Jij zeg dat de (snel)weg in Duitsland "zo veilig" is, door het afwezig zijn van een snelheidslimiet... (waar op steeds meer plekken vanaf wil en er steeds meer plekken zijn met limieten).quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef DS4 het volgende:
[..]
Grote voordelen voor NL: gematigde weersomstandigheden, weinig doorvoer, vlakke wegen, modern autopark...
Deze cijfers kun je niet zo maar met elkaar vergelijken.
Ik zeg dat ze veilig zijn, niet dat ze veilig zijn doordat er geen limiet is. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef The_stranger het volgende:
Jij zeg dat de (snel)weg in Duitsland "zo veilig" is, door het afwezig zijn van een snelheidslimiet... (waar op steeds meer plekken vanaf wil en er steeds meer plekken zijn met limieten).
Nou moet ik toch wel zeggen dat het enige tijd geleden is sinds ik voor het laatst een beer de A15 over zag steken...quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 03:13 schreef aloa het volgende:
Het zal je maar gebeuren met 300 km/uur.![]()
http://www.hln.be/hln/nl/(...)-knalt-op-beer.dhtml
Klopt, daarom zijn zeer hoge snelheden op de A15 gerechtvaardigd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 08:38 schreef DS4 het volgende:
[..]
Nou moet ik toch wel zeggen dat het enige tijd geleden is sinds ik voor het laatst een beer de A15 over zag steken...
Ho, ho... een eland schijnt ook gevaarlijk te zijn!quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:
Klopt, daarom zijn zeer hoge snelheden op de A15 gerechtvaardigd.
Niet voor Joris, want die let goed op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 10:36 schreef DS4 het volgende:
[..]
Ho, ho... een eland schijnt ook gevaarlijk te zijn!
De elandproef met 300 km/u op een motor... dat is een youtube filmpje waar ik de popcorn voor uit de kast trek...quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |