hoe gaat ie nu ?quote:
Ach wel weer wat beter.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:40 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
hoe gaat ie nu ?
Mooiquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach wel weer wat beter.Heb ff brood gepakt, kijken of ik dat kan eten. Gisteren een klein beetje gehakt gegeten en dat bleef ook wel binnen.
straks nasi makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:41 schreef ToT het volgende:
[..]
Ach wel weer wat beter.Heb ff brood gepakt, kijken of ik dat kan eten. Gisteren een klein beetje gehakt gegeten en dat bleef ook wel binnen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:43 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
ik voel me verdovend
Kom ik net soort van vandaanquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef ToT het volgende:
[..]Kun je mooi op operatiekamers gaan werken!
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:44 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Kom ik net soort van vandaan
Klopt moest net naar de tandartsquote:
Ah, je had een gaatje?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:45 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
[..]
Klopt moest net naar de tandarts
2quote:
Slechte mondhygiëne!quote:
ik snap wie je bedoeltquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:46 schreef ToT het volgende:
[..]
Slechte mondhygiëne!Wel 2x per dag poetsen he!!!
[/flauwe verwijzing naar een eerdere discussie hier in het topic met iemand! :') ]
quote:
Yupz dus worden ze nu gedumptquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah right!Tof!
Die zijn toch behoorlijk aan het floppen qua verkoopcijfers?
erm ...quote:
Beterrrrr!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:54 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
Yupz dus worden ze nu gedumpt
Met aardige korting,Kon hem bestellen via mn werk.
En dan weer van mn persoonlijk budget afhalen en dan kost hij mij effectief een paar 10tjes![]()
En dan is het altijd leuk speelgoed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |