De Vagina is van iedere vrouw zoiezo iets anders, maar het verouderings-proces gaat niet erg snel hoor, dus die vagina zal voorlopig nog wel dat uiterlijk blijven houden ......no-problemquote:
Ok dat is goed nieuwsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef F1978 het volgende:
[..]
De Vagina is van iedere vrouw zoiezo iets anders, maar het verouderings-proces gaat niet erg snel hoor, dus die vagina zal voorlopig nog wel dat uiterlijk blijven houden ......no-problem
Dat gaat helemaal goedkomen jongen, je zal van het aangezicht geil blijven, keer op keer, trust mequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:24 schreef Marco1989 het volgende:
[..]
Ok dat is goed nieuwskinderen zitten ook nog niet in de planning, dus hoop dat t zo blijft dan
ouch.....die was in de roos.. of was het nou tegen de ballenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:33 schreef poepeneesje het volgende:
Ach, je hebt ook verschil in penissen, wellicht heeft je vriendin wel weer pech met jou penis, heft het elkaar een beetje op.
Bewonder jij nooit wat je likt? Ik welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:34 schreef DroogDok het volgende:
Dat ding is toch niet om naar te kijken?
ja dat, een kut zonder schaamheuvelquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:21 schreef TNA het volgende:
Ik vind het helemaal geen mooie vagina, lijkt wel van een peuter man
Behaarde kutjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 21:40 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ja dat, een kut zonder schaamheuvel![]()
ik heb maar één 'flabberkut' gehad, alsof 99% van de vrouwen een broodje vleesch heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 22:01 schreef weetiktochniet het volgende:
1989, dus je bent 24, je hebt twee vriendinnen gehad die allebei toevallig de perfecte vejayjay hadden?
Ik geloof er niks van! Stiekem ben je 15
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:15 schreef Marco1989 het volgende:
Want 24 is nou ook niet super jong toch!
Bij sommigen lijkt het net of er een balzak onder hangt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:30 schreef msacras het volgende:
Niet zoals sommigen van deze dus? http://poezenboek.nl/
Ik moet zeggen dat het bij mij ook allemaal vrij strak zit, geen naar buiten hangende binnenste schaamlippen e.d. Ik was dan ook vrij verbaasd over sommige foto's uit bovenstaande link. Maar inderdaad, iedere vagina is anders, blijkbaar heb je gewoon geluk.
[..]
mijn ogen
quote:
Dit! Het is juist leuk als je nog wat ziet ipv alleen een minimaal sneetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:21 schreef TNA het volgende:
Niet waarquote:Op woensdag 21 augustus 2013 14:43 schreef jpg97 het volgende:
Vagina's zijn per definitie niet mooi. Gewoon een zooitje ongeregeld.
Schoonheid is per definitie subjectief. Een wellus/nietus discussie is dan ook zinloos.quote:
Eens.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef oLexie het volgende:
Vind alleen een spleetje juist geen fuck aan, likt helemaal niet lekker. Binnenste lipjes moeten er wel een beetje aanwezig zijn, lekker sabbelen enzo.
Hoe the neuq weet jij hoe een peuter haar vagina eruit ziet?!quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 20:21 schreef TNA het volgende:
Ik begin ook helemaal niet met een wellus/nietus discussie. Ik bedoelde te zeggen dat "per definitie niet mooi" niet waar is.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:04 schreef jpg97 het volgende:
[..]
Schoonheid is per definitie subjectief. Een wellus/nietus discussie is dan ook zinloos.
Wellusquote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:43 schreef koningmakreel het volgende:
[..]
Ik begin ook helemaal niet met een wellus/nietus discussie. Ik bedoelde te zeggen dat "per definitie niet mooi" niet waar is.
Daar zit wat in ja...quote:Op woensdag 21 augustus 2013 15:09 schreef oLexie het volgende:
Vind alleen een spleetje juist geen fuck aan, likt helemaal niet lekker. Binnenste lipjes moeten er wel een beetje aanwezig zijn, lekker sabbelen enzo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |