Wat een mooiequote:Op maandag 26 augustus 2013 16:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
Foto's!
Staatsieportret:
[ link | afbeelding ]
Zielig in z'n kooi![]()
[ link | afbeelding ]
Etendterwijl Pol hem goed in de gaten houdt
[ link | afbeelding ]
En een flimpje waarin hij rondstuitert!
[ link | afbeelding ]
Filmpje is een beetje donker en ja ik moest nog stofzuigen, maar dat durf ik nog niet te doen.
Oh, lagen die nog bij jou?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:35 schreef Cat22 het volgende:
Ben je de kleefstrips vergeten mee te nemen?![]()
Speelse ridder!
Brave Puma!
Dappere Pol!
Laf o laf!
Ik ben er ook heel blij mee!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:39 schreef Oognip het volgende:
Zie de ridder naar beneden kukelen en verdwaasd om zich heen kijkenPol wilde met hem spelen
Gaat goed PB!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 13:05 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Oh, lagen die nog bij jou?
[..]
Ik ben er ook heel blij mee!Best ok voor een dag 4!
quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:35 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb weer wat geleerd.![]()
De dierenarts gaat ervanuit dat hij een lokale ontstekingsreactie heeft op de enting. Die is precies op die plek gezet en blijkbaar kan dat na een week nog tot uiting komen. Ruimt het lichaam vanzelf op en over een week of twee zou blauwtje weer bultloos moeten zijn.![]()
Omdat hij het voor de rest supergoed doet ga ik hem daarvoor niet hier houden. Ik kan het nog tot vrijdag aankijken in ieder geval.
Leuk filmpjequote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:32 schreef PaarsBeestje het volgende:
Whehehe...
[ link | afbeelding ]
Tegen Pol trekt hij nog net niet een lange neus, voor de Puma heeft hij een heilig ontzag als ze op de grond zit en dichterbij wil komenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:45 schreef Disana het volgende:
[..]
Leuk filmpjeHij ziet er niet echt uit alsof hij onder de indruk is van de andere katten.
Dat is juist zó leuk dat speelse gestuiter. En hij stuitert dan wel 2 uur achter elkaar, maar daarna moet hij 4 uur slapen om bij te komen, dus in feite gebeurt dat twee keer per dag en wordt er de rest van de dag een beetje gedoezeld en geslapen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:16 schreef computergirl het volgende:
Ik zat ook te denken aan een kitten voor naast mijn Troela, maar ik wordt een beetje moe van al dat hyper gedoe![]()
![]()
Frasier slaapt ook nog veel en hij is 3 jaarquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:34 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Dat is juist zó leuk dat speelse gestuiter. En hij stuitert dan wel 2 uur achter elkaar, maar daarna moet hij 4 uur slapen om bij te komen, dus in feite gebeurt dat twee keer per dag en wordt er de rest van de dag een beetje gedoezeld en geslapen.
Natvoerrrr!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 17:12 schreef PaarsBeestje het volgende:
Oh Cat? Natvoer!![]()
(en dan niet alleen de brokjes aflikken dus!)
Ik vind het een leuk drietal. Pol verveelt zich geen seconde meer en heeft haar speelkameraadje. De Puma kan gezellig de theemuts uithangen en de ridder vermaakt zich kostelijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 11:01 schreef Holyme het volgende:
PB, wat gaat het al goed! Wat fijn, lekker stel heb je zo
quote:Op woensdag 28 augustus 2013 17:59 schreef PaarsBeestje het volgende:
[..]
Ik vind het een leuk drietal. Pol verveelt zich geen seconde meer en heeft haar speelkameraadje. De Puma kan gezellig de theemuts uithangen en de ridder vermaakt zich kostelijk.
Zojuist heeft de Puma uitgebreid de kop en kont (lekkere combinatie wel in één sessie) van de kleine gewassen. Volgens mij is het acceptatieproces best in orde. Mits hij niet te wild doet.. want daar houdt de Puma niet van![]()
Ik moest vanmiddag een paar uurtjes naar het werk en ik vertrouw ze met z'n 3-en nog niet dusdanig dat ik ze alleen durf te laten dus de ridder moest verplicht opgesloten worden. Nou daar was hij het niet mee eens!Gillen! Dat er zoveel geluid uit zo'n boos lijfje kan komen!
Hoe is het met BultigeBlauwtje?quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 14:35 schreef Cat22 het volgende:
En ik heb weer wat geleerd.![]()
De dierenarts gaat ervanuit dat hij een lokale ontstekingsreactie heeft op de enting. Die is precies op die plek gezet en blijkbaar kan dat na een week nog tot uiting komen. Ruimt het lichaam vanzelf op en over een week of twee zou blauwtje weer bultloos moeten zijn.![]()
Omdat hij het voor de rest supergoed doet ga ik hem daarvoor niet hier houden. Ik kan het nog tot vrijdag aankijken in ieder geval.
Gaarne! Want het is gewoon gedoe. Teleurgestelde baasjes die nóg langer moeten wachten, eenzaam Bultje als moeders zaterdag verhuist en mijn team wat de aandacht dan nog steeds moet delen.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 19:52 schreef BlueEyes het volgende:
Ik ga positieve bultslinkvibes sturen!
Goed idee! Ik zeg hem even een uurtje stil te blijven zitten met een koud lappie om.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:05 schreef computergirl het volgende:
Je zou het kunnen koelen met iets kouds
Bevroren Bultje!quote:
Bruut!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:33 schreef BlueEyes het volgende:
Stukje Leukopor gebruiken
Blijft wel kleven
Hahaha, 't arme Schaapie heet nu al Bultje ipv Blauwtje!quote:Op woensdag 28 augustus 2013 20:39 schreef Cat22 het volgende:
[..]
Bruut!![]()
Ik stuur Bultje op je af! Hij viel me net aan. En de mamma. En de voerbak. En het speeltje. En zichzelf.
Ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 07:40 schreef PaarsBeestje het volgende:
*vibes stuurt*
Water gooien. Hmm...
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Het Bultje (oftewel de kogel) is door de kerk: Blauwtje gaat in overleg met de baasjes morgen verhuizen.
quote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Het Bultje (oftewel de kogel) is door de kerk: Blauwtje gaat in overleg met de baasjes morgen verhuizen.
Gelukkig maarquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Whiiiiiiiquote:Op donderdag 29 augustus 2013 19:32 schreef Cat22 het volgende:
Ze heeft al een nieuwe naam, er zijn al speeltjes in huis gehaald én ze nemen een oude krabpaal mee voor het asiel. Aan Twiggy zal het niet liggen dat het misgaat en aan de (potentiële) nieuwe baasjes denk ik ook niet. Zou echt heel raar moeten lopen als die morgen niet gaat verhuizen.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 21:39 schreef BlueEyes het volgende:
[..]
En dan zaterdag Twiggy (optimistisch he), hoe heerlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |