Zat er wat voor mij tussen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 01:00 schreef ntm het volgende:
Moest er een keer wezen voor m'n studie, vond ze nou niet echt mooi. Amsterdamse wallen heb je mooiere hoeren.
Ja.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:30 schreef StarmanFR het volgende:
[..]
Nee ik ken het niet, ben ik nu wereldvreemd?
Gewoon geleenstraat gaan, dat is sowieso beter dan de wallen.quote:
Ik heb goede verhalen gehoord over de partytreffs in Duitsland van een obese Turk hier in de buurt..quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:43 schreef StarmanFR het volgende:
Ik ben eigenlijk nog nooit in de Doubletstraat geweest, van wat ik heb gehoord schijnt het daar goedkoper te zijn maar ook iets minder lang te duren. Ik betaal dan liever wat meer en dat het iets langer duurt, en er nog enigzinds kwaliteit is.
Maar 100 euro betalen voor in de Geleenstraat? Nee, ik ben van plan nooit meer dan 50 euro te betalen. Voor 100 euro kan je naar een echte sexclub!
Duitsland nog nooit geweest. Maar ik denk dat je daar zeer goede en grote sexparty's, sexclubs hebt, van wat ik op internet heb gelezen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:44 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik heb goede verhalen gehoord over de partytreffs in Duitsland van een obese Turk hier in de buurt..
quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:13 schreef Cactus1 het volgende:
[..]
Jij denkt dat cola de soa's wel dood?
Jullie spreken uit ervaring?quote:Op vrijdag 6 september 2013 14:39 schreef Piye het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Gewoon geleenstraat gaan, dat is sowieso beter dan de wallen.
Ben zowel over de geleenstraat als de wallen gelopen dus in dat opzicht zou je kunnen zeggen dat ik uit ervaring spreek.quote:
Oh, dacht even dat je erin was gegaanquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:45 schreef Piye het volgende:
[..]
Ben zowel over de geleenstraat als de wallen gelopen dus in dat opzicht zou je kunnen zeggen dat ik uit ervaring spreek.
Wil dat eigenlijk toch wel een keer doen. Geile oostblokdames.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:48 schreef MAHL het volgende:
[..]
Oh, dacht even dat je erin was gegaan
durrrr mag allesquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:46 schreef djakkaa3033 het volgende:
[..]
Je mag helaas geen foto's maken
Ik ook maar ik ben bang dat ik er achteraf spijt van krijg en me schaam enzoquote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Wil dat eigenlijk toch wel een keer doen. Geile oostblokdames.
quote:
Staat bij mij ook op het lijstje om eens te doen. Try before you die!quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
zozo, durrtjequote:
Inderdaad, zelfs als het niet iets is waar je vaak de behoefte aan hebt, is 1 keertje gewoon leuk om eens meegemaakt te hebben. En natuurlijk eens lekker neuken met een oostblokdame.quote:Op vrijdag 6 september 2013 21:19 schreef PriesterB het volgende:
[..]
Staat bij mij ook op het lijstje om eens te doen. Try before you die!
Ik wil dit eigenlijk ook wel een keer doen, maar dan over een jaartje of 2 als ik echt shredded ben. Ik wil die dametjes gewoon een pleziertje gunnen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 20:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Hoe oud ben je eigenlijk Dima?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:39 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
Ik wil dit eigenlijk ook wel een keer doen, maar dan over een jaartje of 2 als ik echt shredded ben. Ik wil die dametjes gewoon een pleziertje gunnen.
Ja het is wel een beetjequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Naar de hoeren gaan
Leer is fatsoenlijk meiden fixen in de kroeg tazzz
Achja, dat is allemaal leuk en aardig als je goed uitziende lange knul bent, met een vlotte babbel. Niet iedereen heeft die mazzelquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:45 schreef H0D3NPYL het volgende:
Naar de hoeren gaan
Leer is fatsoenlijk meiden fixen in de kroeg tazzz
Ach joh, dat je eens naar een restaurant gaat betekent toch ook niet dat je niet kan koken?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetjeja
Maar aan de andere kant het zijn echt mooie meisjes die je ws toch nooit zou kunnen fixen
Maar toch, het is wel een beetjeja
quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef D.D.W. het volgende:
In de Doublet ben ik ook wel vaak te vinden nu het zandpad in Utrecht is opgeruimd. De lekkerste wijven kunnen neuken voor een schamele 30 - 50, wat wilt een man nog meer?
[..]
Achja, dat is allemaal leuk en aardig als je goed uitziende lange knul bent, met een vlotte babbel. Niet iedereen heeft die mazzel
Wat? Dit heb jij toch niet nodig?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:49 schreef MAHL het volgende:
[..]
Ja het is wel een beetjeja
Maar aan de andere kant het zijn echt mooie meisjes die je ws toch nooit zou kunnen fixen
Maar toch, het is wel een beetjeja
Er zijn toch levels qua vrouwen. Je hoeft niet achter de lekkerste aanquote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef D.D.W. het volgende:
In de Doublet ben ik ook wel vaak te vinden nu het zandpad in Utrecht is opgeruimd. De lekkerste wijven kunnen neuken voor een schamele 30 - 50, wat wilt een man nog meer?
[..]
Achja, dat is allemaal leuk en aardig als je goed uitziende lange knul bent, met een vlotte babbel. Niet iedereen heeft die mazzel
De lekkerste wijven kunnen neuken voor een tientje?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef D.D.W. het volgende:
Ja maar het is wel iets wat je leven lang zal achterblijven hequote:Op vrijdag 6 september 2013 22:56 schreef Piye het volgende:
[..]
Ach joh, dat je eens naar een restaurant gaat betekent toch ook niet dat je niet kan koken?
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
Wat? Dit heb jij toch niet nodig?
anders kan toch je geen stijve krijgen...quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:58 schreef H0D3NPYL het volgende:
[..]
Er zijn toch levels qua vrouwen. Je hoeft niet achter de lekkerste aan
Betalen om een mooie vrouw te krijgen.quote:Op vrijdag 6 september 2013 22:58 schreef MAHL het volgende:
[..]
De lekkerste wijven kunnen neuken voor een tientje?
[..]
Ja maar het is wel iets wat je leven lang zal achterblijven heDat je een hoerenloper bent enzo.
[..]
Hoe bedoel je?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |