SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:52 schreef _NIKKI_ het volgende:
Even over naar wat leuks. Ik zocht een leuke manier om onze zwangerschap aan te kondigen op FB en liep tegen een foto van schoenen aan. Toen heb ik zelf de foto uit de spoiler gemaakt. Ik weet nog niet of ik helemaal tevreden ben, maar het is weer eens wat anders dan een echofoto neerplempen.Ik vind t leuk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelf heb ik gisteravond wel de echo neergeplempd haha. Eerst op het werk verteld (heb m'n baas nog nooit zo zien schrikken; die vreest waarschijnlijk voor z'n ambitieuze carrieretijger) en savonds het maar helemaal los gegooid. Heel veel leuke reacties gehad!Één keer in de zoveel tijd komen dromen uit!
Alleen met hier.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:57 schreef DJMomo het volgende:
Ps Nikki, ik weet niet met wie je allemaal dat photo Bucket account deelt, maar je kunt dan diorscrollen naar de schoenen foto he?
Sleehakschoenen?quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:58 schreef Sleehakschoen het volgende:
Leuke foto nikki! Beter dan een echo idd. Ik zou alleen wat leukere damesschoentjes plaatsen
Sneu van je schoonzus
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van makenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Mabawa. het volgende:
Leuke idee Nikki!
Ik heb geen foto neergezet maar een leuke tekst
Leuk he al die reacties Kim! Verder wel een positieve reactie van je baas?
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.quote:Op woensdag 21 augustus 2013 18:59 schreef Sleehakschoen het volgende:
Momo, waarom heeft je man zo veel moeite met meegaan naar een echo
tsss, is toch altijd leuk, babyspieken! Rare manquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:03 schreef DJMomo het volgende:
[..]
Hij vindt t nogal onzin, deze pretecho.
Toen ie vroeg of ie mee moest, had ik als wedervraag of ie het dan wel al wilde weten. Neuh, dan wacht ie wel tot volgende week of de volgende dag (zg voor de Seo.... Maar die is pás over drie weken!)
Komt vast wel goed ja, hij is gewoon bang je kwijt te rakenquote:Op woensdag 21 augustus 2013 19:02 schreef Kimpossible het volgende:
[..]
Ja, overweldigend! Ik heb wel 180 likes en 90 reacties gehad via fb, plus nog whatsappjes en belletjes en op het werk is iedereen ook superenthousiast! Mijn baas, Tsja, ik geloof dat het nog even moest landen. De eerste respons was 'wanneer ga je dan met verlof?' Inclusief verschrikt gezicht. Hij heeft zich niet negatief uitgelaten maar de lach was er 1 als van een boer met kiespijn. Komt vast wel goed en anders kan ik er toch niet meer van maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |