Zeker, maar dat heb ik nog veel meer bij Lostquote:Op zondag 25 augustus 2013 19:55 schreef Heeinz het volgende:
Ben ik de enige die jaloers is op mensen die deze serie nog niet gezien hebben? Ik zou graag alles weer vergeten en opnieuw kijken![]()
Vind je die beter? Ken het niet hoor, op de naam na. Misschien maar mee beginnen na BB.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Zeker, maar dat heb ik nog veel meer bij Lost
twee keer kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:45 schreef TwyLight het volgende:
Shit, ik heb een vriend belooft tot dinsdagavond te wachten met het kijken van E11
Nouja, beter is lastig te zeggen, het zijn twee heel verschillende series. Maar Lost is wel mijn favoriete serie aller tijden ja.quote:Op zondag 25 augustus 2013 21:46 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Vind je die beter? Ken het niet hoor, op de naam na. Misschien maar mee beginnen na BB.
Vannacht. Morgen te downloadenquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef SchavuitPiet het volgende:
Wanneer is de nieuwe aflevering?
EDIT:
Episode 11
Je weet dat er al 2 afleveringen uit zijn nadat Hank erachter komt?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:08 schreef SchavuitPiet het volgende:
MEEN JE NIET !!
Godverdomme wat heb ik daar lang op gewacht![]()
![]()
![]()
Wat zallie doen wat zallie doen![]()
![]()
Lol?quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:10 schreef Heeinz het volgende:
[..]
Je weet dat er al 2 afleveringen uit zijn nadat Hank erachter komt?
AMC is het trouwens.
quote:Op zondag 25 augustus 2013 22:15 schreef SchavuitPiet het volgende:
omg.
Breaking Bad S05E10 HDTV x264 ASAP mp4
Breaking Bad S05E09 HDTV x264 ASAP mp4
Snel downloaden lol![]()
![]()
![]()
Zie PMquote:Op zondag 25 augustus 2013 22:34 schreef Discombobulate het volgende:
Iemand trouwens een site waar ik de aflevering van vanavond kan kijken?
Moet morgen namelijk weer naar school en wil hem daarvoor nog even kijken.
Anders zoek ik me weer dood om een goeie link te vinden.
Ik kan pas woensdagavond kijkenquote:Op zondag 25 augustus 2013 21:18 schreef Heeinz het volgende:
[..]
En dan kan ik morgen ook pas laat op de dag de nieuwe aflevering kijken.. Wat een ellende!
Het is vrij simpel. Een karakter van het andere geslacht is moeilijk te schrijven, de meeste showrunners zijn mannen, daarom zijn vrouwelijke karakters vaker slecht geschreven dan mannelijke karakters. Ik vind Walter echt een vele malen beter geschreven karakter dan Skyler. Ik vind Skyler juist erg een dimensionaal. Ik hoef niet eens haar scenes af te wachten om te kijken hoe ze ergens op reageert, want het is exact te voorspellen zonder er ook maar over na te hoeven denken. Alleen het gesprek met Hank was sterk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2013 22:03 schreef Forbry het volgende:
Hier gaat het vooral om: "But at the end of the day, she hasn’t been judged by the same set of standards as Walter" en dat zie je ook terug in sommige reacties hier
[..]
Walt gedraagt zich nog vele malen tweeslachtiger. Bovendien is Skyler, in ieder geval in vergelijking met vele andere vrouwen in series, juist wél een "genuanceerd" type, met zowel goede als slechte eigenschappen, dus juist zij zou gezien jouw (voor)laatste opmerking dan niet zo gehaat moeten worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |