Tokkies uitlachen is altijd leuk vermaak natuurlijk!quote:De Tilburgse stylist Roy Donders krijgt een eigen real life-soap op RTL 5. De soap Roy Donders: Stylist van het Zuiden zal vanaf eind oktober prime time te zien zijn op maandagavond. Dat heeft de tv-zender bekendgemaakt. RTL 5 realiseert zich dat zijn naam niet iedereen bekend in de oren klinkt, “maar voor vrouwen in volksbuurten en in woogwagenkampen is deze sylist hun steun en toeverlaat. Stijve krullen of steil haar met wafeltjes? Roy draait er zijn hand niet voor om“, aldus de zender.
Het programma volgt Donders, die nog bij zijn moeder woont, tijdens zijn werk en privéleven. “Want familie is het allerbelangrijkste voor Roy. Moeder Nel en zus Rian helpen Roy in zijn carrière.”
De stylist wil meer. “Hij wil een eigen kledinglijn opzetten en gaat uiteindelijk onder moeders vleugels vandaan om naar een eigen woning te verhuizen.”
De eerste aflevering is op maandag 28 oktober om 21.30 uur op RTL 5.
Stylist voor de volkswijken en woonwagenkampen hequote:Op maandag 28 oktober 2013 21:51 schreef vencodark het volgende:
En deze vent is stylist?
Doe mij maar Mike de Boer of die lange van de modepolitie.
Na deze keer vind ik het ook wel weer goed geweest. Alle afleveringen zijn hetzelfde volgens mij.quote:
Inderdaad het is even grappig deze droevigheid maar het is ook snel genoeg.quote:Op maandag 28 oktober 2013 22:07 schreef CherryOnTop het volgende:
[..]
Na deze keer vind ik het ook wel weer goed geweest. Alle afleveringen zijn hetzelfde volgens mij.
Bet Koolen! Bestaat dat nog?quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:05 schreef NoCigar het volgende:
Volgende week maandag, bij Bet Koolen: iedereen een huispak aan, onbeperkt frikandelbroodjes en tomatensoep, witte wijntjes en SVHZ op groot scherm!
Journalistiek zeker? Het bestaat nog maar ik zag op 'Gypsy (kipsie) girls' (die 'voorloper' van dit programma)dat het inmiddels het stamcafé van Broekhoven is geworden. ik kom er nooit en weet niet wie nog leeft maar het bestaat nog wel dusquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:08 schreef Copycat het volgende:
[..]
Bet Koolen! Bestaat dat nog?
Dat was het stamcafé van mijn opleiding.
Leeft Max nog?
Yep. Toen het nog op de oude lokatie zat. Een oude fabriek aan de Groenstraat. Met Bet Koolen om de hoek. Was echt het stamcafé van oude Tilburgers en studenten die zich heel wijs voeldenquote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:22 schreef NoCigar het volgende:
Journalistiek zeker? Het bestaat nog maar ik zag op 'Gypsy (kipsie) girls' (die 'voorloper' van dit programma)dat het inmiddels het stamcafé van Broekhoven is geworden. ik kom er nooit en weet niet wie nog leeft maar het bestaat nog wel dus. (altijd fijn dat niet alles veranderd is in zeg, twintig jaar).
We schelen niet zoveel denk ik hoor. Ik kwam in 1985 in T studeren.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:40 schreef Copycat het volgende:
[..]
Yep. Toen het nog op de oude lokatie zat. Een oude fabriek aan de Groenstraat. Met Bet Koolen om de hoek. Was echt het stamcafé van oude Tilburgers en studenten die zich heel wijs voelden.
Ook werden daar regelmatig onze feesten gehouden. Mooie tijden. Maar nu spreek ik van eind jaren tachtig, begin jaren negentig. Ouwe gum, ik.
Ik in '88. Ouwe gum, jij.quote:Op dinsdag 29 oktober 2013 15:53 schreef NoCigar het volgende:
We schelen niet zoveel denk ik hoor. Ik kwam in 1985 in T studeren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |