Ik weet niet wat encircling precies in het Nederlands is, daar hadden ze het de hele tijd over.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:06 schreef StefanW het volgende:
[..]
Kak, precies op het moment dat ik geen geluid kan aanzetten
omcirkelen, maar dat gaat over die andere regel. Dat je geen lichaamsdelen mag omcirkelen met slip van je jas of bandquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:07 schreef Felagund het volgende:
[..]
Ik weet niet wat encircling precies in het Nederlands is, daar hadden ze het de hele tijd over.
Wordt lastig om nog te winnen.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:19 schreef borisz het volgende:
Twee straffen voor Elmont nu.
En waza-ari achter
Zou ippon kunnen worden nu.quote:
Ja Polling heeft een herkansing vanavond (vanaf 21.00)quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 17:42 schreef GooseFM het volgende:
Polling kan nog voor herkansing geloof ik?
Dit nietquote:
quote:
Op de eerste dag van dit WK had Huizinga via Twitter commentaar op Theo Plasschaert als commentator bij dit WK. En op dag 2 zat Huizinga naast hemquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 21:41 schreef DeeBee het volgende:
Mark Huizinga is wel prima als commentator, al is Houkes altijd ook wel een koning als hij er is.
Won op z'n 17e al Olympisch Goud in eigen huis in Athene, gaat al jaaaaren mee.quote:
Sowieso 1 van de beste namen in de sportwereldquote:
Nicequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef DeeBee het volgende:
Ilias Iliadis
[..]
Won op z'n 17e al Olympisch Goud in eigen huis in Athene, gaat al jaaaaren mee.
Damn, dan ben je 17 en dan heb je gelijk het hoogst mogelijke al bereikt, niet alleen Olympisch kampioen, nee, Olympisch kampioen in eigen landquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:37 schreef DeeBee het volgende:
Won op z'n 17e al Olympisch Goud in eigen huis in Athene, gaat al jaaaaren mee.
Over 20-25 mins, nog 1 partij mannen en 2 partijen om het brons en dan de finale van Verkerk.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef danos het volgende:
Moet Verkerk vanavond nog? En zo ja hoe laat ong?
Daarna is 'ie nog wat groter en sterker geworden blijkbaar, want is in de -90 gaan vechten ipv -81.quote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Damn, dan ben je 17 en dan heb je gelijk het hoogst mogelijke al bereikt, niet alleen Olympisch kampioen, nee, Olympisch kampioen in eigen land
Thanksquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:40 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Over 20-25 mins, nog 1 partij mannen en 2 partijen om het brons en dan de finale van Verkerk.
En dan op je 26e nog steeds top judoënquote:Op vrijdag 30 augustus 2013 22:39 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Damn, dan ben je 17 en dan heb je gelijk het hoogst mogelijke al bereikt, niet alleen Olympisch kampioen, nee, Olympisch kampioen in eigen land
Roy Meijer, die heb ik nog nooit goed zien judoën, altijd verlies als ik hem ziequote:Op vrijdag 30 augustus 2013 23:50 schreef GooseFM het volgende:
Morgen de altijd actieve Henk Grol en Roy Meijer!
Huizinga. Hoewel die titel in Sydney ook een soort uitschieter naar boven was, want wereldkampioen werd ie nooit.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:07 schreef heywoodu het volgende:
Waren er in die tijd naast Geesink en Ruska dan zoveel Nederlandse judoka's die tot de favorieten behoorden?
Ja Huizinga ken ikquote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:15 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Huizinga. Hoewel die titel in Sydney ook een soort uitschieter naar boven was, want wereldkampioen werd ie nooit.
Nee, die was er nooit. Nederlanders wonnen ook maar vier keer goud op de Spelen, waarvan de helft van die plakken al van Ruska kwam. Bij de dames wonnen we nooit goud op de Spelen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:17 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Is die tijd er wel geweest, dat we serieus voor minstens 5-6 keer zilver/goud gingen?
Verkerk had voor haar wereldtitel in Rotterdam ook geen volle prijzenkast.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 11:19 schreef borisz het volgende:
Wereldtitel van Ruben Houkes kwam ook uit het niets. Werd dan nog wel derde in Peking, maar zijn overige prijzenlijst is erg leeg.
Die ippon in de eerste ronde was wel doordat zijn tegenstander 4 straffen kreeg. Een techniek heeft Grol niet laten zien;)quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 16:34 schreef IbanMayo het volgende:
Grol door op ippon. Nu tegen de Tunesiër Ben Khaled.
Alleen een deuk in de matquote:
Zou een verrassing zijn geweest mocht ie al uitgeschakeld zijnquote:
Peeters heeft al zwaardere en langere partijen gedraaid vandaag, zal dus wat vermoeiender zijn. Grol heeft wel een goede kans tegen hem denk ik.quote:Op zaterdag 31 augustus 2013 17:02 schreef Max23 het volgende:
Grol nu in de kwartfinale tegen Peters. Dat is die Duitser die hem vorig jaar op de Olympische spelen uitschakelde in de kwartfinale.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |