Planes, Trains & Automobilesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:45 schreef ChesterPerry het volgende:
kan ik iemand die verstand van auto's heeft met name onderdelen hier ff gauw via dm een vraag stellen?
Doe ik voor mu sgatjuquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:08 schreef JackieBrown het volgende:
Die mascotte is wel heet btw.. thanks daarvoor etha
geen dextrose in huis?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier gigantisch in te storten, vlak voordat ik wil gaan sporten, iemand nog iets om dit tegen te gaan? Geen bananen in huis helaas.
Niet zo een kankerpoot zijn en gewoon dat ijzer pompen, je bent toch godverdomme geen homoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:16 schreef no1uknow het volgende:
ik zit hier gigantisch in te storten, vlak voordat ik wil gaan sporten, iemand nog iets om dit tegen te gaan? Geen bananen in huis helaas.
wie weet, welke leuke chick er rond looptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:20 schreef no1uknow het volgende:
[..]
nop maar misschien moet ik gewoon van de bank afkomen
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erinquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:19 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
Niet zo een kankerpoot zijn en gewoon dat ijzer pompen, je bent toch godverdomme geen homo
Ik maak die dingen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erin
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:24 schreef no1uknow het volgende:
[..]
't is dat ik te lui ben om het te maken maar ik zie het al helemaal voor me zo'n motivational pic van Arnold met deze tekst erin
ja gvd was net gemotiveerd komt die kankerzyzz weer voorbij op m'n beeldscherm hele humeur naar de klotequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 17:32 schreef Beach het volgende:
en nog één
als je nu niet wilt knallen weet ik het ook niet meer no1uknow
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |