Je hoeft ook niet met saté te ontbijten hequote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:25 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja ik moet ook nog ontbijten, maar heb nog nergens echt zin is sinds ik maandag het glazuur uit de pot heb zitten kotsen!
Nee, sorry, je hebt gelijkquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef Uccie het volgende:
[..]
Dat geldt niet voor alle soorten pijn
Hehehe die troep heb ik gelukkig niet meer in huis.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:27 schreef D. het volgende:
[..]
Je hoeft ook niet met saté te ontbijten he
Maar had jij niet 'maar' 4 stokjes?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Hehehe die troep heb ik gelukkig niet meer in huis.
Die vent kennende had ik gewoon ook eerst 1 stokje moeten proberen en de rest voor de volgende dag moeten bewaren. Ik WEET dat die vent alles behalve hygiënisch is!
Die is immuunquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had jij niet 'maar' 4 stokjes?
Hoe is hij er aan toe?
* Uccie kijkt op klokquote:
Nou laat ik het zo zeggen:quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:29 schreef D. het volgende:
[..]
Maar had jij niet 'maar' 4 stokjes?
Hoe is hij er aan toe?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor mij welquote:
quote:
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen:
(ranzig)bedankt voor mijn wtf moment van deze dagSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:33 schreef ToT het volgende:
[..]
Nou laat ik het zo zeggen:
(ranzig)JammieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:34 schreef gianni61 het volgende:
[..]
bedankt voor mijn wtf moment van deze dag
Ach dit zijn nog de minst erge dingen die ik bij die vent heb meegemaakt!quote:
hoe kan zo'n ransaap nog een vrouw en kind in huis krijgenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach dit zijn nog de minst erge dingen die ik bij die vent heb meegemaakt!
Wat dapper om die saté te eten danquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:35 schreef ToT het volgende:
[..]
[..]
Ach dit zijn nog de minst erge dingen die ik bij die vent heb meegemaakt!
Geïmporteerd!quote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hoe kan zo'n ransaap nog een vrouw en kind in huis krijgen
fixedquote:Op woensdag 21 augustus 2013 12:36 schreef D. het volgende:
[..]
Wat ongelofelijk dom om die saté te eten dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |