abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_130361827
Potver. Zonder vooraf te melden hebben ze tijd kwartier later gemaakt en andere zaal. Nu zit ik niet meer in het midden.. Hopelijk is de film de film zo leuk,maar als je laatste bus/trein moet hebben maakt zo'n kwartier wel uit..
pi_130362191
In Pathé de Munt was gewoon mijn reservering weg, nu was ik ook slechts 10 minuten voor aanvang bij de automaat, maar bij Pathé Arena is dat nooit gebeurd. Maar ja met 1 reservering tussen allemaal 'dubbele stoelen' was mijn plek nog gewoon leeg. Handig :).

Dat was de 30e film op mijn 4-maanden ING-voucher, nog tot 13 september om te kijken hoeveel het er totaal gaan worden...

Dan begint het rekenen wanneer ik mijn volgende voucher ga verzilveren...
  Redactie Frontpage donderdag 22 augustus 2013 @ 21:20:52 #53
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130362290
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:18 schreef tcr het volgende:
In Pathé de Munt was gewoon mijn reservering weg, nu was ik ook slechts 10 minuten voor aanvang bij de automaat, maar bij Pathé Arena is dat nooit gebeurd.
Bij Spui is het een half uur. Ergens wel logisch, moeten ze blijven wachten of je uberhaubt wel komt opdragen dan. Een half uur vind ik ook slecht maar 10 min is weer ander uiterste
pi_130371769
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2013 21:20 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Bij Spui is het een half uur. Ergens wel logisch, moeten ze blijven wachten of je uberhaubt wel komt opdragen dan. Een half uur vind ik ook slecht maar 10 min is weer ander uiterste
Een half uur is de regel vanuit Pathé, maar het wordt met de hand gedaan, dus in de praktijk hangt het van de drukte af.

Vandaag naar kick-ass geweest en ik ben niet teleurgesteld. Zeer prima vervolg op het eerste deel. De soundtrack is ook geweldig, beste versie van 'when the Saints'die ik heb gehoord :p
pi_130371789
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!! En het meisje nog de sokken ook. STINKEN! En alsof dat nog niet genoeg was gingen ze, toen de film nét was begonnen, met flitser en al foto's maken van hun blote voeten / sokken uiteraard over de stoelen heen om vervolgens op FACEBOOK te plaatsen zodat mensen het kunnen liken, want dat is echt STOER hoor met blote voeten bij de allernieuwste film te zitten!1!1 Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P

Je had de overige mensen ook moeten kijken in de zaal toen ze foto's gingen maken, met flitser én geluidje. Foto dat je bij de film bent prima, maar doe dat tijdens de trailers. Niet als de film is begonnen!

Films vielen helaas ook tegen.

Kickass 2 had wat mij betreft een te hoog tempo. Ze stonden nergens echt bij stil en was voorbij zonder dat je het doorhad. Jammer, had sterk het idee dat ze maar een bepaald budget/tijdframe van de studio kregen en ze alles (teveel) in één film wouden proppen. En die stomme medewerkers kwamen dringend de zaal binnen toen de credits rolden, kon de extra scene na de credits niet eens afkijken! Net op YouTube gezien, das dan wel weer handig tegenwoordig ;)

City of Bones moest ik moeite doen om wakker te blijven. Lily Collins is leuk, maar de rest van het verhaal niet echt kunnen volgen. En was druk in de zaal, en daardoor veel te warm.

Kan me laatste tijd steeds minder goed concentreren bij films, misschien luxeprobleem. Te vaak naar de film zodat sommige verhaallijnen voorspelbaar worden? Alle aktiefilms lijken op elkaar en lopen vaak altijd hetzelfde af (pfiew!! wereld is toch niet vergaan!)

[ Bericht 4% gewijzigd door Deezertje op 23-08-2013 01:08:44 ]
  vrijdag 23 augustus 2013 @ 07:40:40 #56
12621 tcr
*nix 4ever
pi_130374566
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2013 01:03 schreef Deezertje het volgende:
...blote voeten...
Er zat in Pathé de Munt wel eentje in de buurt die niet helemaal fris was, misschien had die ook zijn schoenen/sokken uitgetrokken, niet gezien.
[/quote]
quote:
Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P
Men kan volgens mij niet twee uur zonder hun telefoon, zelfde film aan de andere kant ook half uur voor het einde de telefoon bekijken, en dan de helderheid op vol hebben staan, de hele zaal licht op. En niet even, ook gelijk twee minuten kijken en antwoorden. Ach vakanties zijn volgende week voorbij, zal het in de middag wel wat rustiger worden in de zalen...
pi_130375290
Ik ben gisteren naar You're Next geweest! Voor een horror wel aardig hoor! Heeft ook best een hoog cijfer op iMDB, film is trouwens al vanaf 2011 uit :')

Leuke plotwendingen wat ik verrassend vond, normaal lopen horrors altijd super cliché af. Deze niet echt, het begin was wel cliché tho.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gewoon normaal doen ja.
pi_130392062
quote:
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!!
hahaha, doe ik ook wel eens, mijn schoenen uit. Uiteraard wel altijd schone sokken aan, en schone voeten....en niet als er iemand in de buurt zit. Foto's ervan maken doe ik dan weer niet.....

Dus als je wel eens iemand ziet in De Kuip of Schouwburgplein die op zijn sokken in de zaal zit...dat ben ik :)
pi_130408303
quote:
Wat een raar volk heb je ook. Zat uitgerekend langs twee mensen van 25 jaar die hun SCHOENEN gingen uittrekken!! En het meisje nog de sokken ook. STINKEN! En alsof dat nog niet genoeg was gingen ze, toen de film nét was begonnen, met flitser en al foto's maken van hun blote voeten / sokken uiteraard over de stoelen heen om vervolgens op FACEBOOK te plaatsen zodat mensen het kunnen liken, want dat is echt STOER hoor met blote voeten bij de allernieuwste film te zitten!1!1 Sommige mensen zijn echt de grenzen van het digitale/sociale leven bijster laatste tijd! :P

Je had de overige mensen ook moeten kijken in de zaal toen ze foto's gingen maken, met flitser én geluidje. Foto dat je bij de film bent prima, maar doe dat tijdens de trailers. Niet als de film is begonnen!

Films vielen helaas ook tegen.

Kickass 2 had wat mij betreft een te hoog tempo. Ze stonden nergens echt bij stil en was voorbij zonder dat je het doorhad. Jammer, had sterk het idee dat ze maar een bepaald budget/tijdframe van de studio kregen en ze alles (teveel) in één film wouden proppen. En die stomme medewerkers kwamen dringend de zaal binnen toen de credits rolden, kon de extra scene na de credits niet eens afkijken! Net op YouTube gezien, das dan wel weer handig tegenwoordig ;)

City of Bones moest ik moeite doen om wakker te blijven. Lily Collins is leuk, maar de rest van het verhaal niet echt kunnen volgen. En was druk in de zaal, en daardoor veel te warm.

Kan me laatste tijd steeds minder goed concentreren bij films, misschien luxeprobleem. Te vaak naar de film zodat sommige verhaallijnen voorspelbaar worden? Alle aktiefilms lijken op elkaar en lopen vaak altijd hetzelfde af (pfiew!! wereld is toch niet vergaan!)
Thank God, ik dacht dat het aan mij lag. Een film heb ik na 3 kwartier vaak al gezien. Had het ook met die One Direction film afgelopen week. Na 3 kwartier heb ik zoiets van; uhh wat willen ze nu nog gaan doen en hoe lang gaat het duren. 1D was een beetje cheesy.
Ook This is the end gezien en heb me erg vermaakt. Leuke film en heel jammer dat Pathé 'm niet gaat draaien. Moest een beetje aan movie43 denken maar dan goed. Overdreven maar wel erg grappig :)
pi_130408904
Waar heb jij this is the end gezien dan :(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_130409950
Ben blij dat ik Star Trek Into Darkness in IMAX heb gekeken, want de IMAX gefilmde stukken komen dus niet beeldvullend op de BluRay :{ Wat een flater.

Was ook al met MI: Ghost Protocol zo en nu weer dus. Echt te suf gewoon. Zonde zonde.
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:54:49 #62
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130409987
Volgens mij hebben weinig films dat, TDKR en transformers 2 weet ik
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 10:57:20 #63
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410009
Fozen Ground is ook al online
pi_130410013
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:54 schreef SunChaser het volgende:
Volgens mij hebben weinig films dat, TDKR en transformers 2 weet ik
Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)

Jammer. Ik keek uit naar de openingscene om die weer in IMAX te zien. JJ Abrams was toch best enthousiast over het filmen in IMAX enzo dus ik had er wel op gehoopt. ;(
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:02:23 #65
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410078
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 10:57 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Dark Knight, Dark Knight Rises en een limited oplage van Transformers 3 (Wall-Mart exclusief, http://www.blu-ray.com/mo(...)Fallen-Blu-ray/7747/)
(
Transformers 2 ook

De openingsscene was idd mooi van STID
pi_130410217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:02 schreef SunChaser het volgende:

[..]

Transformers 2 ook

De openingsscene was idd mooi van STID
Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.

Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 11:15:23 #67
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130410279
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 11:12 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Aardig voorbeeld hoe ze dat "croppen' voor een regulier en IMAX shot. De CGI shots werden in 1.66:1 aspect ratio aangeleverd en "verknipt" voor de betreffende voorstelling.

[ afbeelding ]
Ben blij dat t pan en scan wel over is. Zo heb ik jarenlang gedacht dat er in Die Hard was geknipt, de scene waar die politieman het gebouw in ging en er een badguy om t hoekje stond, maar die badguy was er uitgekropt

Ik had in 1997 al een breedbeeldtv en moest import widescreenversion vhs kopen bij Fame en andere obscure winkels
  Redactie Frontpage zaterdag 24 augustus 2013 @ 23:18:34 #68
1150 crew  SunChaser
Leuker wordt het niet
pi_130429596
Kickass 2, goede film
pi_130430454
Ik ga hem morgenochtend zien, net nog even dee 1 gekeken.....vette film
pi_130435366
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2013 09:27 schreef wolfrolf het volgende:
Waar heb jij this is the end gezien dan :(
persvoorstelling ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:15:33 #71
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435378
Waarom klappen ze de Millers niet gewoon in de bios, die film is al een maand 3 weken uit in de VS en er draait geen recente comedy in de bios. The Heat is ook al oud
Nu is t 2x Young Adult, Horror, Extreme actie, SciFi
Combineer je intelligentie met je humor...NU!!
Geheime strandvideo's met topless meiden, zomer 2010
pi_130435392
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:15 schreef Stefan het volgende:
Waarom klappen ze de Millers niet gewoon in de bios, die film is al een maand oud er draait geen recente comedy in de bios. The Heat is ook al oud
Nu is t 2x Young Adult, Horror, Extreme actie, SciFi
Dat ligt toch niet aan Pathé maar bij de filmmaatschappij?

Zag overigens gisteravond dat The Millers inmiddels gewoon te downloaden is in HD
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:19:49 #73
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435409
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
  zondag 25 augustus 2013 @ 09:20:37 #74
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130435416
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
pi_130436196
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
pi_130437912
En niet te vergeten: Anchorman 2: The Legend Continues.
Leuke film voor de feestdagen in de USA, wij krijgen hem op Valentijnsdag! :')
pi_130438116
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:19 schreef Stefan het volgende:
Of t de filmmaatschappij of Pathe is, het is raar. Net als 2 maanden wachten met Pain and Gain, white House Down en 2 Guns. The Butler komt zelfs pas 2 december
Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
  zondag 25 augustus 2013 @ 12:06:39 #78
238961 Stefan
Leuker wordt het niet
pi_130438222
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 12:00 schreef roelvano het volgende:

[..]

Daar kan Pathé niets aan doen hoor, dat ligt gewoon bij de filmmaatschappij. Overigens werd Pain and Gain vier maanden later hier uitgebracht.
Nog erger, denk dat veel mensen m dan al hebben gedownload
Net als Mud, die is ook al uit op BDrip
pi_130440585
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 10:19 schreef lolinderuimte het volgende:
Wat is er in godsnaam in Schouwburgplein dat heel de foyer afgeladen is met mensen? Wil ik ook eens wat te drinken halen....staan er rijen tot aan Schiedam zowat. ....
_O-
pi_130453281
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht... :') Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.

En ondertussen de echte goede films schrappen ivm 'ruimtegebrek' :(
pi_130453312
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:
Onbegrijpelijk. One Direction 'voorpremiere' bij iedere bios meerdere voorstellingen en op een paar stoelen na a 15 euro per stuk uitverkocht... :') Een dagje (paar uurtjes) langer wachten en je kan hem zien met je PUC! Ben toen ook niet naar Glee geweest, maar zullen ongetwijfeld meiden 5x naar dezelfde 'film' gaan. 10 euro voor een docu van amper 90 minuten en dan ook nog in nietstoevoegend 3D.

Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
pi_130455459
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Het draait uiteindelijk bij Pathé om de centen en niks anders. Crisis he.
Het is een bedrijf, dus ja. Crisis of geen crisis, vraag en aanbod.
pi_130458569
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 19:35 schreef Deezertje het volgende:

Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:39:02 #84
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130458678
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:36 schreef roelvano het volgende:

[..]

Het is wel een vermakelijke film hoor. Ze zijn best normaal gebleven en het 3D voegt niet veel toe, maar bij welke film wel ;-) 3D-effecten zijn wel erg leuk bij de liedjes die tussendoor langskomen in de film. Verder ook leuk voor niet-fans om te zien wat ze meemaken en dat ze inderdaad heel normaal zijn gebleven. Enfin, ik ben benieuwd wat jij er van vindt tzt.
Jij bent hem echt gaan zien :')?
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130458869
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:39 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Jij bent hem echt gaan zien :')?
Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling ;)
  zondag 25 augustus 2013 @ 21:43:27 #86
242444 Pannenkoek3000
Dying is for fools
pi_130458896
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:42 schreef roelvano het volgende:

[..]

Haha ja ik zag 'm bij persvoorstelling ;)
Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Malheureusement le fromage de cacahouète.
pi_130458958
quote:
10s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:43 schreef Pannenkoek3000 het volgende:

[..]

Zo zijn er dus ook minder leuke momenten van journalist zijn
Haha, nou daarna This is the End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p

[ Bericht 1% gewijzigd door roelvano op 25-08-2013 21:54:22 (Verkeerde filmtitel :')) ]
pi_130459176
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:44 schreef roelvano het volgende:

[..]

Haha, nou daarna The World's End, dus er zijn ook weer leuke momenten. En hij viel helemaal niet tegen en er waren wel meer mensen die er enthousiast over waren hoor :p
Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
I'm on my way just like everyday to get milk and kerosine.
pi_130459267
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:49 schreef superjojo het volgende:

[..]

Ze doen wel persvoorstellingen van The World's End?
Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
pi_130459301
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:51 schreef roelvano het volgende:

[..]

Ja, hij komt wel in Nederland uit, maar gewoon niet bij Pathé ;-)
Nogmaals erg jammer, ik vond 'm erg vermakelijk.
The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
pi_130459386
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:52 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

The World's End komt niet in Nederland uit. Je bedoelt This is the End.
Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.

My bad!
pi_130459762
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 21:53 schreef roelvano het volgende:

[..]

Sorry, die ja. This is the end bedoel ik inderdaad.

My bad!
Houd je aan de feiten. Zeker als journalist. :P
pi_130459804
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).

Safety not guarenteed had ik begin van dit jaar thuis gezien, draaide in de sneak in de zomer en komt nu helemaal niet meer uit bij Pathe.... :P Voortaan dus naar de sneak gaan om afgedankte titels te kijken!
pi_130459875
quote:
12s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:01 schreef Beaudelaire het volgende:

[..]

Houd je aan de feiten. Zeker als journalist. :P
Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar :')
pi_130459907
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:02 schreef Deezertje het volgende:
Lijkt me slim dat Pathé voortaan de zaakjes (onderhandelingen) beter op orde heeft voordat ze de trailers uitzenden in de bios. Als ze dat niet deden was er nu veel minder geklaag. Niet élke film komt ook daadwerkelijk uit bij Pathé, maar als je trailers in de bios ziet mag je er idd wel vanuit gaan dat hij ook gaat draaien daar (in de praktijk helaas niet, vaak zat trailers voor films die alleen maar in Randstad komen).
Het probleem is dat een distributeur soms pas enkele weken voor release gaat bepalen of een film wel of niet draait, bij twijfel. Voor de zekerheid laten ze dan wel trailers draaien en posters verspreiden.

Pathe is niet de schuldige. Behalve bij This is the End. Die hebben ze gewoon afgewezen, ondanks posters en trailers.
pi_130460193
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 09:20 schreef Stefan het volgende:
Vraag me af of ze Paranoia. LoveLace en Jobs nog gaan draaien nu ze alle drie zo geflopt zijn
Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
pi_130460290
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:03 schreef roelvano het volgende:

[..]

Hehe, het komt doordat het eerder in dit topic ging over zowel This is the End en The World's End. Ik haal de titels door elkaar :')
Waar schrijf je voor? Even nieuwsgierig. :P
pi_130460301
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:09 schreef Kansenjongere het volgende:

[..]

Bij Lovelace van een flop spreken lijkt me erg voorbarig. Die draait pas net in de VS en moet nog in omloop gaan in Europa waar kleine, onafhankelijke, goedkope films het volgens mij doorgaans beter doen dan in Amerika.
Als ze maar vaak genoeg het woord 'sex' communiceren in de filmomschrijving komen de Europeanen wel naar de bios! Sex sells! ;) (niet in het preutse Amerika, daar kijk je het lekker veilig thuis, vandaar ook meteen de day one webdl- release via Amazon etc.) :)
pi_130460396
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?

Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.

Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 films :') Vaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit :')
pi_130462524
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2013 22:13 schreef roelvano het volgende:
Maar hoeveel films zien jullie gemiddeld per maand?

Heb morgen een jaar mn gold-card en heb afgelopen jaar zo'n 164 films gezien.
Althans, sommige films vaker gezien dan een keer en er zitten natuurlijk ook PAC-films van Pac-fest erbij. En af en toe wel een kaartje gehaald maar uiteindelijk niet gegaan, of eerder weggegaan bij een film dus het is niet geheel betrouwbaar.

Vandaag m'n tickets eens bekeken via pathe.nl en fysieke exemplaren. Ja, die bewaar ik en ik weet eigenlijk niet waarom. Jullie dan?
Mijn meest bezochte maand is oktober met 23 films :') Vaker een filmdagje ingelast en had veel niet gezien ivm kaart die ik pas sinds eind augustus heb. En natuurlijk was het PAC-festival destijds.
Ik haal m'n kaart er in ieder geval wel uit :')
Damn! Dat is vaak!

Addict :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')