Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
Ik heb nog enige bijbelse kennis overgehouden aan mijn schooltijd en heb laatst toevallig een oude statenbijbel gevonden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:04 schreef Murdera het volgende:
[..]
oh shiii
Moest je dat btw opzoeken of wist je dat uit je hoofd?
Te hard gevingerd na je lucide droom?quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Te hard gevingerd na je lucide droom?
Daar krijg je echt geen spierpijn vanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:14 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Te hard gevingerd na je lucide droom?
Ik heb me wel eens zo hard lopen rukken toen ik aan de pep zat dat ik legit spierpijn had de volgende dag.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:16 schreef krullenbolletje het volgende:
[..]
Daar krijg je echt geen spierpijn vanSportschool
ik ookquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens zo hard lopen rukken toen ik aan de pep zat dat ik legit spierpijn had de volgende dag.
Whehe.quote:
1 van de betere characters van de afgelopen jaren. Ik was ook goed onder de indruk toen ik die film keek.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Unscrewed het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat een baas.
Zal je lul leuk hebben gevondenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef BaasBanaan het volgende:
[..]
Ik heb me wel eens zo hard lopen rukken toen ik aan de pep zat dat ik legit spierpijn had de volgende dag.
En met trots kan ik zeggen dat dit mij nog nooit is overkomen.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook
en schaafwonden op mn lul.
Jij weetquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:19 schreef Sardu het volgende:
[..]
1 van de betere characters van de afgelopen jaren. Ik was ook goed onder de indruk toen ik die film keek.![]()
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:17 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ook
en schaafwonden op mn lul.
Inderdaad zonde. Ik denk dat er wel een hele gave spin off gemaakt had kunnen worden.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:23 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
Jij weet![]()
Echt een dikke legende, jammer dat hij is overleden.
Homoooooquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:24 schreef Unscrewed het volgende:
Ik ben geen homo, maar ik ga toch even de Sims 3 downloaden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |