SPOILER: alle gamertagsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:55 schreef Rogan het volgende:
[..]![]()
Sony wint dit, nu al. Blow after blow.
Dit dus, goeie postquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:56 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat heeft Sony tot nu toe laten zien? Helemaal niets ze hebben alleen maar tegen microsoft aan lopen schoppen ipv hun eigen product aan te prijzen.
Dus de simpele mensen trappen er inderdaad allemaal perfect in
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen iddquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Ozz-03 het volgende:
Leuk die legends, meer niet. Ga niet op basis hier van bepalen of ik een One of een PS4 neem. Heb tot nog toe altijd al een Playstation gehad en echt nooit problemen met een kapotte controller of console.
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveauquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Je past wel goed in de doelgroep door zo door te gaan
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:57 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Die legends is natuurlijk absoluut geen reden om je beslissing te veranderen idd
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken. Die legends boycot ik gewoonquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:59 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja dat is wel een reden voor mij om snel een pre order te zetten. Even over nadenken
Als je zijn post history een beetje kent dan weet je dat hij alleen maar van dit soort achterlijke posts heeft en zodra je om enige uitleg vraagt waarom hij iets vind dan is meneer snel weg. Dus ik ga geen moeite en tijd vrij maken om met hem te discussiërenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 11:58 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Nee dit soort opmerkingen zijn van enig niveaulekker bezig hoor
[..]
nope, vind het niet eens echt een extraatje die je moet overwegen bij de beslissing eigenlijkwel chill fifa 14 bij preorder.
Ja ik bekijk het wel evenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:00 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Volgens mij kan je die preorder altijd cancellen en betaal je toch pas later ervoor. Wat natuurlijk ook betekent dat je net zo goed veel later die preorder kan doen
Voor mij zou het op dit moment nog steeds de ps4 zijn, geen reden om te switchen. MAar wacht nog rustig alles af
Bedankt voor je bijdragequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:01 schreef Grandesco het volgende:
![]()
![]()
XBONE v PS4 discussie![]()
![]()
[ afbeelding ]
/Same, hoop ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:02 schreef LitmanenAFCA het volgende:
En bovendien komt GTA V eerst uit en daar ben ik wel een aantal maanden zoet mee
Als ik nu geen werkende console had zou ik direct een PS4 kopen maar ik heb een werkende PS3 en 360 staan dus het maakt me niet veel uit dat hij uitgesteld isquote:
GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36 De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederlandquote:
Iemand mogen vanwege waar hij vandaan komt of omdat hij coins van je kooptquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef DarkSonic2 het volgende:
TT, sorry dat ik het zeg maar waarom ben jij Rogan ineens zonder reden aan het uitscheldenIk mag hem wel omdat hij een Leeuwarder is en hij heeft coins van mij gekocht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
GKBoris twitterde op dinsdag 20-08-2013 om 11:56:36 De Xbox One met FIFA 14 pre-order deal geldt voorlopig nog niet voor Nederland
vind het ook zonde om een ps4/xbox1 te gaan halen, gewoon totaal overbodig en voegt bijna niks toe.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Als ik nu geen werkende console had zou ik direct een PS4 kopen maar ik heb een werkende PS3 en 360 staan dus het maakt me niet veel uit dat hij uitgesteld is
Ik mag toch wel voor een andere member opkomen? En o wat erg iemand lacht je uitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:06 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Iemand mogen vanwege waar hij vandaan komt of omdat hij coins van je koopt
En omdat hij me loopt uit te lachen. En sorry dat ik het zeg maar waar de neuk bemoei je je mee?
Oh wat erg ik noem iemand een debieltje. En zegt deze knul die al gek wordt als ikquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga denk ik toch geen nieuwe console kopen, ik houd het gewoon bij de 360. In januari ben ik waarschijnlijk toch alweer op FUT uitgekeken.
[..]
Ik mag toch wel voor een andere member opkomen? En o wat erg iemand lacht je uit
Je zou nu nog nonstop packs aan het openen zijn en aan het handelen zijn als het zou werken.. dus leugens imoquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef DarkSonic2 het volgende:
Ik ga denk ik toch geen nieuwe console kopen, ik houd het gewoon bij de 360. In januari ben ik waarschijnlijk toch alweer op FUT uitgekeken.
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:08 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oh wat erg ik noem iemand een debieltje. En zegt deze knul die al gek wordt als ikgebruik.
Oke knullie, je maakt jezelf echt belachelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.
#TeamDuTankquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
#teamkappenmetdie#teamdingenwantisfuckinggay
Godverdommequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:10 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik word niet gek als je die emoticon gebruikt, ik doe alsof ik dan boos ben (wat niet zo is) omdat ik weet dat jij dan weer erop reageert. En je bent bij bijna elke ruzie die hier is betrokken omdat je meteen begint te schelden.
Ik had iemand op MSN die een andere emoticon meer spamde dan dat jijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Oke knullie, je maakt jezelf echt belachelijk [ afbeelding ]
#raveteefquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:13 schreef DuTank het volgende:
#teamkappenmetdie#teamdingenwantisfuckinggay
Waarom begin je nou meteen te scheldenquote:
Sorry ik zat even niet op te letten.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Waarom begin je nou meteen te schelden
Wauw super gefeliciteerdquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:15 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik had iemand op MSN die een andere emoticon meer spamde dan dat jijspamt dus ik kan wel wat hebben. Maar ik ga proberen niet meer op je posts te reageren.
Esswein beste speler van het spel manquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voorhoede is beter dan een bundesliga voorhoede imo
repost dit maar over een paar uurtjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:14 schreef Topiek het volgende:
[ afbeelding ]
Deze voorhoede is beter dan een bundesliga voorhoede imo
Remyquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Esswein beste speler van het spel man. Ik heb geen één speler meegemaakt die zo OP is als hij.
Esswein is wel oké, maar die maakt zoveel fouten bij mij, dat het gewoon niet meer leuk isquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Esswein beste speler van het spel man. Ik heb geen één speler meegemaakt die zo OP is als hij.
vind zelfs Reus een stuk slechterquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef DuTank het volgende:
[..]
Want?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef SV-Spakenburg het volgende:
[..]
repost dit maar over een paar uurtjes
Ga ik die speciaal voor jou eens proberen. Als ik weer coins heb om een team om hem heen te makenquote:
Arnautovic geprobeerd? Ook echt goedquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:17 schreef DuTank het volgende:
[..]
Ga ik die speciaal voor jou eens proberen. Als ik weer coins heb om een team om hem heen te maken.
Arnautovic zijn dribbelsquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:18 schreef poker4lifee het volgende:
[..]
Arnautovic geprobeerd? Ook echt goedveeel beter dan Reus/Remy etc imo
Ik wist niet dat jij boos wordt als iemand zegt dat je een emoticon te vaak gebruiktquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Wauw super gefeliciteerd
En dat is raar voor iemand die zegt dat hij juist reageert om iemand op te naaien. Beetje tegenstrijdig vind je niet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Ik wist niet dat jij boos wordt als iemand zegt dat je een emoticon te vaak gebruiktdus ik ga er maar niet op reageren.
Ik ben helemaal niet boos. Wel tof dat je bij de eerste reactie het al niet lukt om niet te reagerenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ik ben helemaal niet boos. Wel tof dat je bij de eerste reactie het al niet lukt om niet te reageren[ afbeelding ]
ok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'
"It ain't over till it's over." -- Yogi Berraquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:21 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Omdat ik altijd het laatste woord wil hebben. Dus dit is het einde van de 'ruzie'
Yogi Bearquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:22 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
"It ain't over till it's over." -- Yogi Berra
[ afbeelding ]
Wel een mooie titel. Het zijn allemaal losers en ze zijn big.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:28 schreef Kamikazie het volgende:
Reclame op de radio voor the biggest loser![]()
![]()
De kandidaten hebben EEN ding gemeen; ze zijn dik, veel te dik, levensbedreigend dik, echt te dik.![]()
Heb je alweer wat winst gemaakt op dat nieuwe account?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:26 schreef DuTank het volgende:
Wat een kansloze discussie was dit weer zeg
Nog niet bekend of die er ook in komen he, ze zullen niet iedereen in die Legends gooienquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef DutchSL het volgende:
Legends is wel tof. Lekker met Del Piero, Raul en de echte Ronaldo in hun prime
Het eerste exclusieve voor de BEIDE consoles wat mij echt aanspreekt.
Maar ik ga toch pas op zijn vroegst voor Fifa 15 next-gen (wsl dat niet eens) dus veel heb ik er toch niet aan.
POTS hoort bij een select groepje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
FOX voetbal gisteren toch mooi 56.000 kijkers, dat is 1/10 van VI![]()
![]()
Is dat nog ergens terug te zien?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:32 schreef Kamikazie het volgende:
FOX voetbal gisteren toch mooi 56.000 kijkers, dat is 1/10 van VI![]()
![]()
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:33 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Is dat nog ergens terug te zien?
Okequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.
Zat Jan van Halst met zijn Pierrot te spelen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:34 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Herhalen ze tot in den treuren (denk/dacht ik), was echt geen reet aan hoor.
HAHA SMLENOquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:16 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Sorry ik zat even niet op te letten.
Haha ja best veel eigenlijk. Ik heb nu 2 teams en 10k ofzo. Maar ik doe bijna niks, af en toe kijk ik of er een BMI of De Vrij op staat. Ik pikte een De Vrij een uur geleden op voor 500 in 352quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:31 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Heb je alweer wat winst gemaakt op dat nieuwe account?
Ik wel, maar ik reageerde er expres niet op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was de grap ja
Maar niemand had het door
Vanavond de stad in? Tis kroegentocht voor de nieuwe studentjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:39 schreef Kamikazie het volgende:
[..]
Dat was de grap ja
Maar niemand had het door
Er is nog steeds wel genoeg winst te maken. Ik weet niet meer hoeveel ik precies had toen ik op mijn 3e account begon met traden (ik denk iets van 300k) Dat is nu bijna 3 weken geleden en ik heb nu alweer meer dan een miljoen. Nog even en ik kan IF Maikon Leite op dit account betalen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:36 schreef DuTank het volgende:
[..]
Haha ja best veel eigenlijk. Ik heb nu 2 teams en 10k ofzo. Maar ik doe bijna niks, af en toe kijk ik of er een BMI of De Vrij op staat. Ik pikte een De Vrij een uur geleden op voor 500 in 352.
ik denk het wel:quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Dat legends is dat alleen voor de next gen? En hoe gaan ze dat met chem doen? De laatste club waar ze gespeeld hebben? of de club waar ze het meest bekend van zijn? of wat
Haha ja kan ook makkelijk, alleen heb ik gewoon geen zin om veel te zoeken naar dealtjesquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:44 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Er is nog steeds wel genoeg winst te maken. Ik weet niet meer hoeveel ik precies had toen ik op mijn 3e account begon met traden (ik denk iets van 300k) Dat is nu bijna 3 weken geleden en ik heb nu alweer meer dan een miljoen. Nog even en ik kan IF Maikon Leite op dit account betalen.
Engeland-aflikkende-EA kennende zullen ze Gullit er wel als Chelsea speler in gooien, vandaar de links met Ljungberg en Bergkamp (Arsenal) en Bale enzo in dat filmpje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 12:56 schreef over_hedge het volgende:
Dat legends is dat alleen voor de next gen? En hoe gaan ze dat met chem doen? De laatste club waar ze gespeeld hebben? of de club waar ze het meest bekend van zijn? of wat
Zo eentje moet ik er ook nog hebben.quote:
quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor een echte baas:
[ afbeelding ]
Beetje duur voor die capaciteitquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:25 schreef MrvanTrapZ het volgende:
Voor een echte baas:
[ afbeelding ]
Ligt aan je moederbord.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:26 schreef TBakkert het volgende:
trouwens, er zullen hier vast wel mensen zijn die het antwoord weten:
Ik heb ooit een computer laten samenstellen met een AMD processor die een soort van betere samenwerking heeft met de grafische kaart(ik weet alleen niet of die onboard was of niet). En dat had met het type te maken, maar kan ik de grafische kaart dan nog gewoon upgraden?
hmm, dat moet ik dan nog maar even navragen bij waar ik dat ding heb laten samenstellen...quote:
Waarschijnlijk kan het wel hoor.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:31 schreef TBakkert het volgende:
[..]
hmm, dat moet ik dan nog maar even navragen bij waar ik dat ding heb laten samenstellen...
PCI-Express kaartjequote:Op dinsdag 20 augustus 2013 13:29 schreef Reemi het volgende:
Beetje duur voor die capaciteit Wel konkosnel natuurlijk als dag daadwerkelijk behaald wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |