ik ben er niet bang voor dat jij ooit moet gaan roken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:05 schreef tijnbrein het volgende:
Wachten evendus als ik ooit seks ga hebben, moet ik ook nog gaan roken
Heb je al rokerstanden?quote:
Weet ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:06 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
ik ben er niet bang voor dat jij ooit moet gaan roken.
ik heb geen tandenquote:
ook goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:17 schreef Macrador het volgende:
[..]
Alleen zou er orgasmes moeten staan.
Je kunt toch moeilijk tussen elk orgame een peuk gaan roken? Dat haalt het tempo er wel een beetje uit. Of tegenwoordig toch. Vorige keer kwam ze 3 keer instant achter elkaar ik wist even niet wat er gebeurdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:21 schreef Good.vs.Evil het volgende:
[..]
orgasme >> peuk >> orgasme? Ook prima
ik las orgasme. Ik ben te stoned om alles in een keer goed te lezen. En ik heb mijn bril niet opquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk tussen elk orgame een peuk gaan roken? Dat haalt het tempo er wel een beetje uit. Of tegenwoordig toch. Vorige keer kwam ze 3 keer instant achter elkaar ik wist even niet wat er gebeurde
niet ninja genoegquote:
das knap, ik kan dat niet hoor....quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:22 schreef Macrador het volgende:
[..]
Je kunt toch moeilijk tussen elk orgame een peuk gaan roken? Dat haalt het tempo er wel een beetje uit. Of tegenwoordig toch. Vorige keer kwam ze 3 keer instant achter elkaar ik wist even niet wat er gebeurde
oh jawel, ik heb dat op den duur ook wel, maar daar krijg je echt spierpijn vanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das knap, ik kan dat niet hoor....
Ik dacht zij ook niet want ze kan normaal maar 2 keer en dan wordt het meestal wat te gevoelig etc, maar misschien was het omdat we dan eindelijk het huis alleen hadden en het de laatste keer was voor lang geen idee of ik iets beter deed. Herp derp.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:26 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
das knap, ik kan dat niet hoor....
Succes met vinden!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:31 schreef LovelyLady het volgende:
Achja....
Ik ga de douche opzoeken. Fijne avond
ja prima he, gaat zo zijn gangetjequote:
Ik wil in het weekend lekker weerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:32 schreef AldoTheApache het volgende:
[..]
ja prima he, gaat zo zijn gangetje![]()
en vanaf morgen lekker weer
ow, dat boeit me niet zo eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil in het weekend lekker weer.
Dat word het ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 23:33 schreef muhahaha het volgende:
[..]
Ik wil in het weekend lekker weer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |