Aangeboden
Wat overbodige overhemden/blouses die ik misschien een paar keer gedragen heb. Als nieuw nog dus en 2 jackets waarvan 1 nieuw en 1 nieuwstaat. Ook nog een paar Lacoste schoenen gebruikt waarvan alleen de witte zool nog wat werk nodig heeft.
Wat door de brievenbus kan 2 a 3 euro verzendkosten. Jackets/Truien/Schoenen via de pakketten dienst. Bij meer dan 1 natuurlijk korting. (Niks is gestreken van te voren want hingen in mijn kast dus excuses als het niet allemaal goed overkomt)
- H&M Overhemden, Gebruikt maar als nieuw!
Geblokt - maat M, ¤10,-
Blokjes, streepjes etc. - maat M ¤10,-
Blokjes, streepjes etc. Rood - maat M ¤10,-
Camouflage Zandkleurig, 0x gedragen, capuchon, touwtjes onderaan om strakker te trekken - maat M ¤25,-
- Alveare
Grijs met heel klein streepjes patroon. Slim Fit, valt als een M ¤20,- - Adidas Originals
Blauw vest witte strepen, amper gedragen. - maat M ¤20,-![IMG_3423.jpg]()
![IMG_3425.jpg]()
Uniek baseball achtig jacket, niet te krijgen in Nederland. Jaar terug uit Engeland gehaald. Zeer goede staat. - maat L (Valt als een M/Ruime M) ¤25,-- Lacoste
Sneakers, gebruikt. Witte zool kan wel wat schoner gemaakt worden. Verder in goede staat! - Maatje 42,5 ¤15,-Prijzen lijken me heel redelijk dus onderhandelen lijkt me niet echt een must.

Voor maten, PB me ff.. Biedingen wat betreft meerdere aantallen etc. ook PB