SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Sony wint dit, nu al. Blow after blow.
Dit dus, goeie postquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
Leuk die legends, meer niet. Ga niet op basis hier van bepalen of ik een One of een PS4 neem. Heb tot nog toe altijd al een Playstation gehad en echt nooit problemen met een kapotte controller of console.
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveauquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je past wel goed in de doelgroep door zo door te gaan
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen idd
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken. Die legends boycot ik gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken
Als je zijn post history een beetje kent dan weet je dat hij alleen maar van dit soort achterlijke posts heeft en zodra je om enige uitleg vraagt waarom hij iets vind dan is meneer snel weg. Dus ik ga geen moeite en tijd vrij maken om met hem te discussiërenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Ja ik bekijk het wel evenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doen
Voor mij zou het op dit moment nog steeds de ps4 zijn, geen reden om te switchen. MAar wacht nog rustig alles af
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:01 schreef Grandesco het volgende:
![]()
![]()
XBONE v PS4 discussie![]()
![]()
[ afbeelding ]
/Same, hoop ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En bovendien komt GTA V eerst uit en daar ben ik wel een aantal maanden zoet mee
Als ik nu geen werkende console had zou ik direct een PS4 kopen maar ik heb een werkende PS3 en 360 staan dus het maakt me niet veel uit dat hij uitgesteld isquote:
GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36 De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederlandquote:
Iemand mogen vanwege waar hij vandaan komt of omdat hij coins van je kooptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
TT, sorry dat ik het zeg maar waarom ben jij Rogan ineens zonder reden aan het uitscheldenIk mag hem wel omdat hij een Leeuwarder is en hij heeft coins van mij gekocht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36 De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederland
vind het ook zonde om een ps4/xbox1 te gaan halen, gewoon totaal overbodig en voegt bijna niks toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik nu geen werkende console had zou ik direct een PS4 kopen maar ik heb een werkende PS3 en 360 staan dus het maakt me niet veel uit dat hij uitgesteld is
Ik mag toch wel voor een andere member opkomen? En o wat erg iemand lacht je uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand mogen vanwege waar hij vandaan komt of omdat hij coins van je koopt
En omdat hij me loopt uit te lachen. En sorry dat ik het zeg maar waar de neuk bemoei je je mee?
Oh wat erg ik noem iemand een debieltje. En zegt deze knul die al gek wordt als ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga denk ik toch geen nieuwe console kopen, ik houd het gewoon bij de 360. In januari ben ik waarschijnlijk toch alweer op FUT uitgekeken.
[..]
Ik mag toch wel voor een andere member opkomen? En o wat erg iemand lacht je uit
Je zou nu nog nonstop packs aan het openen zijn en aan het handelen zijn als het zou werken.. dus leugens imoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga denk ik toch geen nieuwe console kopen, ik houd het gewoon bij de 360. In januari ben ik waarschijnlijk toch alweer op FUT uitgekeken.
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh wat erg ik noem iemand een debieltje. En zegt deze knul die al gek wordt als ikgebruik.
Oke knullie, je maakt jezelf echt belachelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.
#TeamDuTankquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
#teamkappenmetdie#teamdingenwantisfuckinggay
Godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.
Ik had iemand op MSN die een andere emoticon meer spamde dan dat jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke knullie, je maakt jezelf echt belachelijk [ afbeelding ]
#raveteefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
#teamkappenmetdie#teamdingenwantisfuckinggay
Waarom begin je nou meteen te scheldenquote:
Sorry ik zat even niet op te letten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom begin je nou meteen te schelden
Wauw super gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had iemand op MSN die een andere emoticon meer spamde dan dat jijspamt dus ik kan wel wat hebben. Maar ik ga proberen niet meer op je posts te reageren.
Esswein beste speler van het spel manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voorhoede is beter dan een bundesliga voorhoede imo
repost dit maar over een paar uurtjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voorhoede is beter dan een bundesliga voorhoede imo
Remyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Esswein beste speler van het spel man. Ik heb geen één speler meegemaakt die zo OP is als hij.
Esswein is wel oké, maar die maakt zoveel fouten bij mij, dat het gewoon niet meer leuk isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Esswein beste speler van het spel man. Ik heb geen één speler meegemaakt die zo OP is als hij.
vind zelfs Reus een stuk slechterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
repost dit maar over een paar uurtjes
Ga ik die speciaal voor jou eens proberen. Als ik weer coins heb om een team om hem heen te makenquote:
Arnautovic geprobeerd? Ook echt goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga ik die speciaal voor jou eens proberen. Als ik weer coins heb om een team om hem heen te maken.
Arnautovic zijn dribbelsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Arnautovic geprobeerd? Ook echt goedveeel beter dan Reus/Remy etc imo
Ik wist niet dat jij boos wordt als iemand zegt dat je een emoticon te vaak gebruiktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wauw super gefeliciteerd
En dat is raar voor iemand die zegt dat hij juist reageert om iemand op te naaien. Beetje tegenstrijdig vind je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij boos wordt als iemand zegt dat je een emoticon te vaak gebruiktdus ik ga er maar niet op reageren.
Ik ben helemaal niet boos. Wel tof dat je bij de eerste reactie het al niet lukt om niet te reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos. Wel tof dat je bij de eerste reactie het al niet lukt om niet te reageren[ afbeelding ]
ok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'
"It ain't over till it's over." -- Yogi Berraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'
Yogi Bearquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
"It ain't over till it's over." -- Yogi Berra
[ afbeelding ]
Wel een mooie titel. Het zijn allemaal losers en ze zijn big.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Kamikazie het volgende:
Reclame op de radio voor the biggest loser![]()
![]()
De kandidaten hebben EEN ding gemeen; ze zijn dik, veel te dik, levensbedreigend dik, echt te dik.![]()
Heb je alweer wat winst gemaakt op dat nieuwe account?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef DuTank het volgende:
Wat een kansloze discussie was dit weer zeg
Nog niet bekend of die er ook in komen he, ze zullen niet iedereen in die Legends gooienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Legends is wel tof. Lekker met Del Piero, Raul en de echte Ronaldo in hun prime
Het eerste exclusieve voor de BEIDE consoles wat mij echt aanspreekt.
Maar ik ga toch pas op zijn vroegst voor Fifa 15 next-gen (wsl dat niet eens) dus veel heb ik er toch niet aan.
POTS hoort bij een select groepje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
FOX voetbal gisteren toch mooi 56.000 kijkers, dat is 1/10 van VI![]()
![]()
Is dat nog ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
FOX voetbal gisteren toch mooi 56.000 kijkers, dat is 1/10 van VI![]()
![]()
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te zien?
Okequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.
Zat Jan van Halst met zijn Pierrot te spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.
HAHA SMLENOquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik zat even niet op te letten.
Haha ja best veel eigenlijk. Ik heb nu 2 teams en 10k ofzo. Maar ik doe bijna niks, af en toe kijk ik of er een BMI of De Vrij op staat. Ik pikte een De Vrij een uur geleden op voor 500 in 352quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je alweer wat winst gemaakt op dat nieuwe account?
Ik wel, maar ik reageerde er expres niet op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was de grap ja
Maar niemand had het door
Vanavond de stad in? Tis kroegentocht voor de nieuwe studentjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was de grap ja
Maar niemand had het door
Er is nog steeds wel genoeg winst te maken. Ik weet niet meer hoeveel ik precies had toen ik op mijn 3e account begon met traden (ik denk iets van 300k) Dat is nu bijna 3 weken geleden en ik heb nu alweer meer dan een miljoen. Nog even en ik kan IF Maikon Leite op dit account betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja best veel eigenlijk. Ik heb nu 2 teams en 10k ofzo. Maar ik doe bijna niks, af en toe kijk ik of er een BMI of De Vrij op staat. Ik pikte een De Vrij een uur geleden op voor 500 in 352.
ik denk het wel:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Dat legends is dat alleen voor de next gen? En hoe gaan ze dat met chem doen? De laatste club waar ze gespeeld hebben? of de club waar ze het meest bekend van zijn? of wat
Haha ja kan ook makkelijk, alleen heb ik gewoon geen zin om veel te zoeken naar dealtjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is nog steeds wel genoeg winst te maken. Ik weet niet meer hoeveel ik precies had toen ik op mijn 3e account begon met traden (ik denk iets van 300k) Dat is nu bijna 3 weken geleden en ik heb nu alweer meer dan een miljoen. Nog even en ik kan IF Maikon Leite op dit account betalen.
Engeland-aflikkende-EA kennende zullen ze Gullit er wel als Chelsea speler in gooien, vandaar de links met Ljungberg en Bergkamp (Arsenal) en Bale enzo in dat filmpje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Dat legends is dat alleen voor de next gen? En hoe gaan ze dat met chem doen? De laatste club waar ze gespeeld hebben? of de club waar ze het meest bekend van zijn? of wat
Zo eentje moet ik er ook nog hebben.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor een echte baas:
[ afbeelding ]
Beetje duur voor die capaciteitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor een echte baas:
[ afbeelding ]
Ligt aan je moederbord.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, er zullen hier vast wel mensen zijn die het antwoord weten:
Ik heb ooit een computer laten samenstellen met een AMD processor die een soort van betere samenwerking heeft met de grafische kaart(ik weet alleen niet of die onboard was of niet). En dat had met het type te maken, maar kan ik de grafische kaart dan nog gewoon upgraden?
hmm, dat moet ik dan nog maar even navragen bij waar ik dat ding heb laten samenstellen...quote:
Waarschijnlijk kan het wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hmm, dat moet ik dan nog maar even navragen bij waar ik dat ding heb laten samenstellen...
PCI-Express kaartjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Beetje duur voor die capaciteit Wel konkosnel natuurlijk als dag daadwerkelijk behaald wordt.
Die heb ik ook nog liggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:38 schreef wonton het volgende:
Hoi.
kijk wat ik gevonden heb. Hoeveel is die waard?
[ afbeelding ]
Met die pokke hond.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:39 schreef DePresident. het volgende:
[..]
Die heb ik ook nog liggen.
Met zo'n oranje pistool erbij waar je kon kleiduivenschieten.
Heb je de doos er nog bij? Dat is namelijk heel belangrijk voor collectorsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:38 schreef wonton het volgende:
Hoi.
kijk wat ik gevonden heb. Hoeveel is die waard?
[ afbeelding ]
Oja natuurlijk. Maar helaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:42 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Heb je de doos er nog bij? Dat is namelijk heel belangrijk voor collectors
Zit wat in jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:05 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Engeland-aflikkende-EA kennende zullen ze Gullit er wel als Chelsea speler in gooien, vandaar de links met Ljungberg en Bergkamp (Arsenal) en Bale enzo in dat filmpje.
Beetje gay dus.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:45 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Zit wat in jaNaja ik koop zelf ps4 dus kan niet met ze spelen. Maar ben wel benieuwd hoe dat gaat werken op de xbox markt en wat voor stats ze krijgen. je zou zeggen dat je als legend hele goede stats krijgt. Dus dan worden het allemaal 1 000 000+ spelers. Dus heb je er nog weinig aan omdat de meeste mensen geen miljoen hebben voor 1 speler.
25-100 dollar afgaand op E-bay sales.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:43 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Deze heb ik nog in doos en de volledige kaart:
[ afbeelding ]
Die doe ik niet weg.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef Grandesco het volgende:
[..]
25-100 dollar afgaand op E-bay sales.
Remy altijd Remyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spits gebruiken jullie naast Rodallega?
Ik ga wel naar PSV ja, denk dat het aan het resultaat ligt of ik de stad in gaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:41 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Vanavond de stad in? Tis kroegentocht voor de nieuwe studentjesEn ga je nog naar PSV?
Mayuka of lukukaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:56 schreef el-blanchito het volgende:
Welke spits gebruiken jullie naast Rodallega?
Hoezo? Als ze winnen zuipen van geluk en als ze verliezen lekker je verdriet weg zuipenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:59 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ik ga wel naar PSV ja, denkt dat het aan het resultaat ligt of ik de stad in ga
Zelda IIquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Die doe ik niet weg.
Jeugdsentiment
![]()
[ afbeelding ]
Ik had verwacht dat dit alleen zou gelden bij een jaarabonnement. Kopen kopen kopen.quote:
For sure.quote:
Dat ie niet gewoon even de tijd neemt om een handtekening te zetten vind ik gewoon idioot maar ja... die gasten betalen wel zijn salaris.quote:
Wat loop je nou stoer te doen over VDM terwijl hij hier al kei lang niet meer post?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
Please Mario I come from Manchester. Rot op dikke.
Ik durf te wedden dat het niet eens gehoord heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:16 schreef ThadCastle het volgende:
Please Mario I come from Manchester. Rot op dikke.
de haat blijftquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:18 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Wat loop je nou stoer te doen over VDM terwijl hij hier al kei lang niet meer post?
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:27 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Poker leest geen boeken/bladen. Hij leest louter mensen aan de pokertafel.
De top wedstrijd van fc Utrechtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:32 schreef Tobi-wan het volgende:
Ik ben er weer bij hoor! Nog wat gemist afgelopen weekend?
Haha ik zie het nu ja. Dat moet wel genieten geweest zijn. Enige wat ik van voetbal heb meegekregen dit weekend was de klassieker, er stonden wel een paar radio's aan op de camping.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:34 schreef rolls-reus het volgende:
[..]
De top wedstrijd van fc Utrecht
Haha geniaal die kerel. Op 1:37 is ook heerlijk!quote:
2:24 danquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:37 schreef Tobi-wan het volgende:
[..]
Haha ik zie het nu ja. Dat moet wel genieten geweest zijn. Enige wat ik van voetbal heb meegekregen dit weekend was de klassieker, er stonden wel een paar radio's aan op de camping.
[..]
Haha geniaal die kerel. Op 1:37 is ook heerlijk!
jawel want de markt is hetzelfdequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
De 360 versie van Fifa 14 heeft dus geen legends of heb ik het mis
Het is Xbox exclusive niet Xbox One exclusive.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:51 schreef Maver24 het volgende:
Ik vraag me dus af hoe ze dat gaan doen met Ultimate Team in Fifa 14 als dus alleen de xbox one Legends zal krijgen. Is de UT markt op de xbox one dan anders dan die van op de xbox360. De 360 versie van Fifa 14 heeft dus geen legends of heb ik het mis
Aaah ok, dan had ik dat niet goed begrepen. Dacht dat het een xbox one exclusive was. Dan wordt het zowiezo mijn pre order van amazon.de laten staan voor de gratis Fifa 14. Heb bij MM een pre order gezet van de Collectors Editie van Fifa 14 voor de xbox360. Later gewoon alles overzetten van de xbox360 naar de xbox onequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:52 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Het is Xbox exclusive niet Xbox One exclusive.
http://www.ign.com/articl(...)is-exclusive-to-xboxquote:"Each Legend will have their own distinct look, unique attributes, and custom biography, and will be randomly included in Gold Packs in FIFA 14 Ultimate Team on Xbox One and Xbox 360," says Microsoft's release. "Fans will be able to acquire Legends in packs or through the Transfer Market, and then compete with their squads in special tournaments... Each legend will be available in packs for a limited time and at different times throughout the season."
Dat ze duur worden dat is wel duidelijk maar het is wel echt tof. Ook leuk dat ze gewoon beginnen met 2 Nederlanders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef Confetti het volgende:
Maar je hebt er niks aan als je alleen in special tournaments er mee kan spelen.
En ze worden toch veel te duur, tenzij tamperen
4-5-1quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
Willian nu ineens medical aan het doen bij Tottenham?Die krijgen dan ook echt teveel middenvelders
Alhoewel Bale dan vast wel weggaat
yupquote:
Hij is toch een aanvaller? Ik was eerder verbaasd dat Liverpool hem wilde hebben want die hebben ook veel aanvallers en middenvelders.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:07 schreef poker4lifee het volgende:
Willian nu ineens medical aan het doen bij Tottenham?Die krijgen dan ook echt teveel middenvelders
Alhoewel Bale dan vast wel weggaat
En Arsenal is te koppig, want die willen hem schijnbaar nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is toch een aanvaller? Ik was eerder verbaasd dat Liverpool hem wilde hebben want die hebben ook veel aanvallers en middenvelders.
cam volgens mij. ja klopt maar wel erg goed en Liverpool vindt het leuk middenvelders op LW/RW te zetten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:13 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Hij is toch een aanvaller? Ik was eerder verbaasd dat Liverpool hem wilde hebben want die hebben ook veel aanvallers en middenvelders.
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Arsenal-fans (dus o.a. mijn broer)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:14 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
En Arsenal is te koppig, want die willen hem schijnbaar niet
Ik ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:16 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik begin een beetje medelijden te krijgen met Arsenal-fans (dus o.a. mijn broer)
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 14:54 schreef Confetti het volgende:
Maar je hebt er niks aan als je alleen in special tournaments er mee kan spelen.
En ze worden toch veel te duur, tenzij tamperen
Kondogbia kan ik nog wel begrijpen word echt een grote hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:21 schreef ThadCastle het volgende:
Arsenal had blijkbaar een bod uitgebracht op Cabaye, verder hebben ze interesse in Pogba en Kondogbia.
Allemaal Frans echt debiel en spelers op posities waar imo Arsenal niet het zwakste isZe hebben een keeper en een aanvaller nodig..
Begovic lijkt me wel een goeie keeper voor Arsenal.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:23 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Kondogbia kan ik nog wel begrijpen word echt een grote hoor.
Op doel hadden ze allang al Cesar kunnen halen en in de spits Martinez, Higuain, Gomez
Mignolet hadden ze ook kunnen halen als ze wat sneller warenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Begovic lijkt me wel een goeie keeper voor Arsenal.
En lekker allemaal Frans (quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Arsenal moet lekker Sakho, Cabaye en Griezmann gaan halen. Deze 3 moet haalbaar zijn voor in totaal 45M euro. En dan hou je nog genoeg geld over voor Julio Cesar op doel en een spits van topniveau.
Wat een voetbalzone reactie ditquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
Arsenal moet lekker Sakho, Cabaye en Griezmann gaan halen. Deze 3 moet haalbaar zijn voor in totaal 45M euro. En dan hou je nog genoeg geld over voor Julio Cesar op doel en een spits van topniveau.
Neequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:26 schreef Kamikazie het volgende:
[ afbeelding ]
Gas geven !!
[..]
Wat een voetbalzone reactie dit
Jij hebt daar zeker ook een account?
Lekker boeiend of het allemaal Frans is of niet. Sakho kan makkelijk worden opgehaald bij PSG. Cabaye zou vast wel een stap hogerop willen. En Griezman is een goede winger die naar mijn idee perfect bij Arsenal past.quote:
Als ze het goed willen doen moeten ze Lamela halen in plaats van Griezman.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:25 schreef Ozz-03 het volgende:
11 miljoen afgeslagen voor Cabaye..quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:27 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Nee
[..]
Lekker boeiend of het allemaal Frans is of niet. Sakho kan makkelijk worden opgehaald bij PSG. Cabaye zou vast wel een stap hogerop willen. En Griezman is een goede winger die naar mijn idee perfect bij Arsenal past.
11M is ook gewoon belachelijk laag voor iemand van zijn klasse. Iets tussen 15 en 20 miljoen zou een prima prijs zijn. Als je na gaat dat Strootman voor 17M euro naar Roma ging terwijl die alleen nog Eredivisie ervaring heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:28 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
11 miljoen afgeslagen voor Cabaye..
11 is belachelijk laag, maar 15 is wel goed ?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:29 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
11M is ook gewoon belachelijk laag voor iemand van zijn klasse. Iets tussen 15 en 20 miljoen zou een prima prijs zijn. Als je na gaat dat Strootman voor 17M euro naar Roma ging terwijl die alleen nog Eredivisie ervaring heeft.
Daar ga ik niet over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:30 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
11 is belachelijk laag, maar 15 is wel goed ?
Gekke clown ben je ook hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:30 schreef Kamikazie het volgende:
Jij denkt maar dat je alles mag van mij ....
quote:
Dat zeg jijquote:
Nee fifa zuigtquote:
Japquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
@tt/thad/kami, gebruiken jullie die istudent app al? best chill
Was da?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
11M is een koopje, 15M vind ik toch een wat serieuzer bedrag. En ik had het over een som tussen de 15 en 20 en ik als ik de vergelijking maak met Strootman zit ik wat dichter bij de 20 dan bij de 15.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:31 schreef Bryan_1990 het volgende:
[..]
Dat zeg jij
11 vind je belachelijk laag, maar 15 vind je prima.
Dat vind ik nou niet echt een mega verschil
Dan is 25 eerder op zijn plaats als je het vergelijk met Strootmanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:33 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
11M is een koopje, 15M vind ik toch een wat serieuzer bedrag. En ik had het over een som tussen de 15 en 20 en ik als ik de vergelijking maak met Strootman zit ik wat dichter bij de 20 dan bij de 15.
kan je op mobiel heel simpel rooster zien/checken waar pcs vrij zijn en nog wat dingenquote:
quote:
Nice, zo maar is even ophalen dan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:34 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
kan je op mobiel heel simpel rooster zien/checken waar pcs vrij zijn en nog wat dingenMaar vooral het eerste dus erg relaxt
[..]![]()
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Nice, zo maar is even ophalen dan.
relaxttquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:36 schreef Kamikazie het volgende:
Tevens weet ik mijn rooster al voor de eerste 2 maanden, elke maandag&vrijdag vrij
Kan ook een foutje zijn, je weet het nooit met de IT van de uni.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:38 schreef Kamikazie het volgende:
Zo ongelooflijk veel zin in de suits van morgen
10 jaar terug
Hoezo Dexter matig? Ik vind Suits juist matigquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Breaking Bad was ook weer nice, Dexter alleen nog steeds heel matig
Dexter kijk ik wel maar niet zoals ik andere series kijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:41 schreef poker4lifee het volgende:
[..]![]()
Breaking Bad was ook weer nice, Dexter alleen nog steeds heel matig
Dexter > Suits manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dexter kijk ik wel maar niet zoals ik andere series kijk
Dexter was altijd na Studio Voetbal op zondag, dus heb alle afleveringen door elkaar gekeken en heb er een hoop nog niet gezien. Maar vond het dan ook niet van het niveau suits, GoT ..
dingen heel simpel maken en slecht uitwerkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Hoezo Dexter matig? Ik vind Suits juist matig
Ik vind dit seizoen ook niet zo goed als andere. Wat me nog steeds verbaasd is dat ze begonnen met die ice truck killer terwijl dat echt in een van de laatste seizoenen had gekundquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:45 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
dingen heel simpel maken en slecht uitwerken![]()
Vind die Vogel ook echt niks
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef Nickskuh het volgende:
Dat EA forum
Zeg iets negatiefs over die legends
[ afbeelding ]
En een betere CB dan Mertesacker.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:43 schreef DutchSL het volgende:
Als keeper moeten ze gewoon Tyton halen
#poolsekeepersftw
Dat doen ze vast ook als je weer iets zegt over de TP die nog niet werkt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:46 schreef Nickskuh het volgende:
Dat EA forum
Zeg iets negatiefs over die legends
[ afbeelding ]
yupquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen ook niet zo goed als andere. Wat me nog steeds verbaasd is dat ze begonnen met die ice truck killer terwijl dat echt in een van de laatste seizoenen had gekundDe eerste 2 waren gewoon het beste, maar dat is wel vaak bij series
We are shitty for our customersquote:
kun je dat ergens zien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:32 schreef DutchSL het volgende:
[..]
Waarschijnlijk kan het wel hoor.
Wat is je huidige videokaart en wat voor videokaart wil je mee upgraden?
trinity seizoen was het bestequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ik vind dit seizoen ook niet zo goed als andere. Wat me nog steeds verbaasd is dat ze begonnen met die ice truck killer terwijl dat echt in een van de laatste seizoenen had gekundDe eerste 2 waren gewoon het beste, maar dat is wel vaak bij series
Lol Suits en GoT mochten willen dat ze het niveau van Dexter haaldenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:42 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dexter kijk ik wel maar niet zoals ik andere series kijk
Dexter was altijd na Studio Voetbal op zondag, dus heb alle afleveringen door elkaar gekeken en heb er een hoop nog niet gezien. Maar vond het dan ook niet van het niveau suits, GoT ..
Die was ook goed, maar de spanning en het verhaal in 1 en 2 was toch echt geniaalquote:
GoT vind ik misschien zelfs beterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:53 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Lol Suits en GoT mochten willen dat ze het niveau van Dexter haalden
Dat forum zit echt vol kontelikkers van EAquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:48 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Dat doen ze vast ook als je weer iets zegt over de TP die nog niet werkt.
Meh wat ik irritant vind aan GoT is dat er 80 verhaallijnen door elkaar lopen en ze per epi ongeveer 2 minuten op schieten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:54 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Die was ook goed, maar de spanning en het verhaal in 1 en 2 was toch echt geniaal
[..]
GoT vind ik misschien zelfs beter
Dat is wel zo idd. Is in de boeken precies hetzelfde, als een verhaallijn spannend is weet je dat je eerst minstens 3 andere (mindere) chapters moet lezen voordat je weer bij die verhaallijn terugkomtquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Meh wat ik irritant vind aan GoT is dat er 80 verhaallijnen door elkaar lopen en ze per epi ongeveer 2 minuten op schieten.
Nee hoor sterker nog ik heb de boeken ook gelezen en die vind ik vele malen toffer dan de TV serie. Er mag van mij alleen een beetje meer vaart inquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:56 schreef poker4lifee het volgende:
oftewel het is te ingewikkeld voor je om goed te kunnen volgen en daarom vind je Dexter beter?
En dat verhaallijnen weinig opschieten, tja. Er gebeurt meer dan genoeg
In de boeken lijken de veldslagen en dergelijke ook veel groter en massaler dan zie je ze in de serie en valt het toch kei hard tegenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:57 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Dat is wel zo idd. Is in de boeken precies hetzelfde, als een verhaallijn spannend is weet je dat je eerst minstens 3 andere (mindere) chapters moet lezen voordat je weer bij die verhaallijn terugkomt
Ik vind de serie vrij matig en ik heb alleen het eerste boek gelezen. Toen ik tegen mijn broer zei dat de boeken waarschijnlijk beter zijn, omdat je daar meer informatie in kwijt kan en dat ik vind dat je er veel sneller ingezogen wordt, werd ik uitgescholden voor 'klein teringmongooltje'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:58 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
In de boeken lijken de veldslagen en dergelijke ook veel groter en massaler dan zie je ze in de serie en valt het toch kei hard tegen
Start --> Run --> Dxdiagquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:52 schreef TBakkert het volgende:
[..]
kun je dat ergens zien?
EDIT: Dit staat er bij mij.
[ afbeelding ]
Goed verhaalquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Ik vind de serie vrij matig en ik heb alleen het eerste boek gelezen. Toen ik tegen mijn broer zei dat de boeken waarschijnlijk beter zijn, omdat je daar meer informatie in kwijt kan en dat ik vind dat je er veel sneller ingezogen wordt, werd ik uitgescholden voor 'klein teringmongooltje'.Ik ben groter.
tevens vindt hij GoT beter dan LotR
Sowieso een serie met een speelfilm vergelijken.
Sowieso ook maar iets met LotR durven vergelijken.
Doe eens even je emogif.gif posten.quote:
Emogif.gif?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe eens even je emogif.gif posten.
Waarom komt die niet vaak genoeg langs?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:03 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Doe eens even je emogif.gif posten.
Die post ik alleen wanneer hij echt van toepassing isquote:
die enequote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:01 schreef Grandesco het volgende:
[..]
Start --> Run --> Dxdiag
Tabje van Display @ Device staat je video kaart.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef TBakkert het volgende:
[..]
die eneheet de emogif. Daar dan dat gifje van met die 7 op een rij.
Jij reageert ook enkel op Mathijs hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:05 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Dat is wel gezond Mathijs. Toch nog maar afvallen voordat je weer na school moet?
quote:
en 'na school moeten'.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij reageert ook enkel op Mathijs he [ afbeelding ]
Jaloers?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Jij reageert ook enkel op Mathijs he [ afbeelding ]
Nee, je bent gewoon een beetje triestquote:
Oh man, zit VI terug te kijken gaat het over PSV ... echt zin in vanavondquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Nee, je bent gewoon een beetje triest
Leuk dat jij het zegt. 24/7 fokkenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook, heb er ineens wel een goed gevoel over terwijl ik dat eigenlijk niet hadquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Oh man, zit VI terug te kijken gaat het over PSV ... echt zin in vanavond
Doe ik niet?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:09 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Leuk dat jij het zegt. 24/7 fokken
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 15:32 schreef poker4lifee het volgende:
Geen idee, is dat die gewone Uni Tilburg app, die is kutquote:
Ik geef PSV, zeker in de eerste wedstrijd, nog wel een kans. Alleen de return wordt heel moeilijk...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ook, heb er ineens wel een goed gevoel over terwijl ik dat eigenlijk niet had
Dat kan gewoon in heel kort tijdsbestek hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Daarom heb je ook zoveel posts
Jep. Gelukkig reageer je op iedereen. Dat vind ik triest.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan gewoon in heel kort tijdsbestek hoor [ afbeelding ]
zou het niet weten, wat was daar kut aan? Deze lijkt wel chill hoor. simpel rooster zien en nog wat dingenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:10 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Geen idee, is dat die gewone Uni Tilburg app, die is kut
Dat kanquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef HugoohAFCA het volgende:
[..]
Jep. Gelukkig reageer je op iedereen. Dat vind ik triest.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
aantal posts: 25.492 (gemiddeld 24 per dag)quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat kan gewoon in heel kort tijdsbestek hoor [ afbeelding ]
Die blijft altijd hangen en laat vaak een leeg rooster zienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:11 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
zou het niet weten, wat was daar kut aan? Deze lijkt wel chill hoor. simpel rooster zien en nog wat dingen
Daarom, en binnekort ben ik hier toch wegquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
aantal posts: 25.492 (gemiddeld 24 per dag)
24 per dag valt nog mee aangezien het hier snel kan gaan op een avond.
wait whut?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Daarom, en binnekort ben ik hier toch weg
por que?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
ahh okequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:12 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die blijft altijd hangen en laat vaak een leeg rooster zien
Mag ik dan jou dogtag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:13 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
quote:
quote:
Op een incidentele post na kap ik er maandag mee hiero. Begint het schooljaar weer, heb wat sociale dingen die dan weer beginnen en leuk bezig met een meisje, past Fok! niet echt meer bij. En ben van plan te kappen met Fifa en de tijd die ik in gamen wil stoppen gaat in GTAquote:
Moetje hem eerst verdienen jaquote:
post je hier maar lekker door over gtaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Op een incidentele post na kap ik er maandag mee hiero. Begint het schooljaar weer, heb wat sociale dingen die dan weer beginnen en leuk bezig met een meisje, past Fok! niet echt meer bij. En ben van plan te kappen met Fifa en de tijd die ik in gamen wil stoppen gaat in GTA
[..]
Moetje hem eerst verdienen ja
Kom je wel nog naar de begrafenis van dit topic dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
Op een incidentele post na kap ik er maandag mee hiero. Begint het schooljaar weer, heb wat sociale dingen die dan weer beginnen en leuk bezig met een meisje, past Fok! niet echt meer bij. En ben van plan te kappen met Fifa en de tijd die ik in gamen wil stoppen gaat in GTA
[..]
Schooljaar?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
[..]
Mag ik je coins hebben? Of een dure TOTS speler is ook goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
[..]
[..]
YOLOOOOOquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
Ik post zo veel als ik wil, ook tijdens het schooljaar.
Als je nog dingen wil vragen over de UvT mag je mijn nummer welquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
post je hier maar lekker door over gta
Dat Toefjes weg is telt voor mij ook wel voor een deel mee, beetje mijn Partner in Crime hier die ook hetzelfde tegen een aantal lieden hier aankeek.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Kom je wel nog naar de begrafenis van dit topic dan?![]()
Net alsof studenten het overigens zo druk hebbenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef TBakkert het volgende:
Ik post zo veel als ik wil, ook tijdens het schooljaar.
Jij weet wie ik ben toch?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je nog dingen wil vragen over de UvT mag je mijn nummer welKunnen we een keer een meeting doen met Mathijs
Als ie nou wel durft
[..]
Dat Toefjes weg is telt voor mij ook wel voor een deel mee, beetje mijn Partner in Crime hier die ook hetzelfde tegen een aantal lieden hier aankeek.
Daar weet ik nog niks van. Ik hoop dat jouw post erg waarheidsgetrouw is, dat natuurlijk met het oog op de toekomst.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof studenten het overigens zo druk hebben
Flikker maar op, van alle mensen op de Xbox ben ik de enige die niets kreeg toen je stoptequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:18 schreef wonton het volgende:
[..]
Mag ik je coins hebben? Of een dure TOTS speler is ook goed.
Toefjes wordt (hopelijk) door iedereen gewoon erg gemist...quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je nog dingen wil vragen over de UvT mag je mijn nummer welKunnen we een keer een meeting doen met Mathijs
Als ie nou wel durft
[..]
Dat Toefjes weg is telt voor mij ook wel voor een deel mee, beetje mijn Partner in Crime hier die ook hetzelfde tegen een aantal lieden hier aankeek.
Dat ligt aan hoe je het zelf invultquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Net alsof studenten het overigens zo druk hebben
Volgens mij wel ja, spreek je wel aan als ik je ziequote:
Denk het wel. Boekhouden 1 heb jij ook? En volgens mij nog zon ander vak.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je het zelf invult
[..]
Volgens mij wel ja, spreek je wel aan als ik je zieWe hebben zeker geen vakken meer samen?
99% van de studenten die ik ken hebben meer dan genoeg vrije tijdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Dat ligt aan hoe je het zelf invult
[..]
Volgens mij wel ja, spreek je wel aan als ik je zieWe hebben zeker geen vakken meer samen?
Ben nog niet weg hequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef TBakkert het volgende:
[..]
Toefjes wordt (hopelijk) door iedereen gewoon erg gemist...
Maarja, heel veel plezier met alles waar je mee bezig bent dan, en succes op de Universität!
is goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als ie nou wel durft
[..]
Ahh chill, dan gaan we meetenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk het wel. Boekhouden 1 heb jij ook? En volgens mij nog zon ander vak.
Ik heb dan ook meer dan genoeg vrije tijd, maar die ga ik niet meer hier verneukenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
99% van de studenten die ik ken hebben meer dan genoeg vrije tijd
Nee, snap ik, maar straks vergeet ik het.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:23 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ben nog niet weg heMaar bedankt. Ik heb ook geen zin om straks in die top 500 te staan hiero
Boekhouden jezus dat lijkt me kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Denk het wel. Boekhouden 1 heb jij ook? En volgens mij nog zon ander vak.
Moreel meningsverschil met een aantal mensen hier. De druppel was een Fries.quote:
Ach ja, ik heb ook Sociale Filosofie en Wetenschapsfilosofie dat is pas kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boekhouden jezus dat lijkt me kut
Zitten alleen maar Joden daar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Boekhouden jezus dat lijkt me kut
hahahahahha oh sorry.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:21 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Flikker maar op, van alle mensen op de Xbox ben ik de enige die niets kreeg toen je stopte
Dat heb ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 16:24 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb ook Sociale Filosofie en Wetenschapsfilosofie dat is pas kut
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |