SPOILER: in memoriamOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiele GAM SC anthem voor de vrijdag:
Huisregels
Voor deze slowchat gelden bepaalde richtlijnen: minimaal 1 discriminerende grap, 2 (half)naaktfoto's en 3 leuke plaatjes per topic. Nieuwe mensen die in de OP van deze slowchat willen kunnen een (naakt)foto sturen naar Poit (dames) of koei (heren). TVP's mogen alleen geplaatst worden indien zij vermomd zijn als aantrekkelijke naakte dames of heren. Wie een topic sluit opent ook het nieuwe topic, tenzij diegene flodder450 heet. In dat geval opent de op een na laatste poster het topic.
NEE NIETS DAARVAN, HET ZIET ER GEWOON NIET UIT!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 09:18 schreef Poit het volgende:
[..]
Heerlijk vrouwmensch
Maar voor Gabe is dat geen probleem, ziet ie nooit.
Met zo'n onderkin is zijn wens misschien wel verkeerd verstaan.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:55 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
NEE NIETS DAARVAN, HET ZIET ER GEWOON NIET UIT!
Hij kijkt er ook absoluut niet blij mee, hij wilt gewoon lekker gamen met 2 zakken chips ipv die chicks
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef Poit het volgende:
[..]
Met zo'n onderkin is zijn wens misschien wel verkeerd verstaan.
Gabe: "2 bags of chips, Garcon."
Garcon: "2 trampy chicks, coming right up!"
Je zei net dat je Kickstarter niets vind!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:57 schreef AQuila360 het volgende:
Shar kun jij geen Kickstarter iets beginnen met nagellak gebeuren?
Klopt! Maar dat maakt niet uit verder..quote:Op woensdag 21 augustus 2013 13:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
Je zei net dat je Kickstarter niets vind!
Zullen we d'r het ziekenhuis voor de verandering uit slaan?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:47 schreef Sharana_LV het volgende:
Ruzie met t ziekenhuis hebbenwat een takkewijf werkt daar zeg
YOU ON A ROLL POITERMANquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we d'r het ziekenhuis voor de verandering uit slaan?
sla mij dr gelijk in, want daar doen ze nu moeilijk over!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:02 schreef Poit het volgende:
[..]
Zullen we d'r het ziekenhuis voor de verandering uit slaan?
heb je al een afspraak gemaakt bij Poitie?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sla mij dr gelijk in, want daar doen ze nu moeilijk over!
Ik draag jou alleen over drempels.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:05 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
sla mij dr gelijk in, want daar doen ze nu moeilijk over!
Opvolger van N+ jaquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Wessiej het volgende:
N++ is een game die eraan komt? ik ben gek aan het worre.
quote:
Is nooit op PS3 uitgekomen he?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:36 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Mijn PS4 dagen worden mooi. N+ is beste arcadetitel ooit.
Absoluut. Co-op was heel leuk.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:40 schreef Wessiej het volgende:
Ja klopt, maar ga nu naar de 4 dus daarop spelen![]()
Vooral random levels maken, te vet in co-op.
WAT!!!quote:
Fijn dat je wel een afspraak hebtquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:58 schreef Sharana_LV het volgende:
[..]
WAT!!!
ik wordt net _weer_ door de mensen die niet bellen gebeld
er is een afspraak gemaakt, ze hadden de verwijsbrief wel, en ik kon niet meer voordat ik op vakantie ga maar zodra ik terug kom moet ik gelijk voor een halve dag in het ZH zijn omdat ze alle onderzoeken gaan doen
okay dat meisje net heeft t wel netjes opgelost maar alsnog rare zooi allemaal
Nare game. Miskoop ook op Xbla.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:33 schreef Wessiej het volgende:
N++ is een game die eraan komt? ik ben gek aan het worre.
Je was gewoon te slecht.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nare game. Miskoop ook op Xbla.
Is dat Fraans Baauer?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:17 schreef Reintji het volgende:
Sinds Lowlands deze gast aan het checken, pff feestje hoor.
Ik vond N+ wel leuk hoor, wel duur overigens voor zo'n kort spelquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:42 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Nare game. Miskoop ook op Xbla.
Wellichtquote:
meen je niet?!?!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:48 schreef Morgen- het volgende:
Minecraft ook naar PS3, PS4 en PSVita
Nee ik wist het niet!quote:
Deze is geniaalquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:54 schreef Morgen- het volgende:
Maar dit wist je niet! http://www.evilgamerz.com(...)ampaign=Headliner.nl
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vooral het stuk van die voetbal kicker!
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
Wat is dit voor een ongepaste viezigheid!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:54 schreef SpankmasterC het volgende:
De toekomst is hier
[ afbeelding ]
Nee nog niet. Heb hem wel gewonnen zodat ik hem op de PC kan spelen, maar wil echt ff eerst upgraden voor ik me eraan ga wagen!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:55 schreef AQuila360 het volgende:
Spankymons heb jij Metro Last Light gespeeld?
Dan zouden een hoop van de dingen op Kickstarter nooit van de grond af komen. Bij veel van de projecten is er een idee en een concept gemaakt, maar kunnen ze nooit de financiėle middelen bij elkaar sprokkelen om echt te beginnen. Ik heb ook het idee dat de mensen bij Kickstarter geen winst willen maken, maar een leuk product neer willen zetten. En soms loopt dat project zoals bij de Ouya compleet uit de handquote:Op woensdag 21 augustus 2013 07:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Het risico is natuurlijk ook wel hoog ja dat klopt, maar tot nu toe nog alles binnen.
Maar ik ben meer van, oké je wilt een game maken maak hem maar en financieer het zelf en als die tof blijkt te zijn koop ik hem. En niet van je krijgt vooraf geld en zie maar wat je er van bakt.
Dat risico loop je ook bij pre-orders. Er zijn genoeg games die door grote uitgevers op de markt worden gebracht en echt kut zijn. Sim City 3 is daar bijv een goed voorbeeld van terwijl de reviews nog geeneens zo heel erg negatief waren. Voordeel tov van wachten tot de game ooit klaar is is dat je dan ieder geval zeker weet dat er uberhaupt met de game kan worden begonnen en dat je leuke extraatjes kan krijgen die daarna nooit meer in de winkel komen.quote:Nu zie ik voor de ontwikkelaars geen enkel risico? Want als de game klote is wat gaat er dan gebeuren? Of is dat gewoon het risico daarvan? En wat zijn je voordelen tegenover wachten tot de game ooit klaar is en dan kijken of je hem wel wilt?
Ik verwacht nog steeds niet dat Gamebitious echt een succes gaat worden. Dat heeft het oude concept ook al wel een beetje bewezen door maar 1 succesvol project te hebben.quote:Als je het ziet als gewoon een leuk project steunen met 10 euro dan is dat misschien nog wel leuk ja.
Mij spreekt ook dat gamebitiuos aan die maken bijna een doorstart en daar kun je in games investeren en als die een succes worden deel je mee in de winst.
Ik mis nog een beschermingsmasker en een pak tegen de spetters want zo word je alsnog smerig.quote:
Oeijoeijoei! Wat een goed PSN+ maand!!quote:Entering PS Plus this month:
28th August: Assassin’s Creed 3
28th August: The Jak and Daxter Trilogy
28th August: Stealth Inc: A Clone In The Dark
28th August: Urban Trial Freestyle
28th August: New Little King’s Story
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |