan ze ook niet zoeken naar een cure. Verzamel veel DNA en als bijna iedereen geïnfecteerd is unlock je gelijk de weg naar hartaanval.
Werkt altijd
Dat werkt bij bijna allemaal ja. Alleen schimmel duurt zoooooo lang als je niet kan vooruitspoelen (gratis versie android) en bij Nano-virus begint de cure gelijk met ontwikkelen en snel ook. Hier zal je dus je tactiek wel iets moeten aanpassen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 10:41 schreef JustRust het volgende:
Mijn tactiek: Zorg dat je virus eerst over de hele wereld verspreid is. Dus zorg dat er geen mensen aan dood gaan want dan gaan ze ook niet zoeken naar een cure. Verzamel veel DNA en als bijna iedereen geïnfecteerd is unlock je gelijk de weg naar hardaanval.
Werkt altijd
Heb net met Life de wereld om zeep geholpen.quote:Op dinsdag 28 oktober 2014 12:46 schreef PartyHard het volgende:
Mijn ziekte heette "Educatie".
Heeft de hele wereld gedood
Dat ironyquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 13:30 schreef Netsplitter het volgende:
[..]
Heb net met Life de wereld om zeep geholpen.
Net als groenlandquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:32 schreef Fopje het volgende:
[..]
Ja, maar das nog niet zo makkelijk soms. Nieuw zeeland is een bitch.
Begin vaak in India. Veel mensen in 1 land. Veel dna. Bio had ik in 1x. Remmen van dodelijkheid en verspreidenquote:Op dinsdag 28 oktober 2014 19:55 schreef blow... het volgende:
Gvd dat bio weapon is zo lastig. Jecdenk m af te hebben en dan overleven er 20 mensen
Is die inmiddels al full release of nog in ontwikkeling?quote:Op donderdag 30 oktober 2014 22:10 schreef LompeHork het volgende:
Die Steam-versie is trouwens ook erg tof.
Nog in ontwikkeling, maar best de moeite voor die paar euro, al zeg ik het zelfquote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef 2Happy4U het volgende:
[..]
Is die inmiddels al full release of nog in ontwikkeling?
Hmm, nog 12 euro. Had gehoopt met de Halloween sale dat ie misschien wat goedkoper zou zijn.quote:Op donderdag 30 oktober 2014 23:11 schreef LompeHork het volgende:
[..]
Nog in ontwikkeling, maar best de moeite voor die paar euro, al zeg ik het zelf
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |