Wel ergensquote:Op dinsdag 3 september 2013 17:38 schreef Skull-splitter het volgende:
Nergens this is the end, noch At world's end... Shame...
Oh, toen ik mijn PUC verloren was (gestolen, hele tas incl portemonnee) heb ik gewoon een nieuwe pas aan kunnen vragen telefonisch.quote:Op dinsdag 3 september 2013 15:53 schreef SunChaser het volgende:
Nee meneer u zult persoonlijk langs moeten gaan
Kost toch 30 euro?quote:Op dinsdag 3 september 2013 19:15 schreef Mrs.Salvatore het volgende:
[..]
Oh, toen ik mijn PUC verloren was (gestolen, hele tas incl portemonnee) heb ik gewoon een nieuwe pas aan kunnen vragen telefonisch.
Nee toch?! 3 okt t/m 16 okt. in IMAX. tijden staan al onlinequote:Op dinsdag 3 september 2013 19:13 schreef Deezertje het volgende:
Draait Gravity maar 1 week in IMAX? Daarna Metellica... volgens mij ben ik net in de week van Gravity op vakantie!
Edit: oh, Metellica alleen na 22:00 uur 's avonds in IMAX... aparte keuze! Snap sowieso niet waarom hier een film van moet komen..
Tien idd, maar je kan ze sowieso wel bellen om door te geven dat je 'm verloren bent. Je moet namelijk in het theather een nieuwe foto laten maken ter plekke. En je legitimeren enzo. Maar is toch geen probleem aangezien je toch vaak in de bioscoop komt?quote:Op dinsdag 3 september 2013 23:57 schreef F_JD het volgende:
10 toch? En ook daarvoor zul je toch naar het theater moeten.
Je weet wat ik bedoel. Vooral Worlds End baal ik van.quote:Op dinsdag 3 september 2013 18:03 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Wel ergens
http://www.biosagenda.nl/filmagenda_this-is-the-end_23192.html
Maakt dat zoveel uit? Ik merk het niet eens en die zooi als ratio's boeit me vrij weinig, maar hier wordt er vrij druk over gedaan.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:09 schreef wolfrolf het volgende:
Er gaan geruchten rond dat de Duitse bluray release van ST Into Darkness wel de fullscreen imax scenes gaat hebben
Interessant en tevens irritant dat ik dat niet eerder wist
Je mist gewoon 40% beeldinformatie met de 2.35:1 gecropte versie.quote:Op woensdag 4 september 2013 11:22 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maakt dat zoveel uit? Ik merk het niet eens en die zooi als ratio's boeit me vrij weinig, maar hier wordt er vrij druk over gedaan.
Tjah... Ik snap het ook niet want het is gewoon de digitale master op 1080P renderen en dan op schijf zetten...quote:Op woensdag 4 september 2013 12:33 schreef wolfrolf het volgende:
[..]
Je mist gewoon 40% beeldinformatie met de 2.35:1 gecropte versie.
Vind ik jammer.
Had liever This Is The End in Pathe gehadquote:Op donderdag 5 september 2013 18:37 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Grote verrassing inderdaad.
Die kun je ook bij een andere bios zien.quote:Op donderdag 5 september 2013 18:47 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Had liever This Is The End in Pathe gehad
Ja, zonde, ik wacht wel op de webripquote:Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die kun je ook bij een andere bios zien.
Daar heb je toch niet een PUC voor?quote:Op donderdag 5 september 2013 19:02 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
Die kun je ook bij een andere bios zien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |