Goed idee! Ik zeg hem even een uurtje stil te blijven zitten met een koud lappie om.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef computergirl het volgende:
Je zou het kunnen koelen met iets kouds
Bevroren Bultje!quote:
Bruut!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Stukje Leukopor gebruiken
Blijft wel kleven
Hahaha, 't arme Schaapie heet nu al Bultje ipv Blauwtje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bruut!![]()
Ik stuur Bultje op je af! Hij viel me net aan. En de mamma. En de voerbak. En het speeltje. En zichzelf.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
*vibes stuurt*
Water gooien. Hmm...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Het Bultje (oftewel de kogel) is door de kerk: Blauwtje gaat in overleg met de baasjes morgen verhuizen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Het Bultje (oftewel de kogel) is door de kerk: Blauwtje gaat in overleg met de baasjes morgen verhuizen.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Whiiiiiiiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Ze heeft al een nieuwe naam, er zijn al speeltjes in huis gehaald én ze nemen een oude krabpaal mee voor het asiel. Aan Twiggy zal het niet liggen dat het misgaat en aan de (potentiële) nieuwe baasjes denk ik ook niet. Zou echt heel raar moeten lopen als die morgen niet gaat verhuizen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan zaterdag Twiggy (optimistisch he), hoe heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |