Tgggggquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:02 schreef Tain het volgende:
[..]
HUB is nu ieder geval echt failliet.
quote:Q: Wat gebeurt er met Power Unlimited wanneer HUB failliet wordt verklaard?
A: Vooralsnog niets, in de goede zin van het woord. Op de redactie gaan we gewoon door met waar we goed in zijn: het maken van goede content voor PU magazine, PU.nl, PU-TV en PU Live. Iets wat we met liefde en vooral veel plezier doen!
Q: Krijg ik nog steeds een Power Unlimited in de brievenbus als ik een abonnement heb?
A: Jazeker! Wij blijven gewoon de Power Unlimited maken als magazine en als het aan ons ligt ploft er in september gewoon een nummer op je deurmat. En ook in oktober, november, december, etc.
Q: Gaat PU.nl op zwart?
A: PU.nl blijft gewoon online en gaat gewoon door zoals je dat gewend bent.
Dit is alles wat we op dit moment over deze kwestie kwijt kunnen en vragen daarvoor jullie begrip. Geniet vooral zoals je gewend was van PU.nl!
In Groningen zijn ze al een maand te koopquote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:33 schreef AQuila360 het volgende:
PEPERNOTEN ZIJN ER WEER![]()
Ik heb meteen maar ff zo een zakje van die chocolade kruidnoten gehaald
Had gezegd lul!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:05 schreef Tain het volgende:
[..]
In Groningen zijn ze al een maand te koop
WAIT WUT GIEF!!quote:
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:11 schreef Rossdale het volgende:
Dat heeft iemand letterlijk in de GAM SC gepost josti. Als je nou eens wat leest in plaats van alleen maar random zooi post wat niemand wat boeit.. maar neeeeee hoor
Een van de vele metalen slachtoffers van je experimenten?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 15:40 schreef Rossdale het volgende:
Nog niet geweest, maar ga ik nog wel naartoe. Er staat ook iets van mijn bedrijf tentoongesteld namelijk
dus je betaalt 30 euro en levert 3 games in? Aardig nasty..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:28 schreef Morgen- het volgende:
GTA V in de pre-order gezet voor 29 euro en 3 oude games
Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedagquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:03 schreef Poit het volgende:
[..]
dus je betaalt 30 euro en levert 3 games in? Aardig nasty..
ah, dat scheelt 😄quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedag
Alsnog 45 euro terwijl je hem bij Amazon voor dat bedrag kan halen zonder spellen in te leverenquote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:05 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Het waren wat games van 5 eu p.s. tijdens Koninginnedag
Maar goed, het is ook niet zo dat ik die games nog speel ofzo, en opleveren doen ze verder ook niet..quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:32 schreef Tain het volgende:
[..]
Alsnog 45 euro terwijl je hem bij Amazon voor dat bedrag kan halen zonder spellen in te leveren
Mja geen ervaring mee, heb nog nooit een spel verkocht of geruild.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:58 schreef Morgen- het volgende:
[..]
Maar goed, het is ook niet zo dat ik die games nog speel ofzo, en opleveren doen ze verder ook niet..
Jij al gepreordered?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 21:00 schreef Tain het volgende:
[..]
Mja geen ervaring mee, heb nog nooit een spel verkocht of geruild.
En nee Koei, Uncharted 2 telt niet, want die heb ik gewoon een tweede keer gekocht.
Nope, ik heb de GTA spellen nog nooit echt tof gevonden, maar toch heb ik ze allemaal. Wacht wel lekker tot een mooie aanbieding om hem dan een uurtje of 2 te spelenquote:
Phe phe!! Hoe One Piece?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |