abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130449544
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Er valt ook niet met je te praten joh, en ja ik heb de docu gezien anders kon ik dat niet schrijven wel?

De groeten, en veel plezier met je denkbeeldige wereld waarin zuid korea heel tof is en noord korea heel slecht en gevaarlijk.
Ik ben de afgelopen jaren drie keer in Zuid-Korea geweest, en na wat twijfels in het begin mag ik toch wel zeggen dat het idd in Zuid-Korea erg tof is. Vriendelijke mensen, lekker eten, prachtig land.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
pi_130450278
quote:
14s.gif Op zondag 25 augustus 2013 13:54 schreef BaajGuardian het volgende:
Er valt ook niet met je te praten joh, en ja ik heb de docu gezien anders kon ik dat niet schrijven wel?

De groeten, en veel plezier met je denkbeeldige wereld waarin zuid korea heel tof is en noord korea heel slecht en gevaarlijk.
:')

Moet je nodig zeggen met je veelal oneliners waarvan je eerder nog zou zeggen dat het gewoon om te trollen is als het dat al niet is. Mooi afsluiter ;(
  zondag 25 augustus 2013 @ 20:26:50 #153
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130455009
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 17:43 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik ben de afgelopen jaren drie keer in Zuid-Korea geweest, en na wat twijfels in het begin mag ik toch wel zeggen dat het idd in Zuid-Korea erg tof is. Vriendelijke mensen, lekker eten, prachtig land.
Die vriendelijk mensen, lekker eten en prachtigzijn van het land heb je ook in noord korea, ik wil enkel duidelijk maken dat het zwart witte noord korea is kwaadaardig en zuid korea is de hemel zelve absoluut niet opgaat, er is net zoveel armoede in zuid korea, alleen verkopen ze zichzelf aan het westen waardoor sommige mafioso goed kunnen leven en uitmelk stadjes bouwen, en zonodig de armen doodknallen of hun huizen wegbuldozeren om gratis plaats te maken voor een reclamebord.
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_130468602
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Die vriendelijk mensen, lekker eten en prachtigzijn van het land heb je ook in noord korea, ik wil enkel duidelijk maken dat het zwart witte noord korea is kwaadaardig en zuid korea is de hemel zelve absoluut niet opgaat, er is net zoveel armoede in zuid korea, alleen verkopen ze zichzelf aan het westen waardoor sommige mafioso goed kunnen leven en uitmelk stadjes bouwen, en zonodig de armen doodknallen of hun huizen wegbuldozeren om gratis plaats te maken voor een reclamebord.
Ik heb armoede gezien in Zuid-Korea. Als je bijvoorbeeld in Seoul of in Busan bij een willekeurig metrostation naar buiten gaat, dan zitten er altijd wel wat alcoholisten of ouderen van dagen op een houtje te bijten.

Het probleem in Noord-Korea is dat dit voor bijna de hele Noord-Koreaanse bevolking geldt.

En nee, er worden in Zuid-Korea niet zo maar armeren afgeknald of huizen weggebuldozerd. Daar heb je toch echt een Russisch, Chinees of Noord-Koreaans regime voor nodig.
Good intentions and tender feelings may do credit to those who possess them, but they often lead to ineffective — or positively destructive — policies ... Kevin D. Williamson
  Eindredactie Games maandag 26 augustus 2013 @ 10:53:06 #155
19054 crew  Oscar.
ElitePauper
pi_130471784
Hier een fotoreportage van een kerel die gewoon van zijn groep is weggelopen om zelfstandig rond te lopen:
http://www.dailynk.com/english/read.php?cataId=nk03100&num=10884
Het is jammer dat ik niet de ballen ervoor had (en in een grote groep zat. met 3 personen 2 buitenlanders in de gaten te houden is niet zo moeilijk :P) )
0% vet, Geen suiker toegevoegd
Twitter: @BuikschuiverNL
Xbox Live: Buikschuiver
Oscar, jij mag mijn landgoed als ik kom te overlijden. - Monkyyy
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:21:19 #156
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130472420
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 05:47 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

Ik heb armoede gezien in Zuid-Korea. Als je bijvoorbeeld in Seoul of in Busan bij een willekeurig metrostation naar buiten gaat, dan zitten er altijd wel wat alcoholisten of ouderen van dagen op een houtje te bijten.

Het probleem in Noord-Korea is dat dit voor bijna de hele Noord-Koreaanse bevolking geldt.
Hier ben ik het dus volledig mee oneens en is een insinuatie die nergens op gebaseerd is.
quote:
En nee, er worden in Zuid-Korea niet zo maar armeren afgeknald of huizen weggebuldozerd. Daar heb je toch echt een Russisch, Chinees of Noord-Koreaans regime voor nodig.
In Seoul (1988) werd er anders ook een hele gemeente aan sloppenwijken leeggebuldozerd omdat het er allemaal mooier moest uitzien voor het westen dat daar de olympische spelen kwam houden..
Inclusief mensen afgeknald of gevangen gezet, afhangend van of ze het slikten of niet.
pi_130472511
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:21 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hier ben ik het dus volledig mee oneens en is een insinuatie die nergens op gebaseerd is.

Ruim meer dan 30% van de bevolking is chronisch ondervoed, de gemiddelde lengte van Noord-Koreanen is 10 tot 15 cm korter dan in welk ander land dan ook, maar volgens BaajGuardian is de Noord-Koreaanse bevolking rijk en gelukkig en hebben ze voedsel in overvloed. Maar blijf maar lekker met je hoofd in je anus zitten en verkondigen dat het zo'n geweldig land is.
pi_130472558
quote:

[..]

[..]

In Seoul (1988) werd er anders ook een hele gemeente aan sloppenwijken leeggebuldozerd omdat het er allemaal mooier moest uitzien voor het westen dat daar de olympische spelen kwam houden..
Inclusief mensen afgeknald of gevangen gezet, afhangend van of ze het slikten of niet.
En het is nu 1988?
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:29:09 #159
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130472593
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:26 schreef Kper_Norci het volgende:

[..]

Ruim meer dan 30% van de bevolking is chronisch ondervoed, de gemiddelde lengte van Noord-Koreanen is 10 tot 15 cm korter dan in welk ander land dan ook, maar volgens BaajGuardian is de Noord-Koreaanse bevolking rijk en gelukkig en hebben ze voedsel in overvloed. Maar blijf maar lekker met je hoofd in je anus zitten en verkondigen dat het zo'n geweldig land is.
Elk land heeft armoedige omstandigheden door klassen, noord korea heeft sancties, daarnaast leven ze gewoon 20 jaar terug in de tijd vergeleken met ons, als je daar de term armoede op baseerd vind ik je vrij simpel. Wat weet jij nu van leven met je wifi en smartphone. Heel de wereld leefde als in noord korea nog geen 20 jaar geleden. En daar was niks mis mee.
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:29:49 #160
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130472609
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:27 schreef Lyrebird het volgende:

[..]

En het is nu 1988?
Het is over 10 jaar 2013?
pi_130472827
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2013 11:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Elk land heeft armoedige omstandigheden door klassen, noord korea heeft sancties, daarnaast leven ze gewoon 20 jaar terug in de tijd vergeleken met ons, als je daar de term armoede op baseerd vind ik je vrij simpel. Wat weet jij nu van leven met je wifi en smartphone. Heel de wereld leefde als in noord korea nog geen 20 jaar geleden. En daar was niks mis mee.
Shit, moet ik echt serieus reageren op deze diarree? :') Ik geef aan dat in Noord-Korea er serieuze ondervoeding is, wat je bijvoorbeeld heel goed kan zien aan de geringe lengte van de mensen daar. Komt BG aanzetten met wifi en smartphones en dat het er 20 jaar geleden hier ook zo aan toe ging. Oh no it didn't, laatste keer dat er serieus honger werd geleden hier was in de winter van '44-'45. Buiten het feit dat we toen al veel meer vrijheid hadden dan ze ooit gekend hebben in Noord-Korea.

Maar ga vooral je gang met N-K de hemel in prijzen, verstandige mensen weten wel beter. :W
  maandag 26 augustus 2013 @ 11:42:07 #162
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_130472904
Ik stop met deze discussie, zoek het lekker uit.
pi_130472984
quote:

Zucht... is deze onzin nu nog steeds bezig? Ik dacht je al gestopt was met trollen? Of is het geen trollen?

Als je toch zulke dingen aan het beweren ben post dan op z'n minst bronnen..
  † In Memoriam † maandag 26 augustus 2013 @ 11:52:02 #164
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_130473139
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 20:26 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dus noord én zuid Korea zijn even arm? Hoe weet jij dat?
  Trouwste user 2022 woensdag 4 juni 2014 @ 08:46:47 #165
7889 tong80
Spleenheup
pi_140696902
De Verenigde Staten en Zuid-Korea proberen Noord-Korea zwart te maken om ervoor te zorgen dat de aandacht wordt afgeleid van het feit dat de landen zelf mensenrechten schenden. Daarover heeft Pyongyang woensdag geklaagd bij de Verenigde Naties.

"Niemand minder dan de VS zelf zouden op het matje moeten worden geroepen voor het schenden van mensenrechten", schrijft de Noord-Koreaanse VN-ambassadeur in een brief aan VN-chef Ban Ki-moon. "De VS moeten inzien waarom wij het land veroordelen als vijand."

De beschuldiging komt kort nadat VN-onderzoek had uitgewezen dat Noord-Koreaanse veiligheidsfunctionarissen en misschien zelfs de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un terecht zouden moeten staan voor het stelselmatig uithongeren, martelen en vermoorden van burgers. Deze daden werden vergeleken met de misdaden ten tijde van het nazi-regime.

:P
Ik noem een Tony van Heemschut,een Loeki Knol,een Brammetje Biesterveld en natuurlijk een Japie Stobbe !
  † In Memoriam † woensdag 4 juni 2014 @ 09:13:39 #166
108371 sinterklaaskapoentje
Wie komt er alle jaren...
pi_140697325
quote:
0s.gif Op woensdag 4 juni 2014 08:46 schreef tong80 het volgende:
De Verenigde Staten en Zuid-Korea proberen Noord-Korea zwart te maken om ervoor te zorgen dat de aandacht wordt afgeleid van het feit dat de landen zelf mensenrechten schenden. Daarover heeft Pyongyang woensdag geklaagd bij de Verenigde Naties.

"Niemand minder dan de VS zelf zouden op het matje moeten worden geroepen voor het schenden van mensenrechten", schrijft de Noord-Koreaanse VN-ambassadeur in een brief aan VN-chef Ban Ki-moon. "De VS moeten inzien waarom wij het land veroordelen als vijand."

De beschuldiging komt kort nadat VN-onderzoek had uitgewezen dat Noord-Koreaanse veiligheidsfunctionarissen en misschien zelfs de Noord-Koreaanse leider Kim Jong-un terecht zouden moeten staan voor het stelselmatig uithongeren, martelen en vermoorden van burgers. Deze daden werden vergeleken met de misdaden ten tijde van het nazi-regime.

:P
En dan een jaar later reageren :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')