Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Poit het volgende:
[..]
dus je betaalt 30 euro en levert 3 games in? Aardig nasty..
ah, dat scheelt 😄quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedag
Alsnog 45 euro terwijl je hem bij Amazon voor dat bedrag kan halen zonder spellen in te leverenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedag
Maar goed, het is ook niet zo dat ik die games nog speel ofzo, en opleveren doen ze verder ook niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Alsnog 45 euro terwijl je hem bij Amazon voor dat bedrag kan halen zonder spellen in te leveren
Mja geen ervaring mee, heb nog nooit een spel verkocht of geruild.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar goed, het is ook niet zo dat ik die games nog speel ofzo, en opleveren doen ze verder ook niet..
Jij al gepreordered?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja geen ervaring mee, heb nog nooit een spel verkocht of geruild.
En nee Koei, Uncharted 2 telt niet, want die heb ik gewoon een tweede keer gekocht.
Nope, ik heb de GTA spellen nog nooit echt tof gevonden, maar toch heb ik ze allemaal. Wacht wel lekker tot een mooie aanbieding om hem dan een uurtje of 2 te spelenquote:
Phe phe!! Hoe One Piece?quote:
Simpel om te beantwoorden, AQquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef koei het volgende:
Die Nintendo 2DShet is dat het persbericht van Nintendo zelf komt, anders had ik het niet geloofd... Wie zit daar nou op te wachten, een ds die je niet dicht kan klappen.
Ik geloofde het ook echt niet toen ik het zagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:04 schreef koei het volgende:
Die Nintendo 2DShet is dat het persbericht van Nintendo zelf komt, anders had ik het niet geloofd... Wie zit daar nou op te wachten, een ds die je niet dicht kan klappen.
hmm, dat is op zich wel een goede reden, maar dan nog faalt de uitwerking enorm. Maak er dan gewoon 1 groot verticaal scherm van, dat in de software in tweeën gesplitst wordt, dan ziet het er misschien nog wel oké uit.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:07 schreef Poit het volgende:
[..]
Ik geloofde het ook echt niet toen ik het zag
Misschien willen ze zo meer een 'tablet' uitstraling imiteren?
Dat is toch net als Kickstarter maar dan voor games?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:44 schreef AQuila360 het volgende:
http://gambitious.com/
Tain, Gamebitious is weer online!!
Ja sommige projecten wel.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:13 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Dat is toch net als Kickstarter maar dan voor games?
Nou, een groene..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef AQuila360 het volgende:
Gooby Morgen_ wat heb je trouwens voor een Xbox One shirtje aan op je avatar op XBL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:15 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Nou, een groene..Maar jij ging die hele One toch noet halen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Ja, dat zeker..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:11 schreef koei het volgende:
[..]
hmm, dat is op zich wel een goede reden, maar dan nog faalt de uitwerking enorm. Maak er dan gewoon 1 groot verticaal scherm van, dat in de software in tweeën gesplitst wordt, dan ziet het er misschien nog wel oké uit.
Juist wel... jij ging hem niet halen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Maar jij ging die hele One toch noet halen?
Ik maybe, maar dacht idd jij niet maar dat was vault-bpy maar haal jullie door elkaar altijd.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:17 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Juist wel... jij ging hem niet halen.
Huhquote:Op woensdag 28 augustus 2013 22:18 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik maybe, maar dacht idd jij niet maar dat was vault-bpy maar haal jullie door elkaar altijd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |