Mijn vriend en ik godvergete egotripperquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:44 schreef Xst0ne9X het volgende:
Hallo,
Ik en mijn vriend zaten achter de computer, ik op mijn eigen en mijn vriend achter zijn computer, verscheen er in 1 keer in mijn vriends beeld: Ip-conflict gedetecteerd. Dat betekend dus dat er iemand in jouw netwerk zit. Hoe kan ik dit oplossen? Want ik wil niet dat hij zo in mijn computer zit te rommelen.
Alvast bedankt!
Dan doet ie dat wel op een onzinnige manier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:49 schreef Xst0ne9X het volgende:
dankje, dus er zit niet een onbekend iemand op zijn pc te rommelen?
Welneequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:49 schreef Xst0ne9X het volgende:
dankje, dus er zit niet een onbekend iemand op zijn pc te rommelen?
Laptop uit het raam gooien en in de fik steken.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef xst0ne7x het volgende:
ik ben die vriend dus wat moet ik dan doen?
stoppen de hacker uit te hangen en aan instellingen rotzooien waar je niets van snapt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:50 schreef xst0ne7x het volgende:
ik ben die vriend dus wat moet ik dan doen?
Dat kan ook. Nog makkelijker dan mijn voorstel trouwens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:51 schreef jogy het volgende:
[..]
Laptop uit het raam gooien en in de fik steken.
Dynamisch ip adres verkrijgen van de default gateway.
JAAHAHAAAAAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Xst0ne9X het volgende:
oke, dus het kan zijn dat we het zelfde Ipv4 adres hebben?
start > runquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef Xst0ne9X het volgende:
oke, dus het kan zijn dat we het zelfde Ipv4 adres hebben?
Is het jouw laptop of die van iemand anders die je nu even leent?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef xst0ne7x het volgende:
wat is dat? ''dynamisch ip adres verkrijgen van de defeult gateway
Nope.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef xst0ne7x het volgende:
maar het kan tenminste geen kwaad voor mijn computer?
Heb je al een keerquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef Xst0ne9X het volgende:
Ik heb ook al bij CMD gekeken, ik en mijn vriend hebben de zelfde Ipv4 adres! Hoe kan hij het Ipv4 adres veranderen??
1 2 3 | cmd ipconfig /release ipconfig /renew |
ipconfig /releasequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef Xst0ne9X het volgende:
Ik heb ook al bij CMD gekeken, ik en mijn vriend hebben de zelfde Ipv4 adres! Hoe kan hij het Ipv4 adres veranderen??
ja dat zal ze vast snappen. echt slim van jou.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:49 schreef jogy het volgende:
Ipconflict geeft meestal aan dat er een pc met hetzelfde IP op het netwerk zit. Kan het zijn dat jij of die vriend ooit een vast IP heeft geforceerd en de router (dhcp server) per ongeluk hetzelfde IP heeft toegewezen aan een ander netwerkonderdeel?
Goed hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
ja dat zal ze vast snappen. echt slim van jou.
je moet echt oppassen hoor. conflicten zijn niet niks, ik vind dat je er een beetje luchtig over doet. in israel duurt het ook al jaren en er is nog geen einde in zicht.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Xst0ne9X het volgende:
jogy? ik zag je bericht nu pas over een laptop lenen ofzo.
Mijn vriend heeft zijn laptop inderdaad niet helemaal uitgedaan, maar in slaapstand gezet, en hier weer aangedaan. Bedoel je dus nu te zeggen dat daardoor het ip conflict is ontstaan?
Jup. Hoogstwaarschijnlijk wel. Hij heeft op het oude netwerk een adres gekregen probeerde deze op jouw netwerk ook te gebruiken waarschijnlijk. Doet verder geen schade.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:59 schreef Xst0ne9X het volgende:
jogy? ik zag je bericht nu pas over een laptop lenen ofzo.
Mijn vriend heeft zijn laptop inderdaad niet helemaal uitgedaan, maar in slaapstand gezet, en hier weer aangedaan. Bedoel je dus nu te zeggen dat daardoor het ip conflict is ontstaan?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:02 schreef Xst0ne9X het volgende:
Deeltjesversneller? Hoe bedoel je met dat israel en die conflicten?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:49 schreef jogy het volgende:
Ipconflict geeft meestal aan dat er een pc met hetzelfde IP op het netwerk zit. Kan het zijn dat jij of die vriend ooit een vast IP heeft geforceerd en de router (dhcp server) per ongeluk hetzelfde IP heeft toegewezen aan een ander netwerkonderdeel?
Ja klopt, ik ben Localhost !quote:
Ik ben peer en ik reset je connectiequote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |