abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130318596
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:33 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Ik ben het gedeeltelijk met je eens, over het algemeen wordt er in Duitsland netter gereden. Het is dan wel zo, dat wanneer er een Duitser een "Nederlandse" actie uithaalt (nog net voor jou een vrachtwagen in gaan halen met 100 km/u terwijl jij 150 km/u rijdt, afgelopen zomer nog meegemaakt), dat het dan daar juist veel onverwachter is. In Nederland ga je er juist van uit dat dat soort dingen gebeurt en ben je daarom alerter.
Dat zal een uitzondering zijn. Over het algemeen genomen houden de duitsers meer rekening met hun medeweggebruikers als hier in nederland.
pi_130318675
quote:
1s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:38 schreef hazmat88 het volgende:
Dat zal een uitzondering zijn. Over het algemeen genomen houden de duitsers meer rekening met hun medeweggebruikers als hier in nederland.
Klopt, zijn uitzonderingen, maar daarom des te onverwachter, bedoelde ik. Hier ben je bijna verbaasd wanneer je ruimte krijgt om in te halen of in te voegen, in Duitsland juist wanneer je dat niet krijgt.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130318760
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Klopt, zijn uitzonderingen, maar daarom des te onverwachter, bedoelde ik. Hier ben je bijna verbaasd wanneer je ruimte krijgt om in te halen of in te voegen, in Duitsland juist wanneer je dat niet krijgt.
Daarom altijd met autorijden bezig zijn i.p.v. andere dingen.
pi_130318816
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 13:56 schreef Disana het volgende:
Wat een hufter. Ik vraag me af of dit nou een sociopaat is.
Nee, gewoon een adrenalinejunk.
The problem is not the occupation, but how people deal with it.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 17:47:57 #180
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_130318891
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef MrBanaan1 het volgende:

[..]

Precies, dit dus. Moet er wel bij zeggen dat ik in Dld rijden vermoeiender vond, je moet wel alerter zijn.
Beter vermoeid door alertheid dan onvoorzichtig door gezapigheid.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
pi_130318973
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef ACT-F het volgende:

[..]

Beter vermoeid door alertheid dan onvoorzichtig door gezapigheid.
wijze uitspraak _O_
pi_130319005
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:47 schreef ACT-F het volgende:
Beter vermoeid door alertheid dan onvoorzichtig door gezapigheid.
Mêh, van die mensen die zeggen "Ik rijd altijd 20 km/u te hard, want dan ben je alerter.", moeten zich afvragen of ze überhaupt een auto moeten besturen wanneer ze het niet kunnen zonder adrenaline.
FOK! verstandig, lees een P.I.
pi_130319468
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, van die mensen die zeggen "Ik rijd altijd 20 km/u te hard, want dan ben je alerter.", moeten zich afvragen of ze überhaupt een auto moeten besturen wanneer ze het niet kunnen zonder adrenaline.
ik rijd ook altijd rond de 130 km/h, niet voor de adrenaline maar gewoon omdat ik dat een lekkere snelheid vind om ontspannen te rijden.
pi_130319566
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:30 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

Politie rijd zonder uitzondering ook harder, alle motorrijders doen dat, auto's rijden ook harder dan fietsers, waar zijn meer ongelukken mee?

Derhalve verworpen :W

Als het onderzoek dus anders geweerd is het een invalide onderzoek, al helemaal voor de stelling :')

Ik hoef niets te onderbouwen, ik ben niet de boze telegraaf lezer die zich drukt maakt over motorrijders, dat ben jij, zoek jij het maar uit :W
Men praat al tijden over het verwijderen van brommers van het fietspad vanwege de vele ongelukken ten gevolge van het snelheidsverschil tussen brommers en fietsers. Daarnaast worden steeds vaker fietspaden gescheiden van wegen om auto's en fietsers te scheiden vanwege het verschil in snelheid en jij blijft maar volhouden dat een flink snelheidsverschil geen gevaar oplevert? :')

Gewoon je vingers in je oren houden en heel hard la-la-la-la-la blijven roepen, dan kun je je eigen realiteit volhouden. Je hebt maar een argument en dat "ik geloof het niet, dus is het zo".

En ik lees geen telegraaf, noch heb moeite met motorrijders, ik ben er zelf immers een.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130319584
Ironisch is trouwens ook wel hoe deze man zijn asociale gedrag betitelt als "vrijheid". Dat woord wordt met de dag meer misbruikt. Vooral door mensen die vinden dat ze alles mogen, ook als dat ten koste gaat van (de veiligheid van) anderen.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:18:14 #186
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130319610
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:16 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Men praat al tijden over het verwijderen van brommers van het fietspad vanwege de vele ongelukken ten gevolge van het snelheidsverschil tussen brommers en fietsers. Daarnaast worden steeds vaker fietspaden gescheiden van wegen om auto's en fietsers te scheiden vanwege het verschil in snelheid en jij blijft maar volhouden dat een flink snelheidsverschil geen gevaar oplevert? :')

Gewoon je vingers in je oren houden en heel hard la-la-la-la-la blijven roepen, dan kun je je eigen realiteit volhouden. Je hebt maar een argument en dat "ik geloof het niet, dus is het zo".

En ik lees geen telegraaf, noch heb moeite met motorrijders, ik ben er zelf immers een.
brommers mogen niet op het fietspad hoor

:')

gewoon dom blaten _O-
pi_130319767
Juridisch gezien heeft Life2.0 gelijk. Je kan niet iets strafbaar stellen voor het gebeurd is. Zodra de verdachte een strafbaar feit begaan heeft kan hij of zij ervoor op het matje geroepen worden. Als ik van plan ben vanavond met 300km/h te gaan rijden is het pas strafbaar als ik dat daadwerkelijk gedaan heb.
pi_130319927
quote:
11s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:40 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Klopt, zijn uitzonderingen, maar daarom des te onverwachter, bedoelde ik. Hier ben je bijna verbaasd wanneer je ruimte krijgt om in te halen of in te voegen, in Duitsland juist wanneer je dat niet krijgt.
Meest irritant en gevaarlijk op de Autobahn zijn Nederlanders, vooral die met een caravan.
geen goud zonder schuim
pi_130319980
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:18 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

brommers mogen niet op het fietspad hoor

:')

gewoon dom blaten _O-
Er zijn nog genoeg verplichte brom/fietspaden waar ze beide op een rijbaan rijden.



Daarnaast, wat denk je dat de reden was van het scheiden van het meeste fiets- en bromverkeer?
Juist ja, het verschil in snelheid.

Kom nu eens meet echte argumenten in plaats van dit kinderachtige gedoe.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130320111
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Er zijn nog genoeg verplichte brom/fietspaden waar ze beide op een rijbaan rijden.

[ afbeelding ]

Daarnaast, wat denk je dat de reden was van het scheiden van het meeste fiets- en bromverkeer?
Juist ja, het verschil in snelheid.

Kom nu eens meet echte argumenten in plaats van dit kinderachtige gedoe.
Er is wel een verschil tussen en fietspad en een brom/fietspad.

De scheiding heeft niet alleen te maken met het verschil in snelheid maar ook met het feit dat fietsers minder oplettend in het verkeer zijn. Daarnaast zijn fietser 1 van de meest kwetsbare weggebruikers dus snap ik die scheiding prima
pi_130320155
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 14:02 schreef mstx het volgende:
Hard rijden en wheelies maken is leuk, maar je kan ook overdrijven. :') Als je zoveel geld hebt voor een 1000cc racer en al die boetes kun je ook gewoon je racelicentie halen en dan legaal zo hard rijden als je wil.
Op het circuit mag je niet op je achterwiel rijden ;). Verder kan je weinig over de gevaarzetting zeggen als je niet motor rijdt en dergelijke praktijken nooit hebt uitgevoerd.

Het hoeft onder bepaalde omstandigheden niet gevaarlijk te zijn om 300kmph te rijden of met 160kmph op één wiel te rijden. Maarja... maak dat de gemiddelde Nederlander maar wijs in zijn eco slowmotion hok.

[ Bericht 8% gewijzigd door Revolution-NL op 21-08-2013 18:46:14 ]
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:41:59 #192
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130320214
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:32 schreef The_stranger het volgende:

[..]

Er zijn nog genoeg verplichte brom/fietspaden waar ze beide op een rijbaan rijden.

[ afbeelding ]

Daarnaast, wat denk je dat de reden was van het scheiden van het meeste fiets- en bromverkeer?
Juist ja, het verschil in snelheid.

Kom nu eens meet echte argumenten in plaats van dit kinderachtige gedoe.
dat is geen fietspad pauper


waarom zou ik met argumenten komen, een mongooltje te leren eten, daar is zijn moeder voor
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:42:43 #193
342435 Life2.0
#deadprez4mod
pi_130320239
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:24 schreef hazmat88 het volgende:
Juridisch gezien heeft Life2.0 gelijk. Je kan niet iets strafbaar stellen voor het gebeurd is. Zodra de verdachte een strafbaar feit begaan heeft kan hij of zij ervoor op het matje geroepen worden. Als ik van plan ben vanavond met 300km/h te gaan rijden is het pas strafbaar als ik dat daadwerkelijk gedaan heb.
gelukkig iemand die het snapt, nog een beetje hoop in de mensheid
pi_130320387
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:41 schreef Life2.0 het volgende:

[..]

dat is geen fietspad pauper
Oh gossie, ik heb een verplicht brom-/fietspad een fietspad genoemd, dat maakt inderdaad het gehele verhaal onwaar :')

Gast, je voorraad van trolargumenten raakt blijkbaar op zodat je niets anders rest dan schelden en spijkers op laag water zoeken.
Het is maar goed dat de scholen weer begonnen zijn, misschien leer je daar nog wat nuttigs zodat je de volgende keer een fatsoenlijke bijdrage kan leveren aan een discussie als deze...

Ik wens je een prettige avond verder en veel plezier als je morgen op je fietsje, zo hard als je beentjes kunnen trappen, naar school rijdt, luid "vroem, vroem, ik ben een motor" roepend.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  woensdag 21 augustus 2013 @ 18:51:24 #195
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130320480
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:39 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

Op het circuit mag je niet op je achterwiel rijden ;). Verder kan je weinig over de gevaarzetting zeggen als je niet motor rijdt en dergelijke praktijken nooit hebt uitgevoerd.

Het hoeft onder bepaalde omstandigheden niet gevaarlijk te zijn om 300kmph te rijden of met 160kmph op één wiel te rijden. Maarja... maak dat de gemiddelde Nederlander maar wijs in zijn eco slowmotion hok.
Het zijn eerder zelfdzame omstandigheden. Ons wegennet mag er dan wel aardig bijliggen, het is niet gebaseerd op inhaal acties met die snelheid (van standaard asfalt naar zoab1 en zoab2).
En wheelies zijn automatisch gevaarlijk. Je hebt immers geen enkele controle meer over je motor zodra er ook maar iets gebeurd. Daarmee ben je niet alleen een gevaar voor anderen, maar ook voor jezelf.
pi_130320594
quote:
14s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:51 schreef TheThirdMark het volgende:

[..]

Het zijn eerder zelfdzame omstandigheden. Ons wegennet mag er dan wel aardig bijliggen, het is niet gebaseerd op inhaal acties met die snelheid (van standaard asfalt naar zoab1 en zoab2).
En wheelies zijn automatisch gevaarlijk. Je hebt immers geen enkele controle meer over je motor zodra er ook maar iets gebeurd. Daarmee ben je niet alleen een gevaar voor anderen, maar ook voor jezelf.
:')

Dit bedoel ik dus. Er is niks gevaarlijks aan wheelie zolang deze gecontroleerd (op het balanspunt) wordt uitgevoerd onder de juiste omstandigheden. Uiteraard ben je iets minder wendbaar (sturen is wel mogelijk door je gewicht te gebruiken) en moet je er rekening mee houden dat het twee tot drie seconden duurt voordat je kan beginnen aan je remactie (eerst landen, dan aanremmen, dan doorremmen)

Nogmaals je kan hier pas over oordelen als je het zelf onder de knie hebt.
pi_130320829
woops
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:07:50 #198
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_130320983
quote:
10s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 17:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:

[..]

Mêh, van die mensen die zeggen "Ik rijd altijd 20 km/u te hard, want dan ben je alerter.", moeten zich afvragen of ze überhaupt een auto moeten besturen wanneer ze het niet kunnen zonder adrenaline.
Nu ga je ineens adrenaline bij betrekken? :') Die bewaar ik liever als een klapmongool weer zonder te kijken en richting aan te geven van rijstrook wisselt :X
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:07:59 #199
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_130320985
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')

Dit bedoel ik dus. Er is niks gevaarlijks aan wheelie zolang deze gecontroleerd (op het balanspunt) wordt uitgevoerd onder de juiste omstandigheden. Uiteraard ben je iets minder wendbaar (sturen is wel mogelijk door je gewicht te gebruiken) en moet je er rekening mee houden dat het twee tot drie seconden duurt voordat je kan beginnen aan je remactie (eerst landen, dan aanremmen, dan doorremmen)

Nogmaals je kan hier pas over oordelen als je het zelf onder de knie hebt.
Rij al 15 jaar. Juist daarom weet ik waar ik het over heb.
  woensdag 21 augustus 2013 @ 19:08:24 #200
231576 -Techno-
De kracht van herhaling
pi_130321007
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2013 18:55 schreef Revolution-NL het volgende:

[..]

:')

Dit bedoel ik dus. Er is niks gevaarlijks aan wheelie zolang deze gecontroleerd (op het balanspunt) wordt uitgevoerd onder de juiste omstandigheden. Uiteraard ben je iets minder wendbaar (sturen is wel mogelijk door je gewicht te gebruiken) en moet je er rekening mee houden dat het twee tot drie seconden duurt voordat je kan beginnen aan je remactie (eerst landen, dan aanremmen, dan doorremmen)

Nogmaals je kan hier pas over oordelen als je het zelf onder de knie hebt.
Twee tot drie seconden reactie tijd plus twee tot drie seconden jezelf manoeuvreren tot je kan remmen is idd niet gevaarlijk hoor.
We stoppen niet met spelen omdat we oud worden.... We worden oud omdat we stoppen met spelen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')