abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130382035
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:24 schreef DS4 het volgende:

[..]

Grote voordelen voor NL: gematigde weersomstandigheden, weinig doorvoer, vlakke wegen, modern autopark...

Deze cijfers kun je niet zo maar met elkaar vergelijken.
Jij zeg dat de (snel)weg in Duitsland "zo veilig" is, door het afwezig zijn van een snelheidslimiet... (waar op steeds meer plekken vanaf wil en er steeds meer plekken zijn met limieten).
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_130382929
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:36 schreef The_stranger het volgende:

Jij zeg dat de (snel)weg in Duitsland "zo veilig" is, door het afwezig zijn van een snelheidslimiet... (waar op steeds meer plekken vanaf wil en er steeds meer plekken zijn met limieten).
Ik zeg dat ze veilig zijn, niet dat ze veilig zijn doordat er geen limiet is. Je moet wel goed lezen wat ik schrijf.

En dat men limieten wil is om dezelfde reden als dat we in Nederland 100 km/u hanteren op een 5 baans A2. Gezeik van omwonenden.

Geluidsoverlast dus.

Geregeld staat er zeer waardevolle informatie daaromtrent in de Auto, Motor und Sport. Ik kan je dat blad van harte aanbevelen (abbo op de iPad kost weinig en is simpel).
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_130384333
Niet hard rijden op een gsxr1000 :')
pi_130408555
quote:
Nou moet ik toch wel zeggen dat het enige tijd geleden is sinds ik voor het laatst een beer de A15 over zag steken...
pi_130409266
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 08:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Nou moet ik toch wel zeggen dat het enige tijd geleden is sinds ik voor het laatst een beer de A15 over zag steken...
Klopt, daarom zijn zeer hoge snelheden op de A15 gerechtvaardigd.
pi_130409758
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:59 schreef Afhaalchinees het volgende:

Klopt, daarom zijn zeer hoge snelheden op de A15 gerechtvaardigd.
Ho, ho... een eland schijnt ook gevaarlijk te zijn!
pi_130409875
Ik kan die Joris wel gaan veroordelen, maar ik kan er best begrip voor opbrengen - zonder het direct goed te keuren.

Ik hink een beetje tussen de gedachte dat het risico dat je iemand anders wat aandoet té hoog is en tussen de kick die je hieruit kunt halen. Gelukkig heb ik zelf geen snelle auto, maar ik rij regelmatig in auto's die wel écht snel zijn en dan is het gewoon lastig om je in te houden.

Ik denk dat bestuurders die er bewust voor kiezen en de risico's inschatten (of ze nou wel of niet keihard gaan rijden) over het algemeen best goede bestuurders zijn. Maar als het fout gaat, dan gaat het natuurlijk ook goed fout. Ik zie zo'n type als Joris niet zo snel lam van de drank op zijn motor stappen.

Voor wat betreft locaties van snelheidscontroles is de politie zeer voorspelbaar en mensen die dagelijks hetzelfde stuk snelweg rijden kunnen dat beamen.
pi_130410048
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:36 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ho, ho... een eland schijnt ook gevaarlijk te zijn!
Niet voor Joris, want die let goed op.
pi_130410178
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:00 schreef aloa het volgende:

Niet voor Joris, want die let goed op.
De elandproef met 300 km/u op een motor... dat is een youtube filmpje waar ik de popcorn voor uit de kast trek...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')