B2 is zo'n eindbaas hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:38 schreef Elan het volgende:
[..]Zo droog inderdaad.
Vlugge japie: Er ligt een boot achter het kasteel
B2: Wie is is er scheel?
Vlugge Japie: Nee, een boot achter het kasteel..
B2: Wie is er scheel?
Vlugge japie: je Tante..
B2: Is je tante scheel?
Stel infantielen.![]()
Zouden er nu nog mensen die dvd's gaan kopen dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:43 schreef Elan het volgende:
Wel lullig dat Bas van Toor alles van Youtube laat deleten vast bang dat de dvd-verkoop stagneert.
Álles is voor Bassie!
Natuurlijk waarom niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:44 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zouden er nu nog mensen die dvd's gaan kopen dan?
Tot voor kort? Dat is ook alweer zo'n 7 jaar terug volgens mijquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:46 schreef Elan het volgende:
[..]
Natuurlijk waarom niet.
Het werd tot voor kort nog uitgezonden op Nicolodeon of zo dus nieuwe generatie kent ze ook.
Vraag me toch telkens af waar die Baron elke dag zo'n 26 telefoonhoorns vandaan haalt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:46 schreef RensAjacied het volgende:
HALLOOOOO? Spreek met Harry? JAAA JAAA JAA! Je raad het goed inderdaaaad. Baron van Neemweggen.
Dat keek ik zelden. Kan Belgen gewoon niet serieus nemenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:51 schreef RensAjacied het volgende:
Samson en Gert was ook wel bazig. Leuke liedjes
Hadden ook elk jaar een mooie kerstshow. Ik heb zowel Bassie en Adriaan als Samson en Gert zo ontzettend vaak gekekenquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:52 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat keek ik zelden. Kan Belgen gewoon niet serieus nemen.
Ik keek toen Ernst en Bobbie. Was wel veel slechter maarjaquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:53 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Hadden ook elk jaar een mooie kerstshow. Ik heb zowel Bassie en Adriaan als Samson en Gert zo ontzettend vaak gekeken![]()
B&A nog wel wat leuker hoor maar Samson en Gert volgen daarna wel denk ik als kinderduo.
dat vond ik niet zo heel erg tofquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:53 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek toen Ernst en Bobbie. Was wel veel slechter maarja
Is ook gewoon heel slecht, maarja. Voor de rest keek ik toen vooral tekenfilms enzo. Behalve met Sinterklaas, dan altijd Club van Sinterklaasquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:54 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
dat vond ik niet zo heel erg tof
Ik volgde het Huis Anubisquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 04:57 schreef RensAjacied het volgende:
Kabouter Plop![]()
Studio100 was best wel baas toen ik klein was.
Volgde ik inderdaad. Ben ook naar alle 3 de films naar de bioscoop geweest van Zoop. In Afrika, India en Zuid-Amerika.quote:
Ik alleen Zoop in Afrika volgens mij. Huis Anubis keek ik ook die oude serie, dat was best vet om te volgen hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2013 05:02 schreef RensAjacied het volgende:
[..]
Volgde ik inderdaad. Ben ook naar alle 3 de films naar de bioscoop geweest van Zoop. In Afrika, India en Zuid-Amerika.
Ook Huis van Anubis keek ik trouwens (alleen die oude serie hoor). En je had ook nog "hotnews'' en het oude Spangas
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |