datquote:Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
Als je vriendin gewoon een aantrekkelijke meid/vrouw is, dan maakt die kut ook niet zoveel meer uit. Volgens mij wordt er 'op papier' moeilijker over gedaan dan in het echte leven.
Ja, net als kleine piemels zeker?quote:Op dinsdag 10 september 2013 22:22 schreef Fera het volgende:
Als je vriendin gewoon een aantrekkelijke meid/vrouw is, dan maakt die kut ook niet zoveel meer uit. Volgens mij wordt er 'op papier' moeilijker over gedaan dan in het echte leven.
Dus als jouw vriendin een minder mooi kutje heeft dan voelt het ook minder lekker als het licht uit is?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja, net als kleine piemels zeker?
Hebben we het nou over mooi of lekker voelen?quote:Op donderdag 12 september 2013 10:03 schreef they_hatin het volgende:
[..]
Dus als jouw vriendin een minder mooi kutje heeft dan voelt het ook minder lekker als het licht uit is?
Wow.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:57 schreef BenBeun het volgende:
Ik heb eens een scharrel gehad die in opgewonde staat ineens 10 cm lip erbij kreeg. Daar sta je wel weer even van te kijken ja..
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:19 schreef rozecroc het volgende:
Toch altijd jammer dat je van tevoren op geen enkele wijze ergens uit kan afleiden of je met een platgeslagen vlinder of een strakke teen te maken gaat krijgen. Hier zouden ze gekleurde armbandjes voor moeten bedenken.
Precies je moet het zien als een stukje luxe bij de relatie als het allemaal mooi is....maar zolang die niet 10 cm dik is, valt het voor een vrouw te overleven en is het gewoon prettig qua gevoel....quote:Op donderdag 12 september 2013 13:02 schreef pasopikbijt het volgende:
Ik ben dan misschien toch wat oppervlakkig op dit gebied. Ik vind het echt wel leuker als het er allemaal een beetje goed uitziet, in verhouding enzo. Ik vind dat geslachtsdelen op hun manier wel mooi kunnen zijn. Kunst, nee. Leuk om naar te kijken, kan zeker wel.
Het is dat ik niet echt ervaring heb met anderen dan mijn huidige vriend waar ik 5 jaar mee samen ben. Ik vind zijn piemel er leuk/mooi/geil uitzien, maar als het minder was dan had ik natuurlijk niet minder van hem gehouden.
Ach, mijn vriendin is 43 en is nog steeds mooi strak (is nog nooit een kind doorheen gegaan). Zij is wat je een innie noemt, dus dat de schaamlippen bijna niet zichtbaar zijn. Ik vind het er wel mooi uit zien en vind niet dat het iets onvolwassens heeft.quote:Op maandag 9 september 2013 15:42 schreef Wazzim het volgende:
wtf gast, het is juist mooi om de binnenste schaamlippen te zien. Ik vind juist die strakke vagina's er apart uitzien, alsof ze nog niet 'volwassen' geworden zijn.
Nee, je kan er ook weinig aan veranderen hequote:Op zaterdag 14 september 2013 19:49 schreef PalmRoyale het volgende:
Ik vind het er wel mooi uit zien en vind niet dat het iets onvolwassens heeft.
Inderdaad. Alsof 3 cm meer of minder flap daaronder je meer of minder vrouw maakt. Vrouwen raken zo beledigd als mannen iets [negatiefs] zeggen over grote schaamlippen, maar zelf maken ze genoeg commentaar over erg kleine schaamlippen. Dat is net zo goed kwetsend en beledigend. Beide zijn prima, geen van beide verdienen het afgekraakt te worden.quote:Op zaterdag 14 september 2013 20:57 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Nee, je kan er ook weinig aan veranderen heHet lijkt mij best beledigend om zoiets te horen. Je ziet toch wel dat ze een volwassen vrouw is? Pff tss.
Geen idee. Geen ervaring mee.quote:Op donderdag 12 september 2013 10:01 schreef DroogDok het volgende:
[..]
Ja, net als kleine piemels zeker?
en 80% van alle feiten zijn verzonnen.. wat een kut kickquote:Op woensdag 16 oktober 2013 19:46 schreef jakeson het volgende:
20% heeft vrijwel geen kleine schaamlippen en 80% heeft dus deze wel, ik bedoel hiermee kleine schaamlippen die groter zijn dan de grote.
Had god het dus volgens de stats niet beter kunnen omdraaien hoe hij die noemde
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |