Oké thanks!quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:35 schreef Ordinateur het volgende:
[..]
Ik heb ook een keer zo'n busje naar Almere gebracht, en hij pas inderdaad gewoon door de deur. Alleen de antenne maakt wat geluid. De auto zelf is niet bijzonder, behalve dat de handrem geloof ik links van de stoel.
Geen idee joh. Ik loop door Berlijn en zie op eens dit ding. Ik zeg tegen mijn vriendin: lachen dat ding kost een miljoen. Nou hop, fotootje en zulks. Kom ik er in het hotel achter dat dit de speciale editie is en wel iets meer kost dan een miljoenquote:Op dinsdag 27 augustus 2013 23:39 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Hé Joppie weet je toevallig welk nummer dit is?
Michel Perridon heeft naast z'n normale Veyron en z'n Gran Sport ook nog een Super Sport WRC edition besteld. Hij schijnt nummer 1 te krijgen, dus misschien wel deze?
Gewoon 3 Veyron's in je garage...
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.quote:Op dinsdag 27 augustus 2013 12:26 schreef QuiCk01 het volgende:
Huh ik zit nu die inname bij die grote in Breda te checken, maar die is helemaal veranderd!
Zelf opzoeken waar je moet parkeren, formulieren zelf kopieren en geen handtekening meer nodig. Nu is het echt een fabriek...
Maar goed, morgen:
Alphen - Meerkerk in Fiat Ducato
Nieuwegein - Apeldoorn Renault Megane
Apeldoorn - Almere Citroen Jumpy
Iemand ervaring met Jumpy? Die moet nog wel onder die balk door kunnen toch in Almere?
Nog nooit zo'n ding gereden dus geen idee hoe hoog die is.
Scheelt.. Die mensen hadden er ook altijd teveel zin in..........quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef zazzel het volgende:
[..]
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.
Ik ben er vandaag niet geweest, maar zo stond het wel in de ritinfo inderdaad. Ben benieuwd hoe dat gaat.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 14:02 schreef zazzel het volgende:
[..]
Zelf kopiëren? Dus je hoeft degene achter de balie niet meer lastig te vallen. Opzich vond ik het daar altijd wel prima, gewoon in het gele of blauwe vak parkeren en een krabbeltje halen.
Haha lekkere actie gehehe. SuperSport is altijd al vet en een WRC-edition is helemaal vet als je die ziet.quote:Op woensdag 28 augustus 2013 05:53 schreef joppie_saus het volgende:
[..]
Geen idee joh. Ik loop door Berlijn en zie op eens dit ding. Ik zeg tegen mijn vriendin: lachen dat ding kost een miljoen. Nou hop, fotootje en zulks. Kom ik er in het hotel achter dat dit de speciale editie is en wel iets meer kost dan een miljoen
Met de bus van Alkmaar naar Leeuwarden?quote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:33 schreef trolley het volgende:
Morgen een ritje Wieuwerd - Alkmaar. Vanaf Alkmaar 3 uur en 11 minuten terug OV'en!![]()
Bijna! Met de bus van Alkmaar naar Sneekquote:Op woensdag 28 augustus 2013 18:43 schreef Rubenr3 het volgende:
[..]
Met de bus van Alkmaar naar Leeuwarden?
Ben echt benieuwd wat je van die 114i vindt. Ik had laatst hagelnieuwe 116d mee en die vond ik eigenlijk al teweinig kracht hebben voor een BMW. Op papier is die 114 echt bmw-onwaardig vind ik.quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:15 schreef gehaktstaaf123 het volgende:
Morgen Groningen - Eindhoven en Breda - Leek. Megane en 114i.
Was trouwens vanochtend ook al bij de grote in Breda, was even uitzoeken hoe ik zelf m'n tankbonnetje gekopieerd kreeg, maar het is gelukt!
Dwars de kruising over zal in ieder geval niet lukken..quote:Op donderdag 29 augustus 2013 16:19 schreef QuiCk01 het volgende:
[..]
Ben echt benieuwd wat je van die 114i vindt. Ik had laatst hagelnieuwe 116d mee en die vond ik eigenlijk al teweinig kracht hebben voor een BMW. Op papier is die 114 echt bmw-onwaardig vind ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |