Diameter maat is 46mmquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:05 schreef J03llV het volgende:
Wat is de Diameter van het Horloge? Heb nu namelijk een 50mm horloge van TW Steel
Je hebt mijn interesse. Wat zijn de materialen van de horloge? Stainless Steel? Leer? Zoek ik namelijk wel naarquote:
De klok zelf is stainless steel, waterdicht tot 5atm (dus je zou ermee kunnen zwemmen) en het bandje is rubber, blauwgrijsachtige kleurquote:Op woensdag 21 augustus 2013 16:00 schreef J03llV het volgende:
[..]
Je hebt mijn interesse. Wat zijn de materialen van de horloge? Stainless Steel? Leer? Zoek ik namelijk wel naar
Hmm, rubberen bandje.. Niet zo gek op. Ik denk er nog even over!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 17:59 schreef Dokay het volgende:
[..]
De klok zelf is stainless steel, waterdicht tot 5atm (dus je zou ermee kunnen zwemmen) en het bandje is rubber, blauwgrijsachtige kleur
Jazeker,quote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:29 schreef oinkoink12 het volgende:
Heb je iets meer informatie mbt de modellen? (vooral van de zonnebril / horloge )
quote:Op maandag 26 augustus 2013 22:36 schreef AlsJeAllesWeet het volgende:
80 exc verz voor de bril+horloge
genoteerd!quote:
Bod staat nog steeds, waar eventueel op te halen?quote:Op zaterdag 15 maart 2014 13:38 schreef Dokay het volgende:
Kickje, spul ligt hier nog steedsTijdje niet meer actief geweest.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |