Stoners:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:39 schreef Moira. het volgende:
Oké, dus TS is stoned.
En het Hash&Wiet topic in UVT is niet zo actief en die posters zijn niet altijd stoned.
Dus ik denk zo, er zijn vast wel meer FOK!kertjes die stoned zijn
En als je stoned bent is het altijd chill om met ook-stonede mensen te praten want die begrijpen je gewoon terwijl de wereld om je heen zo snel gaat en toch de tijd zo langzaam.
Maar goed, post hier dus als je stoned bent
SPOILER: vaste users, en een paar onvaste usersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chillen muziekmixje bij de eigen Stu:quote:Op woensdag 16 januari 2013 21:45 schreef múrp het volgende:
even kijken wat dit kuttopic oplevert...
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Alles is origineel, behalve meubels enzo
Hij doet het al.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Sardu het volgende:
[..]Steam
Maar doet ie het zonder gekraakte meubels wel?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck, je bent bijna 25 jaar op de aardkloot en hebt nooit courgette op? Can not
Dat duurde bij mij ook tot ik op mezelf ging wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
What the fuck, je bent bijna 25 jaar op de aardkloot en hebt nooit courgette op? Can not
Succes. Simsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Hij doet het al.eeuwige laadtijden here we go
Moest alweer giechelen om auberginesquote:
True, ik blijf nu bij mijn moeder wonen en op mijn 18e gaat mijn zus een kamer kopen en dan ga ik gewoon bij haar wonen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:59 schreef Moira. het volgende:
[..]
Dan is dat juist om van te leren hoe het wél moet, niet om je kind hetzelfde aan te doen als jij hebt gehad.
Maargoed daar kun je verder ook niks aan doen.
Zou gewoon lekker proberen om ff een paar jaartjes begeleid te wonen in weet ik veel waar je naar school gaatEn dan op je 18e lekker op kamers te gaan.
Denk dat je jezelf een groot plezier doet om al dat gezeik op afstand te houden en een fijne leefomgeving voor jezelf te creëren
Mijne is leukerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:00 schreef Moira. het volgende:
[..]
Nou, vooruit
Mijn TT was "Met Sims 3 en falende ouders." en dan eenPI
Die rechterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:03 schreef Amarantha het volgende:
De leggings die ik heb gekocht via Ebay die passenGing er vanuit dat ik er never nooit niet in ging passen
[ afbeelding ]
De linker is vooral bedoeld voor feestjes. Ze hebben me ¤3,50 per stuk gekost incl. verzendkosten
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle auberginequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Sardu het volgende:
[..]
Succes. Sims
[..]
Moest alweer giechelen om aubergines
ok miaschien toch nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:04 schreef Vaseline_ het volgende:
[..]
van het weekend zitten (letterlijk) rekken en strekken met een mooi bolle aubergine
uiteindelijk paste hij
hahahha
...
nee nu niet
ga zo fitness doen
...
daarna heb ik wel zin...pfff
dus als iemand ook wilt
laat maar weten
Ons alles MiVer.
wat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
ibuprofen is wel een sedatief dat ik graag zou misbruiken
Verklaar u nader..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Trollscience het volgende:
ibuprofen is wel een sedatief dat ik graag zou misbruiken
Ik heb er niet zo heel veel mee op kleding verder. Heb wel galaxy wallpapers nu als background op de pc maar één legging vind ik wel genoeg galaxy in mijn kleding kast. Wellicht nog een keer een rokje ofzo.. dat is ook nog wel leukquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:07 schreef Snowbells het volgende:
[..]
Galaxy printjes. Ik wil nog eens een galaxy trui halen.
nawwquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:02 schreef Unscrewed het volgende:
[..]
True, ik blijf nu bij mijn moeder wonen en op mijn 18e gaat mijn zus een kamer kopen en dan ga ik gewoon bij haar wonen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |