abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130368247
Het ding is dat je inmiddels toch kan stellen dat Walt gewoon de bad-guy is. De sympathie ligt bij hem omdat we hem volgen en de manier waarop het begon. Maar het aantal slachtoffers dat hij maakt, waarbij hij niet discrimineert tussen mensen die het niet verdienen en slechteriken in de industrie, maakt dat hij het eigenlijk niet verdient om te winnen.

Hij is inderdaad in charge, maar vooral doordat hij dat perse wil zijn.
pi_130369287
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 22:49 schreef bambino het volgende:

[..]

Ja, 3 keer van begin tot eind.

Zeg ik iets wat niet zo is dan?
Op het laatst was Walt "in charge" Jesse stopte Mike stopte (Mike dood).
Walt verder met Todd en die chick voor Europa.
Ja, Walt was niet in charge en schoot ongecontroleerd, uit woede en misschien ook schaamte, Mike dood. Wat achteraf niet hoefde. Dus ja, je zegt iets raars.
  † In Memoriam † vrijdag 23 augustus 2013 @ 04:17:26 #153
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_130374174
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Ja, Walt was niet in charge en schoot ongecontroleerd, uit woede en misschien ook schaamte, Mike dood. Wat achteraf niet hoefde. Dus ja, je zegt iets raars.
Je zegt precies het goede denk ik.
Carpe Libertatem
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:34:11 #154
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_130374998
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:
Het ding is dat je inmiddels toch kan stellen dat Walt gewoon de bad-guy is. De sympathie ligt bij hem omdat we hem volgen en de manier waarop het begon. Maar het aantal slachtoffers dat hij maakt, waarbij hij niet discrimineert tussen mensen die het niet verdienen en slechteriken in de industrie, maakt dat hij het eigenlijk niet verdient om te winnen.

Ik vind 'm ondertussen ook niet sympathiek meer. Voor mij hoeft ie niet dood of in de cel, want daar ligt hij volgens mij zelfs ook niet echt wakker van, maar ik hoop toch wel dat hij (en zijn familie) al het geld kwijt raken, zodat het allemaal voor niets is geweest. Als het even kan door toedoen van Jesse, want diens leven is net iets te vaak verneukt door Walt.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:35:41 #155
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130375012
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:19 schreef Xaobotnik het volgende:

Dat was precies zo bij de Sopranos, eerst leek Tony die leuke crimineel maar aan t eind was ie dat niet meer.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 08:52:59 #156
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_130375207
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:34 schreef SaintOfKillers het volgende:

[..]

maar ik hoop toch wel dat hij (en zijn familie) al het geld kwijt raken, zodat het allemaal voor niets is geweest.
Het lijkt me sowieso sterk dat het anders zou aflopen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat criminaliteit uiteindelijk loont.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:24:16 #157
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130375716
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Het lijkt me sowieso sterk dat het anders zou aflopen. Het kan natuurlijk niet zo zijn dat criminaliteit uiteindelijk loont.
Ik hoop juist dat deze serie het DAAROM anders doet, en de bad guy(s) er WEL weg mee laat komen.

Gewoon. Omdat dat standaard voorspelbare politiek correcte gelul van 'misdaad loont niet/nooit' gewoon niet altijd realistisch is.

Tuurlijk verliest Walt. De vraag is WAT hij verliest? Jesse? Zijn familie? Zijn geld? Misschien maar 2 van de 3, en blijft hij straks helemaal alleen in de wereld over met een bak geld, en nog 3 weken te leven ofzo ... wat het allemaal nog zinlozer heeft gemaakt.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:29:01 #158
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130375797
quote:
99s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:24 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Ik hoop juist dat deze serie het DAAROM anders doet, en de bad guy(s) er WEL weg mee laat komen.

Gewoon. Omdat dat standaard voorspelbare politiek correcte gelul van 'misdaad loont niet/nooit' gewoon niet altijd realistisch is.

Tuurlijk verliest Walt. De vraag is WAT hij verliest? Jesse? Zijn familie? Zijn geld? Misschien maar 2 van de 3, en blijft hij straks helemaal alleen in de wereld over met een bak geld, en nog 3 weken te leven ofzo ... wat het allemaal nog zinlozer heeft gemaakt.
Walter White. :)
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  Redactie Frontpage vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:39:50 #159
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130375973
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:52 schreef Tijn het volgende:

[..]

Zijn er series waar de badguy op t laatst ermee wegkomt?
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:50:15 #160
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_130376183
quote:

[..]

De grote vraag wat mij betreft is of Walt Jr. uiteindelijk iets van het geld te zien krijgt. Als dat gebeurt, kun je eigenlijk wel zeggen dat het originele plan toch is gelukt.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:57:15 #161
54884 Yi-Long
Snorloze Zeiksnor
pi_130376320
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:50 schreef Tijn het volgende:

[..]

De grote vraag wat mij betreft is of Walt Jr. uiteindelijk iets van het geld te zien krijgt. Als dat gebeurt, kun je eigenlijk wel zeggen dat het originele plan toch is gelukt.
Beide ouders dood, bekend als de grootste meth-bazen van de USA van de laatste 10 jaar ofzo, en dan heb je een bak geld. Veel succes ermee :P

Ben benieuwd of men ook weer Walt Jr. gaat interviewen voor TV :P
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 09:57:28 #162
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_130376322
Gvd wat was deze aflevering kut zeg, eerst dat gezeik met die 2 vrouwen. Typisch vrouwengezeur met gehuil en drama. En daarna wordt het nog wat saaier doordat 't vrouwke gaat fluisterpraten met walt waardoor ik ondertiteling moest downloaden om te begrijpen wat ze zei. Kutzooi ;(.
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 10:03:28 #163
406824 BaasBanaan
Dancing Queef
pi_130376434
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 09:39 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Zijn er series waar de badguy op t laatst ermee wegkomt?
Ja, maar spoilers. :P
Ik heb echt niks zinnigs te zeggen, behalve iets over je penis aan de rand van een blikje snijden.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:04:45 #164
254206 Levolution
-|||----------|||-
pi_130377842
Het is weer bijna zover. Gezien weekends nooit lang duren.
This isn't even my final form.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 11:33:44 #165
300034 Kutjelik
Kut met peren
pi_130378631
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 11:04 schreef Levolution het volgende:
Het is weer bijna zover. Gezien weekends nooit lang duren.
word een vette afleveing zo aan de promo te zien
Kut het meest veelzijdige stukje vlees
pi_130379697
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 23:41 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Ik vroeg of ik iets zei wat niet zo was, en je zegt eerst ja en daarna maak je er van dat het ineens raar is?

Maar goed, ik ben het niet met je eens.
Voor mijn gevoel was Walt degene die in charge was, niet tijdens de 33-33-33 split maar toen Mike dus wou stoppen en Jesse ook. Uiteindelijk ging Mike nog dood maar dat is bijzaak (anders was Mike verdwenen en hadden we hem waarschijnlijk ook niet meer gezien).
Daarbij komt dat Walt de moord op die inmates heeft geregeld.

Dus het punt waar Walt naartoe wilde is de baas zijn van het empire.
En tot het moment dat hij zelf stopte (met Todd) was hij dat.

Als jij dat niet zo vind moet jij weten :P
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_130381387
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 12:09 schreef bambino het volgende:

[..]

Ik vroeg of ik iets zei wat niet zo was, en je zegt eerst ja en daarna maak je er van dat het ineens raar is?

Maar goed, ik ben het niet met je eens.
Voor mijn gevoel was Walt degene die in charge was, niet tijdens de 33-33-33 split maar toen Mike dus wou stoppen en Jesse ook. Uiteindelijk ging Mike nog dood maar dat is bijzaak (anders was Mike verdwenen en hadden we hem waarschijnlijk ook niet meer gezien).
Daarbij komt dat Walt de moord op die inmates heeft geregeld.

Dus het punt waar Walt naartoe wilde is de baas zijn van het empire.
En tot het moment dat hij zelf stopte (met Todd) was hij dat.

Als jij dat niet zo vind moet jij weten :P
Volgens mij praten we langs elkaar heen. Je zei in het begin dat Walt laat zien aan Mike wie de baas is toen hij hem doodschoot, en dat hij daarmee in charge is. Dat is raar.

Je vroeg me of het raar was dat je dat zei. Waarop ik ja antwoordde, want het is een rare mening.

En het is raar, omdat op het moment dat Walt Mike doodschoot, het een ongecontroleerde, domme daad was. Hij was toen niet in charge, omdat Mike dat was

[ Bericht 0% gewijzigd door Meneerik2 op 23-08-2013 13:27:19 ]
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 14:13:03 #168
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130383075
pi_130384862
quote:
_O-
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 15:01:20 #170
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_130384942
Die is goed he :9
pi_130385321
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 08:35 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Dat was precies zo bij de Sopranos, eerst leek Tony die leuke crimineel maar aan t eind was ie dat niet meer.
Bij de Sopranos heb ik nooit het idee gehad dat Tony een leuke crimineel is. De vergelijking met Walt is natuurlijk sowieso niet treffend, daar Walt van iemand die het geweld altijd schuwde en alleen voor zijn kinderen en vrouw erin stapte zich 'doorontwikkelde' naar een criminele sociopaat.
pi_130385439
quote:

[..]

Mwah, volgens mij komt de hoofdpersoon er in de meeste series juist mee weg, doordat het de hoofdpersoon is. Het gaat dus niet om het idee dat misdaad wel of niet loont, maar of dat de protagonist wel of niet wint. Meestal wint hij in films en series vaak ook wel met een persoonlijk offer, maar toch aan de winnende kant. Of het nu een slechterik is of niet. Het ding is dat de protagonist meestal gewoon aan de goede kant staat.
pi_130390704
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 13:19 schreef Meneerik2 het volgende:

[..]

Volgens mij praten we langs elkaar heen. Je zei in het begin dat Walt laat zien aan Mike wie de baas is toen hij hem doodschoot, en dat hij daarmee in charge is. Dat is raar.

Je vroeg me of het raar was dat je dat zei. Waarop ik ja antwoordde, want het is een rare mening.

En het is raar, omdat op het moment dat Walt Mike doodschoot, het een ongecontroleerde, domme daad was. Hij was toen niet in charge, omdat Mike dat was
Volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen.

Post1:
quote:
Ik heb hetzelfde hoor.
Als mike een stuk vriendelijker was tegenover Walt hadden ze er een veel grotere business van kunnen maken. Ik vond het wel tof dat het uiteindelijk zo afliep en Walt laat zien wie de baas is (sort of).
Post2:
quote:
Ja, 3 keer van begin tot eind.

Zeg ik iets wat niet zo is dan?
Op het laatst was Walt "in charge" Jesse stopte Mike stopte (Mike dood).
Walt verder met Todd en die chick voor Europa.
Ik neem nergens het woord raar in de mond, ik vroeg of ik iets zei wat niet waar was.
Ik vind namelijk van niet.

Laatste zin post 1:
Dat walt laat zien wie de baas is (SORT OF)

Hij schiet Mike dood omdat hij de baas wilt zijn en niet meer afhankelijk wilt zijn van Mike.
Walt is daardoor de baas want er is niemand anders, Jesse is gestopt.
Walt gaat door met Todd (Todd als leerling).
Walt gaat door met die chick voor europa, chick als employee.

Dus óf je begrijpt het niet óf je wilt mij niet begrijpen óf je bent het niet met me eens.

De enige die hier dus raar is met zijn posts ben jij.
pi_130391034
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 18:49 schreef bambino het volgende:

[..]

Volgens mij heb je niet helemaal goed gelezen.

Post1:

[..]

Post2:

[..]

Ik neem nergens het woord raar in de mond, ik vroeg of ik iets zei wat niet waar was.
Ik vind namelijk van niet.

Laatste zin post 1:
Dat walt laat zien wie de baas is (SORT OF)

Hij schiet Mike dood omdat hij de baas wilt zijn en niet meer afhankelijk wilt zijn van Mike.
Walt is daardoor de baas want er is niemand anders, Jesse is gestopt.
Walt gaat door met Todd (Todd als leerling).
Walt gaat door met die chick voor europa, chick als employee.

Dus óf je begrijpt het niet óf je wilt mij niet begrijpen óf je bent het niet met me eens.

De enige die hier dus raar is met zijn posts ben jij.
Walt is toch gewoon gestopt nu en "chick" is dus ook zijn employee niet?
Tails tell tales
pi_130391941
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 19:00 schreef Forbry het volgende:

[..]

Walt is toch gewoon gestopt nu en "chick" is dus ook zijn employee niet?
Op dit moment in de serie wel idd.
Maar na dat Mike dood geschoten werd, ging Walt nog tijdelijk verder met Todd en met haar voor deals in Europa. Ben haar naam en het land ff vergeten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')