abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130287621
Nav van de discussie in het OUD FB topic is besloten het lijstje in dit topic te laten vervallen.
Alle OUD-users en hun kindjes die daar behoefte aan hadden, kun je terugvinden in het verjaardagslijstje op de Fok!wiki:

http://wiki.fok.nl/index.php/Ouder%28s%29_Kalender

Voel je vrij om daar je eigen gegevens aan te passen
All I need is for my man to live up to his role
Onwetendheid is zaligmakend (Nalby)
pi_130287642
Mn eerste dreumes topic *O*
pi_130287858
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 20:47 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Ohw kijk daar heb je het al :9
Verkopen? :P
Prima !
pi_130289409
Ik denk niet dat zo'n tentje voor ons zou werken. Maar vind het ook geen punt om het campingbedje mee te nemen als we met de auto gaan. En anders huren we een bedje, daar let ik wel op bij het boeken.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130289532
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:12 schreef Phaidra het volgende:
Ik denk niet dat zo'n tentje voor ons zou werken. Maar vind het ook geen punt om het campingbedje mee te nemen als we met de auto gaan. En anders huren we een bedje, daar let ik wel op bij het boeken.
Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapen O+ Maar helaas :{
pi_130289861
Oh als ik een hotel boek let ik altijd op de kindvriendelijkheid ja! en ik zet altijd bij dat ik graag een baby bedje bij wil :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_130289926
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:14 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Het had mij zo ideaal geleken als ze er in het park/bos in zou slapen O+ Maar helaas :{
Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergeten -O-. Meneer slaapt alleen in een verduisterde kamer en in de auto.

In mijn hoofd was het zo idyllisch idd, dagje in het park (op zo'n enorm picknickkleed) met lief en baby en na een uurtje of 2 baby lekker slapen in de schaduw terwijl papa en mama ernaast suffen, boekje lezen en rustig bijkletsen...

:')
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_130289976
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef bitterend het volgende:
Oh als ik een hotel boek let ik altijd op de kindvriendelijkheid ja! en ik zet altijd bij dat ik graag een baby bedje bij wil :Y
Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:21:45 #9
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_130290021
Timejumper we hebben hem altijd gebruikt als de situatie het eens nodig acht en nooit problemen gehad. Soms moet je er even bij blijven zitten 5 minuten maar dat vind ik geen probleem.

Bitterend de campingbedjes die ik zag in vakantiehuisjes hadden een net zo dik matrasje. Viel me best tegen hoe dun die waren.
Het is maar voor max een paar weekjes op vakantie achter elkaar en hij slaapt er prima op.
Scheelt me toch een bak met ruimte. Ik zou anders een bedje huren bij de stacaravan maar nooit een heel campinbedje mee zeulen. Geen plek voor in de auto.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_130290046
quote:
10s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:20 schreef Phaidra het volgende:

[..]

Dat kan ik met mijn stuiterbal ook vergeten -O-. Meneer slaapt alleen in een verduisterde kamer en in de auto.

In mijn hoofd was het zo idyllisch idd, dagje in het park (op zo'n enorm picknickkleed) met lief en baby en na een uurtje of 2 baby lekker slapen in de schaduw terwijl papa en mama ernaast suffen, boekje lezen en rustig bijkletsen...

:')
Dat _O_
Wat omschrijf je dat geweldig !
pi_130290397
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:28:18 #12
244125 laziness
pi_130290440
Misschien komt het nog dames.
De mijne was een lastige slaper eerste 1,5 jaar en slaapt nu wel op het strandje of op een kleedje in de tuin terwijl we er naast ouwehoeren
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:28:20 #13
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130290444
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Begin trouwens nu te twijfelen. Het buiten lopen gaat steeds beter. Kan het dan nog even op aapies of die klompslofjes ( als het weer het toe laat ?) ?
ja natuurlijk kan dat! :Y
pi_130290483
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:21 schreef kleinzusje het volgende:

[..]

Wat vind je kindvriendelijk voor een dreumes op vakantie ? Kan wel wat tips gebruiken.
Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:29:12 #15
244125 laziness
pi_130290507
quote:
5s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:27 schreef kleinzusje het volgende:
Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.
pi_130290750
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef laziness het volgende:
Misschien komt het nog dames.
De mijne was een lastige slaper eerste 1,5 jaar en slaapt nu wel op het strandje of op een kleedje in de tuin terwijl we er naast ouwehoeren
Dan wacht ik even met verkopen. Misschien werkt de peuterversie dan volgend jaar.
pi_130290844
Arme TJ :D
pi_130290877
quote:
1s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:29 schreef laziness het volgende:

[..]

Ja hoor. Pas bij een maand of drie stevig lopen worden schoentjes aangeraden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef PureEvil het volgende:

[..]

ja natuurlijk kan dat! :Y
Vandaag vond ik het er zo wankeltjes uitzien buiten dat ik echt begon te twijfelen. Ik zie al die kleintjes met sandalen. Maar ze loopt prima, het is niet nat en ik ga inderdaad liever wat later "echte schoentjes " kopen
pi_130290890
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef bitterend het volgende:
Arme TJ :D
:D
pi_130290937
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2013 21:28 schreef bitterend het volgende:

[..]

Ik ben zelf meer van de B&B dan hotels..ze hebben een huiselijke sfeer vind ik en je voelt je vrijer..wij gaan volgende week op vakantie naar een b&b in Portugal van een Nederlandse stel die ook kinderen heeft. Er is een zwembad, zandbak, Speelgelegenheid buiten..dat soort dingen let ik op!
^O^
Ga je bij de meet wel even uithoren ;)
pi_130291050
Zoë lastig. Hier hebben we gelukkig al lange tijd geen nachtelijke perikelen gehad. Als hij huilt is het aan de borst drinken en dan verder slapen.

Troeta Wat een lichte slaper. Word ze ook wakker als haar kamerdeur dicht is?

Sonnetje muur kussen ;) onze uk kust/ kopt ook weleens tegen houten hoofdeinde/ muur of tafel aan.

Soesa, ik gebruik ook fok posts als geheugensteun. Dat herinnert me dat ik een heleboel bij te werken heb: photo's en verhaaltjes voor beide kids. Raar trouwens van dat verjaardagsgedoe: de precieze dag is toch het minst belangrijke.

Hier vaak ook moeilijk met slaapjes de laatste tijd. Hier komt er dan ook de helft van zijn gebit door. Vandaag op het kdv maar 3/4 geslapen. Dus vanavond was naar bed gaan geen issue :)
Carpe Diem- Pluk de Dag
Life is unfair and then you die
Wat U niet wil dat u geschiedt doe dat ook een ander niet
pi_130291755
Ja, uhm..... Kan iemand me vertellen waar het afgelopen jaar gebleven is?

Nou....Hieperdepiep dan maar.... sinds afgelopen zaterdag is mn kleine meisje geen baby meer :o

[img]http://http://i301.photobucket.com/albums/nn41/XXXvamperoticaXXX/995167_505097962912676_1132374263_n_zpsc8e504ca.jpg[/img]

No farewell could be the last one.
If you long to meet again...
pi_130291876
Oww kiek tan O+ Gefeliciteerd met je kind! (geen idee hoe ze heet :9 )
pi_130292235
Wat leuk ! Gefeliciteerd *O* Nieuwe dreumes erbij !
  dinsdag 20 augustus 2013 @ 21:58:06 #25
159615 PureEvil
Everybody Lies.
pi_130292295
Gefeliciteerd Vamp! Wat een leukerd! O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')